Starszy specjalista

Służba Cywilna

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-05
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Starszy specjalista
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy specjalista do spraw obsługi płacowej
w Wydziale Płac Biura Budżetowo-FinansowegoWarunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Na stanowisku pracy występują nietypowe godziny pracy i częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:



  • wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;
  • Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
  • Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących.

Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • kompleksowo obsługuje w zakresie płac pracowników wyznaczonych komórek organizacyjnych Kancelarii, prowadzi kartoteki płacowe, sporządza listy płac, dokonując na nich ustawowych i indywidualnych potrąceń, sporządza przelewy do banków w systemie bankowości elektronicznej oraz różne zaświadczenia o zarobkach
  • weryfikuje i realizuje rozliczenia dotyczące wynagrodzeń ryczałtowych za pracę w komisjach radach, zespołach funkcjonujących w Kancelarii, sporządza informację o dochodach i pobranych zaliczkach na podatek dochodowy PIT -11
  • analizuje i kompleksowo rozlicza absencję chorobową pracowników – kompletuje, kontroluje dokumentację stanowiącą podstawę ustalania uprawnień do wynagrodzeń i zasiłków chorobowych, opiekuńczych, macierzyńskich, wypadkowych i świadczeń rehabilitacyjnych, ustalając stawkę dzienną i obliczając należności z tytułu chorób i opieki nad członkami rodziny oraz prowadzi stały monitoring długotrwałych absencji
  • analizuje i realizuje zagadnienia dotyczące rozliczeń wypłaconych wynagrodzeń, nagród, wynagrodzeń chorobowych i ustawowych potrąceń
  • opiniuje projekty aktów prawnych dotyczących podatku dochodowego od osób fizycznych, potrąceń obowiązkowych oraz wynagrodzeń
  • reprezentuje KPRM w kontaktach z ZUS, Urzędami Skarbowymi i komornikami
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: wyższe
  • powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w pracy związanej z kompleksową obsługą wynagrodzeń
  • szkolenia w zakresu finansów publicznych i problematyki wynagrodzeń
  • posiawiedza z zakresu prawa dotyczącego wynagrodzeń różnych grup pracowniczych (członkowie korpusu służby cywilnej, pracownicy urzędów państwowych zatrudnieni w gabinetach politycznych oraz doradcy, członkowie komisji, rad i zespołów obsługiwanych przez KPRM oraz umów cywilno-prawnych, ubezpieczeń społecznych i zdrowotnych, podatku dochodowego od osób fizycznych, rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób z niepełnosprawnościami, organizacji i funkcjonowania administracji publicznej
  • umiejętności z zakresu obsługi programów specjalistycznych płacowo – kadrowych, program Płatnik, bankowości elektronicznej
  • kompetencje miękkie: rzetelność, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, orientacja na klienta/interesanta, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe ekonomiczne
  • powyżej 1 roku doświadczenia zawodowego w rozliczaniu wynagrodzeń w kontekście budżetu zadaniowego i rezerw celowych
  • szkolenie z zakresu obsługi komputera w zakresie systemu płacowego
  • język angielski lub rosyjski na poziomie B1
  • wiedza z zakresu przepisów dotyczących wynagrodzeń dotyczące różnych grup pracowniczych tj. osób zajmujących kierownicze stanowiska państwowe, pracownicy nieobjęci mnożnikowym systemem wynagrodzeń, żołnierze i funkcjonariusze, sprawozdawczości budżetowej i GUS
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu finansów publicznych i problematyki wynagrodzeń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentów potwierdzających ukończenie szkoleń z zakresu obsługi komputera w zakresie systemu płacowego
  • Kopie dokumentów potwierdzających znajomość języka angielskiego lub rosyjskiego na poziomie B1
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-15
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
    z dopiskiem: BIP:73799, BKRZ.ZRZK.2100.5.1.5.2021 pok. 234.

    Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15). Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
    Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres Aplikuj
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.


W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.


W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE)”.


Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:


https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:


https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.


Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).


Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Starszy specjalista

Warszawa, mazowieckie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-05
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Menadżer Regionalny

opolskie PUH ŁUKASZ GOLD DRÓB
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe PUH ŁUKASZ GOLD DRÓB Firma P.U.H. Gold Drób jest właścicielem sieci Kurcze Pieczone . Sieć KP to charakterystyczne lokalizacje małej gastronomii, oferujące świeżą i zdrową żywność. Kurcze Pieczone działa na polskim rynku od 1996 roku. Od tamtej pory udało nam się zbudować ogólnopolską sieć punktów małej gastronomii oferujących najwyższej jakości dania z drobiu

2021-02-12

Kontroler/Analityk Biznesowy

warszawa, mazowieckie LUX MED Sp. z o.o.
Umowa zlecenie/dzieło | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LUX MED to społeczność ekspertów z różnorodnym doświadczeniem. Troszczymy się o zdrowie i rozwijamy w przyjaznej atmosferze. Kontroler/Analityk Biznesowy Miejsce pracy: Warszawa Zadania Nadzór i przygotowanie analiz, raportów,

2021-02-10

Sales Programs System Specialist

warszawa, mazowieckie Oriflame Poland Sp. z o. o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Oriflame is now looking for a Sales Programs System Specialist  to further strengthen our CE regional team based in Warsaw.   On this position you will be responsible for ensuring proper data management in internal system to make sure that sales offers for our brand partners are correctly displayed.   Your responsibilities: Input sales actions into internal systems

2021-02-26

Specjalista ds. Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Online

warszawa, mazowieckie DHL Parcel
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe #wdobrymklimacie #dhloveszanse #dhlovebenefity #markaktorejufam Specjalista ds. Sprzedaży Detalicznej i Marketingu Online Miejsce pracy: Warszawa TWOJE ZADANIA: prowadzenie i raportowanie działań marketingowych, promujących produkty i usługi DHL dla klientów indywidualnych i biznesowych,

2021-02-15

Inspektor Urządzeń Ciśnieniowych

Wałbrzych, dolnośląskie Urząd Dozoru Technicznego
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Kluczowe obowiązki (po uzyskaniu uprawnień): Prowadzenie kontroli materiałów oraz wyznaczonego rodzaju urządzeń. Wydawanie decyzji administracyjnych (po uzyskaniu uprawnień). Sprawdzanie kwalifikacji osób służb eksploatacji urządzeń. Badanie przyczyn wypadków i niebezpiecznych uszkodzeń urządzeń ciśnieniowych. Obszar działania: Wałbrzych, Zgorzelec, Bolesławiec, Lubań, Jelenie Góra

2021-02-26

SPECJALISTA DS. KONTROLI MATERIAŁÓW

Bełchatów, łódzkie Agencja Pracy Select
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Obecnie poszukujemy osób na stanowisko SPECJALISTA DS. KONTROLI MATERIAŁÓW Bełchatów Opis stanowiska Zadania na danym stanowisku: - Kontrola dostaw i zapasów. - Prowadzenie dokumentacji. Wymagania Wymagania, jakie stawiamy kandydatom: - Wykształcenie średnie. - Dokładność. - Umiejętność pracy pod presją. - Umiejętność właściwego zarządzania czasem

2021-02-24

Terenowy Doradca Techniczno-Handlowy

Strzelce Krajeńskie, lubuskie Reca Polska Sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Reca Polska: to MY, zwykli ludzie z pasją i inicjatywą, gwarantujący fajną atmosferę Reca Polska: mocna, stabilna i międzynarodowa firma od 20 lat na rynku polskim, działająca w branży technicznej poszukuje na stanowisko: Terenowy Doradca Techniczno-Handlowy (praca na obszarze całego województwa) Na powyższym stanowisku będziesz odpowiedzialny za budowanie rynku sprzedażowego, długoterminowe relacje z kluczowymi klientami i doradztwo techniczne

2021-03-02

Doradca Techniczno - Handlowy

Koszalin, zachodniopomorskie ManpowerGroup Sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dużej firmie z sektora budowlanego Atrakcyjne wynagrodzenie + premie (kwartalna, roczna) Służbowy samochód również do użytku prywatnego Elastyczny czas pracy oraz zniżki na produkty firmowe Wymagania: Wykształcenie wyższe w zakresie budownictwa Minimum 3 letnie doświadczenie na analogicznym stanowisku Umiejętność nawiązywania i utrzymywania trwałych relacji interpersonalnych Czynne prawo jazdy kat

2021-02-27

Project Manager z językiem niemieckim

Poznań, wielkopolskie SMART HR
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Smart-HR - Jesteśmy Agencją Rekrutacyjną realizującą ambitne projekty rekrutacyjne dla naszych Klientów. Cechuje nas precyzja w działaniu oraz krótki czas realizacji zleceń. Dla naszego Klienta – międzynarodowej firmy, jednego z liderów na rynku polskim, poszukujemy osoby na stanowisko: Project Manager z językiem niemieckim

2021-01-29

General Ledger (GL) Accountant with German

Wrocław, dolnośląskie Grafton Recruitment Sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe 5-7-59171 Salary: 6000 - 8000 PLN For our Client, international organization, located in the City Centre of Wroclaw, we are currently looking for Candidates for the position of: General Ledger Accountant with German While on the position you will be responsible for: - Postings in general ledger - journals, intercompany transactions,

2020-10-12