Podstawowe informacje

specjalisty do spraw administracji i księgowości

OFERTA NIEAKTUALNA

Tychy, Śląskie

Data publikacji:
17-12-2018

Data ostatniej aktualizacji:
16-01-2019

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
olx.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - specjalisty do spraw administracji i księgowości

aktualnie prowadzimy proces rekrutacji na stanowisko:
specjalista ds. administracji i księgowości
miejsce pracy: tychy
obowiązki:
• sporządzanie miesięcznych deklaracji
• prowadzenie rejestrów kasowych i bankowych
• prowadzenie sekretariatu
• wprowadzanie dokumentów do systemu księgowego
• przygotowywanie dokumentacji niezbędnej do prawidłowego funkcjonowania biura
• sporządzanie okresowych zestawień i rozliczeń
• obsługa maila
• inne prace biurowe

wymagania:
• wykształcenie min. średnie, bardzo mile widziane wykształcenie kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, księgowość)
• doświadczenie w pracy biurowo-administracyjnej
• umiejętność analitycznego myślenia i szybkiego uczenia się
• sprawne posługiwanie się komputerem, w szczególności programem ms office
• dokładność i rzetelność w realizowaniu zadań
• komunikatywność i kreatywne podejście do problemu
• umiejętność pracy pod presją czasu
• umiejętności planowania i wyznaczania priorytetów
• zaangażowanie i odpowiedzialność
• mile widziana obsługa programu magazynowo- sprzedażowego subiekt gt, rewizor gt
oferujemy:
• pracę od poniedziałku do piątku, w pełnym wymiarze godzin (w godzinach 7-15)
• umowę o pracę na pełen etat
• stabilność zatrudnienia
• niezbędne narzędzia pracy
• wsparcie doświadczonego specjalisty
miłą i przyjemna atmosferę w pracy

Sprawdź również inne oferty z branży:

Asystenka biura Zarządu
T & S Sp. z o.o Katowice, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma w branży usługowej poszukuje kandydatki na stanowisko Asystentka biura Zarządu . ( miejsce pracy : Katowice) Wymagania; -wykształcenie min średnie - dobra znajomość j. angielskiego/niemieckiego -komunikatywność -dobra organizacja pracy -wysoka kultura osobista "

Asystent/ka kosztorysanta
Abakon Sp. zo.o. Spółka Komandytowa Bielsko-Biała, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma budowlana Abakon od ponad dziesięciu lat buduje domy z ekologicznych i trwałych prefabrykatów keramzytowych. Działamy na całym Śląsku, w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, woj. Łódzkim i Mazowieckim. W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy pracownika do działu handlo"

17,50 zł/h OPERATOR MASZYN - OFERTA PRACY W MIKOŁOWIE
InWork Sp. z o.o. Mikołów, Śląskie

Opis oferty pracy: Operator maszyny Miejsce pracy: Mikołów ul. Żwirki i Wigury ZADANIA - obsługa maszyn produkcyjnych (m.in. zgrzewarka) - produkowanie wyrobów zgodnie z obowiązującymi normami i systemem jakości OCZEKUJEMY - zdolności manualnych - gotowości do pracy w"

Asystent/ka kosztorysanta
Abakon Sp. zo.o. Spółka Komandytowa Bielsko-Biała, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma budowlana Abakon od ponad dziesięciu lat buduje domy z ekologicznych i trwałych prefabrykatów keramzytowych. Działamy na całym Śląsku, w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, woj. Łódzkim i Mazowieckim. W związku z rozwojem naszej firmy, poszukujemy pracownika do działu handlo"

LICZARZ-Katowice
ITC Katowice, Śląskie

Opis oferty pracy: Poszukujemy osób do przeliczania pieniędzy na stanowisko LICZARZ Zakres obowiązków: - przeliczanie pieniędzy ręczne i maszynowe - przygotowanie zasileń bankomatowych oraz rozliczeń bankomatów Wymagane: - NIEKARALNOŚĆ - chęć do pracy Zainteresowane osoby pro"

Specjalista ds. Obsługi Klienta
ORNO-POLSKA Sp. z o.o. Gliwice, Śląskie

Firma ORNO – POLSKA powstała w 1989 roku i jest wiodącym dystrybutorem produktów z branży elektrotechnicznej oraz z branży zabezpieczeń w kraju i w Europie. Jesteśmy wyłącznym przedstawicielem na Polskę marki ORNO. Na dzień dzisiejszy na rynku krajowym i rynkach zagranicznych firma"