Szczegóły oferty

Specjalista ds. Serwisowej Obsługi Klienta

Link4

OFERTA NIEAKTUALNA

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2018-10-20

Data pierwszej publikacji:
2018-09-06

Data ostatniej aktualizacji:
2019-01-17

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Pochodzenie oferty:
gowork.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Artykuł Specjalista ds. Serwisowej Obsługi Klienta - obrazek nagłówkowy

WYBIERZ FIRMĘ,
KTÓRĄ BĘDZIESZ MÓGŁ/MOGŁA KSZTAŁTOWAĆ


Dynamicznie rozwijająca się firma LINK4, lider ubezpieczeń direct w Polsce, laureat nagrody Great Place to Work 2018, zwycięzca rankingu na Najlepszego Pracodawcę w Polsce w 2013, 2014, 2016 w kategorii duże firmy, poszukuje osoby na stanowisko:

Specjalista ds. Serwisowej Obsługi Klienta
(nazwa stanowiska nie determinuje płci kandydata)
Warszawa

W NASZYM ZESPOLE BĘDZIESZ:

  • obsługiwać klienta drogą telefoniczną i mailową (obsługa posprzedażowa)
  • przyjmować, rejestrować oraz rozwiązywać zgłaszane przez klienta problemy
  • modyfikować dane zawarte w polisie według dyspozycji uzyskanych od klienta
  • oferować dodatkowy produkt ubezpieczeniowy

WYSTARCZY, ŻE:

  • masz prokliencką postawę
  • jesteś komunikatywny/na
  • jesteś dyspozycyjny/na i chcesz pracować w trybie zmianowym ( pracujemy 8h dziennie w przedziale 8:00 – 20:00)
  • masz wykształcenie średnie
  • posiadasz zaświadczenie o niekaralności
  • mile widziane doświadczenie w obsłudze klienta

W ZAMIAN OFERUJEMY:

  • uczciwe warunki zatrudnienia: umowa o pracę
  • świadczenia dodatkowe: opiekę medyczną, możliwość skorzystania z zajęć sportowych (siłownia, fitness, basen), przystąpienia do grupowego ubezpieczenia na życie, liczne akcje na rzecz pracowników, programy dla rodziny
  • szkolenie wstępne: nasi doświadczeni pracownicy przez miesiąc przekażą Ci wiedzę i doświadczenie, abyś komfortowo mógł/ła rozpocząć samodzielną pracę
  • niepowtarzalną atmosferę: bezpośredni kontakt, pozytywne podejście, wzajemny szacunek


Aplikuj

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. obsługi klienta
Tennis Room warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Showroom z ekskluzywną modą sportową zatrudni sympatyczną i odpowiedzialną osobę do obsługi klienta na miejscu i ofert handlowych z Internetu, potrafiącą zaangażować się w wykonywanie zadań. Status studenta mile widziany. Wymagania: Zaangażowanie w wykonywanie zadań. Umiejętność rozmowy z klientem. Niekorzystanie z Facebooka do celów prywatnych

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Solid S.A. warszawa, mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Współpraca z firmami podwykonawczymi w zakresie złożonych reklamacji Obsługa infolinii ( połaczenia przychodzące) – udzielanie informacji na temat przesyłek Obsługa skrzynki mailowej Wysyłanie

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Teleperformance Polska warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług contact center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym Partnerom najwyższą jakość w wielojęzycznej i wielokanałowej obsłudze klienta. Obecnie dla naszego klienta, marki Premium branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. warszawa, mazowieckie

Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszczeń związanych ze szkodami powstałymi podczas podróży lotniczych. Nasza misja to dostarczenie Klientom najwyższej jakości usług i rozwiązań, za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu, m.in.: telefonu, korespondencji mailowej czy poprzez aplikację What’s App. Dołącz do świata

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Coty Eastern Europe warszawa, mazowieckie

Coty is one of the world’s largest beauty companies with a purpose to celebrate and liberate the diversity of consumers’ beauty. With our strong entrepreneurial heritage we created an iconic portfolio of leading beauty brands, which made Coty a global leader in fragrance, strong number two in professional salon hair color & styling, and number three in color cosmetics

Specjalista ds. Obsługi Klienta
LYRECO Polska SA sokołów,warszawa (mazowieckie)

Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji  Ponad 10 000 10 000 produktów w tym połowa ekologicznych 2 mld euro obrotów Grupy 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę. Zapraszamy Cię do naszego biura położonego 20 minut od centrum Warszawy, w którym znajdziesz m