Starszy referent

Służba Cywilna

Wrocław, dolnośląskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-01
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Starszy referent
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu

Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw logistyki
w Drugim Dziale LogistykiWarunki pracy

· Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie


· Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej


· Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym


· Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe


· Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu


- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych


- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych


- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych


- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych


- Zaplecze socjalne

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje zapotrzebowania z obszaru administracyjno - gospodarczo – zaopatrzeniowego składane przez komórki organizacyjne Izby oraz podległe Urzędy Skarbowe i Urząd Celno-Skarbowy w celu ustalenia zasadności zakupów w celu efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Administruje, zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu łączności radiowej i telefonicznej oraz floty pojazdów w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu wydatków organów podatkowych, egzekucyjnych, celnych i likwidacyjnych w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
  • •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki;
  • •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
  • Umiejętność redagowania pism
  • Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: brak
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-08
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
    53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

· Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu -> Załatw sprawę


· Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.


· W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty niezbędne". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.


· Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.


· Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl


· Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę
w służbie cywilnej dostępne są pod adresem: http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen


· Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:


- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,


- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Starszy referent

Wrocław, dolnośląskie

Starszy referent

Wrocław, dolnośląskie

Starszy referent

Wrocław, dolnośląskie

Starszy referent

Wrocław, dolnośląskie

Starszy Referent

Wrocław, dolnośląskie

starszy referent

świdnica, dolnośląskie

Wrocław, dolnośląskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-01
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
Adzuna
APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

SHOPPER MARKETING MANAGER

Warszawa, mazowieckie Grupa HRC Spółka Akcyjna
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Szukamy kandydata do obsadzenia tego stanowiska w atrakcyjnej firmie. Realizacja priorytetów Działu Sprzedaży w powierzonych kananałach sprzedaży poprzez stowrzenie i realizację rocznego planu aktywności shopperowych Uczestniczenie w procesie definiowania i wyboru priorytetowych działań rynkowych w zakresie widoczności w sklepie

2021-01-11

Specjalista helpdesk

Warszawa, mazowieckie LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE Specjalista helpdesk Miejsce pracy: Warszawa poszukuje kandydatów do pracy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego Do głównych obowiązków należeć będzie: bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

2021-02-22

Java Developer

Szczecin, zachodniopomorskie Power Media
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Praca zdalna: 20% Umiejętności Java - Bardzo dobrze Hibernate - Bardzo dobrze SQL - Dobrze GIT - Dobrze Spring - Początkujący Twoje zadania Do najważniejszych obowiązków będzie należało tworzenie oprogramowania w Javie w ramach współpracy z zespołem programistów. Opracowywane oprogramowanie obejmuje: systemy do przyjmowania i rozliczania zakładów, integrację produktów innych producentów (kasyna, poker roomy, sporty wirtualne itp

2021-02-16

Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika

Warszawa, mazowieckie Michael Page
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika) Producent paneli PV wchodzący na polski rynek Odpowiedzialność za sprzedaż u dystrybutorów Nasz klient to odnosząca sukcesy, dynamiczna i szybko rozwijająca się firma - producent paneli PV, z zachodniej Europy, otwierająca aktualnie swoje biuro w Polsce. - pozyskiwanie nowych dystrybutorów

2021-01-18

Junior market manager (m/w/d

Katowice, śląskie Falch GmbH
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe

2021-01-18

Manager ds. ESG

Warszawa, mazowieckie Bank Pekao
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Koordynację działań samodzielnej jednostki osadzonej w Departamencie Relacji Inwestorskich i Rozwoju Grupy odpowiedzialenej za realizację działań i będącej centrum kompetencji Banku w zakresie czynników ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego) Przygotowywanie, wdrażanie

2021-01-18

Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL

Kraków, małopolskie Trenkwalder
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL Dodane: Piątek, 18 Grudzień, 2020 13:47 Kategoria: Dam pracę / Inne Forma pracy: Pełny etat Umowa: Umowa o pracę Opis oferty pracy:Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym

2020-12-27

Specjalista ds. wdrożeń oprogramowania InsERT

Zielonki, małopolskie ESC Spółka Akcyjna
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania? Zbieranie i weryfikacja wymagań klientów oraz przygotowanie analiz przed wdrożeniowych Realizacja projektów wdrożeniowych systemów ERP w tym konfiguracja systemu zgodnie z analizą przed wdrożeniową Szkolenia użytkowników oraz wsparcie po wdrożeniowe Konfigurowanie systemu

2020-10-07

Programista CNC / HAAS (Ronse, Belgia)

Mogilno, kujawsko-pomorskie Randstad Polska
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? programowanie i obsługa frezarek CNC HAAS (sterowniki HAAS) w procesach wytwarzania komponentów do systemów hydraulicznych programowanie bezpośrednio na pulpit (bez zewnętrznego CAM) monitorowanie przebiegu obróbki prefabrykacja mało seryjna (3-5 sztuk) Kogo poszukujemy? Poszukujemy doświadczonych programistów maszyn CNC którzy poszukują nowych wyzwań

2020-10-07

Senior QA Engineer / Legnica

Wrocław, dolnośląskie Business Bridge Group
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: kreowanie i kontrolowanie procesu Quality Assurance realizowanego w różnorodnych projektach prowadzonych przez firmę, wspomaganie oraz kontrolowanie specjalistów junior/mid QA, kontakt z anglojęzycznymi klientami w celu omówienia procesu Quality Assurance, rekrutowanie i zatrudnianie nowych pracowników do działu QA

2020-10-07