Podstawowe informacje

Specjalista ds. wsparcia projektu

THESAR SYSTEMY INFORMATYCZNE SP. Z O.O.

OFERTA NIEAKTUALNA

Warszawa, Mazowieckie

Data publikacji:
24-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
23-06-2018

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
pracuj.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Specjalista ds. wsparcia projektu
Specjalista ds. wsparcia projektu
Miejsce pracy: Warszawa
Opis stanowiska: Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie świadczyła usługi w ramach outsourcingu na rzecz naszego klienta - dużej firmy z branży telekomunikacyjnej.

 

Realizowane zadania:

  • zbieranie danych budżetowych dotyczących realizowanych projektów.
  • tworzenie raportów realizacji i prognoz budżetowych.
  • współpraca z podwykonawcami w zakresie rozliczeń finansowych.
  • wystawianie i rozliczanie prac w systemach finansowych.
  • wystawianie protokołów odbioru.
  • nadzór nad prawidłowością rozliczeń sprzętu telekomunikacyjnego w procesach magazynowych i ewidencją środków trwałych na obiekcie.

Wymagania:

  • praca w systemie zamówieniowo/fakturowym.
  • biegła praca z komputerem.
  • dobra znajomość MS Excel.
  • zdolności analityczne.
  • samodzielność i bardzo dobra organizacja pracy.
  • umiejętność pracy w zespole.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. APLIKUJ NA STANOWISKO

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (dalej RODO) informuję, iż:

  • Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Robinii 7, 02-495 Warszawa, zarejestrowana w Krajowym Rejestrze Sądowym prowadzonym przez Sąd Rejonowy dla m. st. Warszawy w Warszawie, XIII Wydział Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000061796, NIP: 5222259296, REGON: 012826593
  • Administrator wyznaczył Inspektora Danych Osobowych, z którym można się skontaktować drogą elektroniczną: iod@ido.pl
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu rekrutacji prowadzanych przez THESAR Systemy Informatyczne Sp. z o.o. na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a RODO.
  • Odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy Administratora w zakresie swoich obowiązków służbowych na podstawie upoważnienia.
  • Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane do czasu zakończenia procesów rekrutacyjnych.
  • Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do przenoszenia danych.
  • Ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego- Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
  • Podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, jednak konieczne w celu przystąpienia do rekrutacji. W przypadku niewyrażenia zgody na przetwarzanie danych osobowy, Administrator nie uwzględni Pani/Pana w procesie rekrutacyjnym.
  • Pani/Pana dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym również w formie profilowania tzn. żadne decyzje wywołujące wobec osoby skutki prawne lub w podobny sposób na nią istotnie wpływające nie będą oparte wyłącznie na automatycznym przetwarzaniu danych osobowych i nie wiążą się z taką automatycznie podejmowaną decyzją.
  • Aplikacje na ofertę należy składać do 23.06.2018

    Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

    Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego
    ALIOR BANK Warszawa, Mazowieckie

    Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego Mamy dla Ciebie pracę, która polega na : współpracy z jednostkami Banku odpowiedzialnymi za rachunkowość oraz zarzadzanie ryzykiem operacyjnym w zakresie tworzenia rezerw na sprawy sporne weryfikacji kont związanych z rozliczaniem spraw"

    Młodszy Specjalista ds. Wsparcia
    Devire. Warszawa, Mazowieckie

    Młodszy Specjalista ds. Wsparcia Warszawa PL36800 Dla naszego Klienta - europejskiej firmy realizującej innowacyjne projekty IT dla sektorów: telekomunikacyjnego, finansowego, energetycznego, przemysłowego oraz administracji publicznej - poszukujemy osoby na stanowisk"

    Specjalista ds. wsparcia IT
    PwC Warszawa, Mazowieckie

    PwC to sieć ponad 180.000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii .  Inspirujemy, dzielimy się wiedzą i budujemy relacje. Wspieramy pracowników w ciągł"

    Specjalista ds Wsparcia Klienta
    NAJ International Warszawa, Mazowieckie

    Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta, renomowanej firmy działającej w branży recyklingowej i ochrony środowiska, poszukujemy Kandydatów na stanowisko: SPECJALISTA DS. WSPARCIA KLIENTA OPIS STANOWISKA: • Obsługa telefoniczna i bezpośrednia klientów firmy • Koordynowanie sprzeda"

    Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego
    Provident Polska S.A. Warszawa, Mazowieckie

    Obecnie poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. Wsparcia Administracyjnego Umowa na zastępstwo Miejsce pracy: Warszawa – Aleje Jerozolimskie 136 Zadania na stanowisku: Administrowanie budżetem Departamentu Obsługi Klienta oraz współpraca z Departamentem Księgowości"

    Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży
    PLAY Warszawa, Mazowieckie

    Warszawa Specjalista ds. Wsparcia Sprzedaży Twoje zadania: przygotowywanie porównań cen sprzętu oraz ofert z konkurencją, bieżące śledzenie i analiza rynku telekomunikacyjnego, zestawienia wykonywane w Excel oraz Power Point, bieżące raportowanie przygotowanych analiz. "