Szczegóły oferty

Specjalista ds. Reklamacji

Homeglobal

OFERTA NIEAKTUALNA

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2019-10-17

Data pierwszej publikacji:
2019-10-14

Data ostatniej aktualizacji:
2019-11-20

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Wymagane języki:
angielski

Pochodzenie oferty:
gratka.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Reklamacji.
  Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to oferta dla Ciebie! Opis stanowiska:
  • Rozpatrywanie reklamacji
  • Identyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danych
  • Przygotowywanie rozliczeń z klientami
  • Korespondencja listowna z klientem indywidualnym
  • Archiwizacja dokumentacji
  • Współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
  • Dyspozycyjność 8h dziennie od poniedziałku do piątku
  • Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
  • Bardzo dobra znajomość programów MS Office
  • Umiejętność analitycznego myślenia
  • Dokładność, doskonała organizacja pracy
  • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
Oferujemy:
  • Współpracę w dynamicznych, międzynarodowych strukturach
  • Elastyczne godziny współpracy
  • Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw
  • Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
  • Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku
  • Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. Reklamacji
AGATA Spółka Akcyjna Warszawa, mazowieckie

Naszą pasją są wnętrza.  Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu. Dołącz do Zespołu Agata S.A. jako Specjalista ds. Reklamacji Miejsce pracy:

Specjalista ds. Reklamacji
Homeglobal Warszawa, mazowieckie

W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Reklamacji.   Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to oferta dla Ciebie! Opis stanowiska: Rozpatrywanie reklamacji Identyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danych Przygotowywanie

Koordynator/ka ds. Reklamacji
HAYS POLAND Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie

Koordynator/ka ds. Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) Nr ref: 1131842/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna

Specjalista ds. Obsługi Klienta i Reklamacji
Homeglobal Warszawa, mazowieckie

Oferujemy: Elastyczne godziny realizacji zadań (8 godzin dziennie); Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw; Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu; Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji; Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy

Koordynator/ka ds. Reklamacji
Hays Office Warszawa, mazowieckie

Opis stanowiska pracy Koordynator/ka ds. Reklamacji Warszawa NR REF.: 1131842 Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrowanie reklamacji

Doradca ds. reklamacji
Polkomtel Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie

Doradca ds. reklamacji Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. W/AL/DR/IC Twoje zadania: Kompleksowa obsługa reklamacyjna Klientów sieci Plus Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów w formie pisemnej (list, e-mail) i telefonicznej Troska o zadowolenie Klienta i dobry wizerunek firmy Nasze oczekiwania: Wykształcenie min