Starszy referent
Służba CywilnaWrocław, dolnośląskie
2021-02-03
2021-03-01
Pełny etat
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Starszy referent do spraw logistyki
w Drugim Dziale LogistykiWarunki pracy
· Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie
· Praca jednozmianowa wykonywana w porze dziennej
· Praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym
· Stanowisko pracy: typowe stanowisko biurowe wyposażone w komputer z monitorem oraz inne urządzenia biurowe
· Budynek biurowy: siedziba Izby Administracji Skarbowej przy ul. Powstańców Śl. 24, 26 we Wrocławiu
- Przy budynku, na parkingu zewnętrznym, znajdują się miejsca dla osób niepełnosprawnych
- Wejście do budynku od strony ul. Powstańców Śl. przystosowane jest dla osób niepełnosprawnych
- Dojazd na wszystkie piętra zapewniony jest dźwigiem osobowym przystosowanym dla osób niepełnosprawnych
- Na każdym piętrze znajdują się toalety dla osób niepełnosprawnych
Budynek konferencyjny (B) również przystosowany jest dla osób niepełnosprawnych
- Zaplecze socjalne
Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:- •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje zapotrzebowania z obszaru administracyjno - gospodarczo – zaopatrzeniowego składane przez komórki organizacyjne Izby oraz podległe Urzędy Skarbowe i Urząd Celno-Skarbowy w celu ustalenia zasadności zakupów w celu efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
- •Administruje, zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu łączności radiowej i telefonicznej oraz floty pojazdów w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
- •Zbiera, planuje, weryfikuje i realizuje potrzeby komórek organizacyjnych Izby oraz podległych Urzędów Skarbowych i Urzędu Celno-Skarbowego z zakresu wydatków organów podatkowych, egzekucyjnych, celnych i likwidacyjnych w celu: ustalenia zasadności zakupów, efektywnego wykorzystania zasobów oraz zabezpieczenia środków finansowych na zakup dostaw i usług;
- •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki;
- •Przygotowuje projekty umów oraz zamówień z zakresu zadań działu, pełni nadzór nad ich realizacją w celu efektywnego wykorzystania środków finansowych i zabezpieczenia funkcjonowania jednostki.
- wykształcenie: średnie
- Umiejętność obsługi aplikacji i urządzeń biurowych
- Umiejętność redagowania pism
- Podstawowa znajomość ustawy o finansach publicznych, ustawy o rachunkowości, ustawy o zamówieniach publicznych
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: brak
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
- Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-08
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej we Wrocławiu
53-333 Wrocław, ul. Powstańców Śląskich 24, 26 (pocztą lub osobiście: kancelaria – parter, pok. 5)
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
· Oferty można składać również w formie elektronicznej opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym albo w postaci elektronicznej opatrzone podpisem potwierdzonym profilem zaufanym ePUAP: ePUAP - > KATALOG SPRAW -> Praca i zatrudnienie -> Nabór pracownika -> Pokaż wszystkie urzędy lub instytucje udostępniające tę usługę -> Wybór urzędu -> wybrać Izbę Administracji Skarbowej we Wrocławiu -> Załatw sprawę
· Kandydaci, którzy spełniają wymagania formalne, zostaną poinformowani (telefonicznie lub e-mailem) o terminie dalszego etapu naboru. Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). W ofercie należy podać: miejsce zamieszkania i dane kontaktowe (adres e-mail, numer telefonu) oraz numer ogłoszenia.
· W celu spełnienia wymagań formalnych należy dostarczyć kopie wszystkich wymaganych dokumentów i oświadczenia z poz. "dokumenty niezbędne". Oświadczenia kandydatów oraz list motywacyjny muszą być opatrzone własnoręcznym podpisem. Długość i rodzaj wymaganego doświadczenia musi jednoznacznie wynikać z przedstawionych dokumentów. W przypadku przedstawienia dokumentów w języku obcym należy dołączyć również ich tłumaczenie na język polski przez tłumacza przysięgłego. W przeciwnym razie oferta nie będzie spełniać wymogów formalnych.
· Do składania dokumentów zachęcamy osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
· Zachęcamy do zapoznania się z wewnętrzną procedurą naboru w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu, która jest dostępna na stronie internetowej Izby Administracji Skarbowej we Wrocławiu http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl
· Wzory oświadczeń oraz klauzula informacyjna dla kandydatów ubiegających się o pracę
w służbie cywilnej dostępne są pod adresem: http://www.dolnoslaskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-we-wroclawiu/ogloszenia/nabor/wzory-oswiadczen
· Kandydat wybrany do zatrudnienia na dane stanowisko pracy, przed podjęciem zatrudnienia w Izbie Administracji Skarbowej we Wrocławiu obowiązany będzie do złożenia oświadczeń wynikających:
- z art. 4 ustawy z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne,
- z art. 144 ustawy z dnia 16 listopada 2016 r. o Krajowej Administracji Skarbowej (dotyczy osób urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
Aplikuj
Podobne oferty pracy
Starszy referent
Wrocław, dolnośląskieStarszy referent
Wrocław, dolnośląskieStarszy referent
Wrocław, dolnośląskieStarszy referent
Wrocław, dolnośląskieStarszy Referent
Wrocław, dolnośląskiestarszy referent
świdnica, dolnośląskieWrocław, dolnośląskie
2021-02-03
2021-03-01
Pełny etat
Specjalista
Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail
Popularne na All the Jobs
SHOPPER MARKETING MANAGER
Warszawa, mazowieckie Grupa HRC Spółka AkcyjnaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Szukamy kandydata do obsadzenia tego stanowiska w atrakcyjnej firmie. Realizacja priorytetów Działu Sprzedaży w powierzonych kananałach sprzedaży poprzez stowrzenie i realizację rocznego planu aktywności shopperowych Uczestniczenie w procesie definiowania i wyboru priorytetowych działań rynkowych w zakresie widoczności w sklepie
Specjalista helpdesk
Warszawa, mazowieckie LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWEJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE Specjalista helpdesk Miejsce pracy: Warszawa poszukuje kandydatów do pracy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego Do głównych obowiązków należeć będzie: bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego
Java Developer
Szczecin, zachodniopomorskie Power MediaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Praca zdalna: 20% Umiejętności Java - Bardzo dobrze Hibernate - Bardzo dobrze SQL - Dobrze GIT - Dobrze Spring - Początkujący Twoje zadania Do najważniejszych obowiązków będzie należało tworzenie oprogramowania w Javie w ramach współpracy z zespołem programistów. Opracowywane oprogramowanie obejmuje: systemy do przyjmowania i rozliczania zakładów, integrację produktów innych producentów (kasyna, poker roomy, sporty wirtualne itp
Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika
Warszawa, mazowieckie Michael PageJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika) Producent paneli PV wchodzący na polski rynek Odpowiedzialność za sprzedaż u dystrybutorów Nasz klient to odnosząca sukcesy, dynamiczna i szybko rozwijająca się firma - producent paneli PV, z zachodniej Europy, otwierająca aktualnie swoje biuro w Polsce. - pozyskiwanie nowych dystrybutorów
Junior market manager (m/w/d
Katowice, śląskie Falch GmbHJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe
Manager ds. ESG
Warszawa, mazowieckie Bank PekaoJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Koordynację działań samodzielnej jednostki osadzonej w Departamencie Relacji Inwestorskich i Rozwoju Grupy odpowiedzialenej za realizację działań i będącej centrum kompetencji Banku w zakresie czynników ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego) Przygotowywanie, wdrażanie
Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL
Kraków, małopolskie TrenkwalderJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL Dodane: Piątek, 18 Grudzień, 2020 13:47 Kategoria: Dam pracę / Inne Forma pracy: Pełny etat Umowa: Umowa o pracę Opis oferty pracy:Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym
Specjalista ds. wdrożeń oprogramowania InsERT
Zielonki, małopolskie ESC Spółka AkcyjnaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania? Zbieranie i weryfikacja wymagań klientów oraz przygotowanie analiz przed wdrożeniowych Realizacja projektów wdrożeniowych systemów ERP w tym konfiguracja systemu zgodnie z analizą przed wdrożeniową Szkolenia użytkowników oraz wsparcie po wdrożeniowe Konfigurowanie systemu
Programista CNC / HAAS (Ronse, Belgia)
Mogilno, kujawsko-pomorskie Randstad PolskaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? programowanie i obsługa frezarek CNC HAAS (sterowniki HAAS) w procesach wytwarzania komponentów do systemów hydraulicznych programowanie bezpośrednio na pulpit (bez zewnętrznego CAM) monitorowanie przebiegu obróbki prefabrykacja mało seryjna (3-5 sztuk) Kogo poszukujemy? Poszukujemy doświadczonych programistów maszyn CNC którzy poszukują nowych wyzwań
Senior QA Engineer / Legnica
Wrocław, dolnośląskie Business Bridge GroupJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: kreowanie i kontrolowanie procesu Quality Assurance realizowanego w różnorodnych projektach prowadzonych przez firmę, wspomaganie oraz kontrolowanie specjalistów junior/mid QA, kontakt z anglojęzycznymi klientami w celu omówienia procesu Quality Assurance, rekrutowanie i zatrudnianie nowych pracowników do działu QA