Podstawowe informacje

specjalisty do spraw administracji i księgowości

OFERTA NIEAKTUALNA

Tychy, Śląskie

Data publikacji:
17-12-2018

Data ostatniej aktualizacji:
16-01-2019

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
olx.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - specjalisty do spraw administracji i księgowości

aktualnie prowadzimy proces rekrutacji na stanowisko:
specjalista ds. administracji i księgowości
miejsce pracy: tychy
obowiązki:
• sporządzanie miesięcznych deklaracji
• prowadzenie rejestrów kasowych i bankowych
• prowadzenie sekretariatu
• wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
• przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura
• sporządzanie okresowych zestawień i rozliczeń
• obsługa maila
• inne prace biurowe

wymagania:
• wykształcenie min. średnie, bardzo mile widziane wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, księgowość)
• doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej
• umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
• sprawne posługiwanie się komputerem, w szczególności programem ms office
• dokładność i rzetelność w realizowaniu zadań
• komunikatywność i kreatywne podejście do problemu
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
• zaangażowanie i odpowiedzialność
• mile widziana obsługa programu magazynowo- sprzedażowego subiekt gt, rewizor gt
oferujemy:
• pracę od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze godzin (w godzinach 7-15)
• umowę o pracę na pełen etat
• stabilność zatrudnienia
• niezbędne narzędzia pracy
• wsparcie doświadczonego specjalisty
miłą i przyjemna atmosferę w pracy

Sprawdź również inne oferty z branży:

Specjalista ds. obsługi Klienta
Human&Hunter Częstochowa, Śląskie

Opis oferty pracy: Human & Hunter to zespół doświadczonych specjalistów świadczących usługi doradztwa personalnego, rekrutacji i selekcji oraz pracy tymczasowej. Obecnie dla naszego klienta poszukujemy pracownika na stanowisko: Customer Assistant Miejsce pracy: Częstochowa Numer referencyj"

Zatrudnię pracownika
Przedsiębiorstwo Wielobranżowe HEMOS Cieszyn, Śląskie

Opis oferty pracy: Zatrudnię osobę do pracy w biurze handlowym . Obsługa Klienta kompleksowa . Znajomość kasy fiskalnej. Dobra komunikatywność. Odporność na stres . Umiejętność zarządzania własnym czasem pracy. Jeśli chcesz nabywać nowych umiejętności oraz zarabiać wg własnego uznania i masz przyna"

Kierownik działu kadr i płac, Katowice
HR Project Katowice, Śląskie

Opis oferty pracy: Zakres obowiązków: zarządzanie Działem Administracji i Kadr oraz sekretariatem Spółki (dużego polskiego podmiotu o ugruntowanej pozycji); nadzór nad prowadzeniem kompleksowej obsługi administracyjnej spółki, obiegiem dokumentów kadrowych, prawnych i księgowych; zlecanie pła"

REKRUTER UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ UNIJNYCH
Edu Silesia Katowice Katowice, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma zajmująca się realizacją szkoleń z funduszy unijnych dla osób pracujących oraz bezrobotnych zatrudni pracownika do rekrutacji. Wymagania: - doświadczenie w rekrutacji uczestników do projektów, - umiejętności obsługi social media (facebook itp) - dobra organizacja"

Pracownik back office - Cieszyn !
PPP Cieszyn Cieszyn, Śląskie

Opis oferty pracy: Rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenia od zaraz do 31.01.2019r. z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu. ️ Zakres czynności: - wprowadzanie danych do systemu komputerowego, - realizacja procesów rozliczania i korygowania zleceń - obsługa pro"

Specjalista ds. obsługi klienta duchownego
Wydawnictwo Katolickie Częstochowa, Śląskie

Opis oferty pracy: Zatrudnię specjalistę do obsługi klienta, kontakt z osobami duchownymi. Udostępniamy potężną bazę klientów. Wymagania: wykształcenie teologiczne, umiejętność prowadzenia efektywnych rozmów, swoboda wypowiedzi, wysoka kultura osobista. Oferujemy: gwarantowana stawka godzinowa od "