Specjalista / Starszy Specjalista

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2020-09-15
Data aktualizacji:
2020-09-15
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Pochodzenie oferty:
praca.pl

Dlaczego warto pracować w MPWiK w m. st. Warszawie?

Jesteśmy firmą z ponad 130 letnią tradycją!

Jesteśmy firmą z misją – każdego dnia dostarczamy mieszkańcom aglomeracji warszawskiej ponad 300 milionów litrów smacznej i czystej wody!

Jesteśmy nowoczesną firmą z wizją – stosujemy innowacyjne technologie i stale się rozwijamy!

 

Obecnie poszukujemy Pracownika na stanowisko:

Specjalista / Starszy Specjalista

(Pion Jednostki Realizującej Projekt / Dział Nadzoru Realizacji Projektów)

Miejsce pracy: Warszawa ul. Czerniakowska 124
Nr ref.: 241/20; 242/20; 243/20


Naszym Pracownikom oferujemy:

  • stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę (umowa na zastępstwo)
  • atrakcyjne premie wynikające z systemu ocen pracowniczych oraz zarządzania przez cele
  • kursy zawodowe, szkolenia specjalistyczne oraz rozwijające tzw. kompetencje miękkie
  • dofinansowanie do nauki, w tym uzupełnienie wykształcenia średniego lub wyższego - studia inżynierskie, magisterskie, podyplomowe, a nawet doktoranckie
  • możliwość skorzystania z prywatnej opieki medycznej, karty sportowej oraz grupowego ubezpieczenia na życie
  • bogaty pakiet świadczeń z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych (m.in dofinansowanie do wczasów pod gruszą)
  • uczestnictwo w różnych sekcjach sportowych (piłkarska, koszykówki, siatkarska, spławikowa, tenisa stołowego, lekkoatletyczna, kolarska).

Główny zakres obowiązków:

  • monitorowanie oraz sprawowanie nadzoru:
    • nad realizacją umów na roboty budowlane we współpracy z Inżynierem oraz odpowiednimi jednostkami i komórkami organizacyjnymi Spółki
    • nad realizacją umów na usługi, w tym w szczególności umów na usługi projektowe
  • reprezentowanie Spółki jako Inwestora oraz prowadzenie uzgodnień z podmiotami zewnętrznymi, związanymi z realizowanymi zadaniami
  • nadzór nad procesem przygotowania inwestycji, w tym koordynacja i samodzielne opracowanie materiałów przetargowych, z uwzględnieniem obowiązujących przepisów w zakresie zamówień publicznych, procedurami NFOŚIGW, procedurami wewnętrznymi.
  • przygotowanie informacji i zestawień związanych z sprawozdawczością wewnętrzną i zewnętrzną oraz tworzenie harmonogramów planów i strategii w zakresie realizowanych zadań
  • udział w pracach komisji przetargowych w postępowaniach o udzielenie zamówień prowadzonych dla zadań realizowanych przez wydział
  • ocena merytoryczna wniosków, stanowisk i innych dokumentów dotyczących realizowanych umów

Od Kandydatów oczekujemy:

  • wykształcenia wyższego technicznego (preferowane inżynieria środowiska, budownictwo)
  • dobrej umiejętności obsługi pakietu MS Office
  • znajomości przepisów prawa związanych z realizacją procesu inwestycyjnego
  • skrupulatności i komunikatywności
  • dobrej organizacji pracy, dyspozycyjności, wysokiej odporności na stres, umiejętności pracy w zespole
  • udokumentowanego 3 letniego doświadczenia zawodowego, w tym minimum 1 roku doświadczenia zawodowego związanego z realizacją procesu inwestycyjnego
  • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi
  • skrupulatności, komunikatywności i umiejętności pracy w zespole

Uprzejmie prosimy o składanie aplikacji do dnia 20.09.2020r.

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji wymagane będzie przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji za pomocą przycisku

 

  APLIKUJ TERAZ  

INFORMACJA O PRZETWARZANIU DANYCH OSOBOWYCH

1. Zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych), informuję, iż Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A. z siedzibą w Warszawie, przy pl. Starynkiewicza 5.

2. Dane kontaktowe do Inspektora Ochrony Danych Osobowych w Miejskim Przedsiębiorstwie Wodociągów i Kanalizacji w m. st. Warszawie S.A.: iodo@mpwik.com.pl

3. Dane zbierane są dla potrzeb obecnej rekrutacji, a w przypadku wyrażenia przez Panią/Pana wyraźnej i dobrowolnej zgody także dla potrzeb przyszłych rekrutacji.

4. Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane:
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody na przetwarzanie jedynie na potrzeby obecnej rekrutacji - przez okres jej trwania,
  • dla celów rekrutacji: w przypadku zgody dla obecnej i przyszłych rekrutacji - przez okres 12 miesięcy,
  • dla celów archiwalnych: na potrzebę ochrony przed roszczeniami - przez okres  przedawnienia Pani/Pana roszczeń związanych z przebiegiem procesu rekrutacyjnego.
5. Pani/Pana dane osobowe mogą być przetwarzane przez dostawców systemów IT, z którymi współpracuje Administrator w zakresie pozyskiwania kandydatów do pracy.

6. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

7. Ma Pani/Pan prawo wniesienia skargi do właściwego organu nadzorczego w zakresie ochrony danych osobowych gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy  o ochronie danych osobowych, w tym przepisy ogólnego Rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.

8. Podanie przez Panią/Pana danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 221 Kodeksu pracy jest niezbędne, aby uczestniczyć w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie przez Państwa innych danych jest dobrowolne.

Poznaj

Miejskie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji w m.st. Warszawie S.A.

24

aktualnych ofert pracy

Zobacz na mapie

Podobne oferty pracy

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2020-09-15
Data aktualizacji:
2020-09-15
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
praca.pl
APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Quality Control Manager

chojnów, dolnośląskie BMC Poland sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe BMC POLAND sp. z o.o. B.M.C Co., Ltd powstała w 1997 roku specjalizując się w budowie silników pojazdów. W kolejnych latach poszerzyliśmy naszą ofertę o produkcję laminatów, a ostatnio rozszerzamy produkcję na kompletne silniki i montaż systemów. Jako wiodąca firma zajmująca się budową silników i laminowaniem pojazdów, przyczyniamy się do produkcji

2020-08-24

Specjalista ds. księgowości

niecew gm. korzenna Mo-BRUK S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Mo-BRUK S.A. jest wiodącą firmą w branży gospodarki odpadami w Polsce. Nasze usługi oferujemy zarówno na rynku polskim jak i zagranicznym. Misją Mo-BRUK S.A. jest działalność proekologiczna oraz rozwój poprzez inwestycje w innowacyjne technologie przetwarzania odpadów. Dysponujemy 7 oddziałami, w tym dwoma instalacjami spalarni odpadów, dwoma zakładami produkcji paliw alternatywnych, dwoma zakładami przetwarzania odpadów nieorganicznych oraz zakładem recyklingu metali żelaznych i kolorowych

2020-08-28

Spedytor - sprawdź naszą ofertę!

szczecin, zachodniopomorskie Agencja Zatrudnienia KS Service sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis firmy Agencja Zatrudnienia KS Service Sp. z o. o. jest ogólnopolską Agencją Zatrudnienia, certyfikowaną w Krajowym Rejestrze Agencji Zatrudnienia pod numerem 7254. Od wielu lat pomagamy pracownikom w znalezieniu odpowiedniej dla siebie pracy, a Klientom umożliwiamy pozyskiwanie najlepszych specjalistów na rynek polski i europejski

2020-09-03

Agent Ubezpieczeniowy (Ubezpieczenia Na Życie)

białystok, podlaskie TUnŻ WARTA S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Agent Ubezpieczeniowy (Ubezpieczenia Na Życie) Miejsce pracy: Białystok Nr ref.: AU/ZS/01/20 Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: Jeżeli: szukasz nowych wyzwań, szukasz pracy, dającej satysfakcję i możliwość nieustannego rozwoju,

2020-09-10

Specjalista ds. pozyskania klienów biznesowych (erli.pl)

poznań, wielkopolskie Ogłoszenie użytkownika OLX
4000 - 8000 PLN
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe jesteśmy prężnie rozwijającą się grupą spółek, która sukcesywnie powiększa zakres działalności. działamy w wielu zróżnicowanych branżach, m. in. nieruchomości, hotelarskiej, gastronomicznej, e-commerce, deweloperskiej, handlu chemikaliami, marketingu sieciowego. wśród naszych marek znajdziesz m.in.: holiday park & resort, firmy grupy everest development, chemia s

4000 - 8000 PLN
2020-09-05

Przedstawiciel handlowy

łódzkie Firma Ewa Klucze
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe   Firma Ewa Klucze powstała w 1998 roku. Od tego czasu ciężko pracujemy nad stałym rozwojem firmy tworząc asortyment wynikający z potrzeb naszych klientów, a powstający po cennych uwagach i spostrzeżeniach naszych konsumentów. Wyniki naszych prac są stale widoczne a produkty marki Ewa Klucze postrzegane są jako bezpieczne i niezawodne

2020-09-10

Przedstawiciel Handlowy

różne lokalizacje JAKMET SPÓŁKA JAWNA ANDRZEJ JAŁOCHA KRZYSZTOF JAŁOCHA
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe JAKMET – Uznana na rynku spółka, specjalizująca się w produkcji wysokiej jakości wyrobów elektrycznych, takich jak obudowy czy rozdzielnice elektryczne. Firma o ugruntowanej pozycji na rynku, istniejąca od 1989 roku, nakierowana na ciągłe doskonalenie usług oraz produktów. W związku z dalszym rozwojem poszukujemy osoby na stanowisko:

2020-09-06

Specjalista w Dziale Finansowo - Księgowym

warszawa, mazowieckie Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Specjalista w Dziale Finansowo - Księgowym Miejsce pracy: Warszawa DFK/2020/55/BSOVII Jednostka: Kwestura, Dział Finansowo-Księgowy Wymiar etatu: pełny etat Rodzaj umowy: umowa o pracę na zastępstwo Pracując na tym stanowisku, będziesz odpowiadać za: Przyjmowanie

2020-08-23

Specjalista ds. Windykacji

wrocław, dolnośląskie Koksztys Kancelaria Prawa Gospodarczego Spółka Komandytowa
Umowa o pracę | Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Obsługa Prawna i windykacyjna Pasja wspierania wiedzą i doświadczeniem Jesteśmy kancelarią prawną stworzoną przez zespół prawników wyróżniający się gruntowną wiedzą prawniczą, zaangażowaniem oraz dbałością o relacje z naszymi klientami. Staramy się dopasować do oczekiwań rynku, zatrudniając ekspertów z różnych dziedzin prawa, zarządzania oraz ekonomii

2020-09-15

Referent ds. jakości

lisków McKeen-Beef CP Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Firma MCKEEN-BEEF CP Sp. z o .o. z/s w Liskowie poszukuje ambitnych, otwartych na nowe wyzwania pracowników na stanowisko referent ds. jakości. Miejsce pracy: Lisków (ok 30km od Kalisza). Stanowisko łączy ze sobą elementy pracy operacyjnej jak i typowo biurowej. Nie masz dużego doświadczenia ? To nie problem ! Wierzymy ze jesteśmy w stanie przeszkolić Cię do samodzielnej pracy u nas - potrzeba tylko odrobinę zaangażowania z Twojej strony

2020-08-28