Szczegóły oferty
Specjalista ds. Reklamacji
Homeglobal
Warszawa, mazowieckie
Data dodania:
2019-10-17
Data pierwszej publikacji:
2019-10-14
Data ostatniej aktualizacji:
2019-11-20
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
gratka.pl
Oferty specjalne
-
Lekarz Stomatolog
LUX MED Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie -
Rekruter IT / Engineering
INTITEK Polska Sp. z o.o. Gdańsk, pomorskie -
Młodszy Specjalista w dziale Zarządzania Wiedzą i Analiz
KPMG Warszawa, mazowieckie -
Analyst - Policy Management with French
AXA XL Wrocław, dolnośląskie -
Inżynier Elektronik - JABIL - ZAPEWNIAMY ZAKWATEROWANIE!
Jabil Poland mława, mazowieckie -
Programista RPA
ARC Consulting Group Kraków, małopolskie -
Doradca Klienta, b. sanitarno - grzewcza
Proguest Sp. z o.o. bielsko-biała, śląskie -
Asystent Dyrektora w placówce oświatowej z językiem angielsk
International Trilingual School Of Warsaw warszawa, mazowieckie -
Specjalista ds. obsługi back office
Ogłoszenie użytkownika OLX Łódź, łódzkie -
Kierownik Placówki
Stefczyk Finanse Piekary Śląskie, śląskie
Opis oferty pracy
Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to oferta dla Ciebie! Opis stanowiska:
- Rozpatrywanie reklamacji
- Identyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danych
- Przygotowywanie rozliczeń z klientami
- Korespondencja listowna z klientem indywidualnym
- Archiwizacja dokumentacji
- Współpraca z innymi działami firmy
- Dyspozycyjność 8h dziennie od poniedziałku do piątku
- Komunikatywna znajomość jęz. angielskiego
- Bardzo dobra znajomość programów MS Office
- Umiejętność analitycznego myślenia
- Dokładność, doskonała organizacja pracy
- Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie atutem
- Współpracę w dynamicznych, międzynarodowych strukturach
- Elastyczne godziny współpracy
- Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw
- Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu
- Przyjazną atmosferę pracy w multikulturowym środowisku
- Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:
AGATA Spółka Akcyjna Warszawa, mazowieckie
Naszą pasją są wnętrza. Oferując szeroki wybór mebli i artykułów wyposażenia wnętrz, pragniemy stać się częścią przestrzeni, która wyraża charakter, styl i wartości naszych Klientów. W ten sposób pomagamy tworzyć niepowtarzalną atmosferę domu. Dołącz do Zespołu Agata S.A. jako Specjalista ds. Reklamacji Miejsce pracy:
Homeglobal Warszawa, mazowieckie
W związku z dynamicznym rozwojem poszukujemy osoby, która dołączy do Działu Reklamacji. Jeśli chcesz rozpocząć karierę w strukturach firmy stale rozwijającej się na rynkach międzynarodowych jest to oferta dla Ciebie! Opis stanowiska: Rozpatrywanie reklamacji Identyfikacja reklamacji i zarządzanie bazą danych Przygotowywanie
HAYS POLAND Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
Koordynator/ka ds. Reklamacji Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie) Nr ref: 1131842/jobs.pl Forma zatrudnienia: Pełny etat Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna
Homeglobal Warszawa, mazowieckie
Oferujemy: Elastyczne godziny realizacji zadań (8 godzin dziennie); Atrakcyjne, stabilne warunki współpracy oraz premiowanie dobrych wyników i podejmowanych inicjatyw; Możliwość zdobycia doświadczenia w firmie o międzynarodowym zasięgu; Przyjazną atmosferę pracy w międzynarodowej organizacji; Możliwość rozwoju oraz awansu w strukturach firmy
Hays Office Warszawa, mazowieckie
Opis stanowiska pracy Koordynator/ka ds. Reklamacji Warszawa NR REF.: 1131842 Dla naszego Klienta z branży usług leasingu i zarządzania parkiem samochodowym poszukujemy kandydatów i kandydatek na stanowisko Koordynatora/ki ds. Reklamacji. Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za rejestrowanie reklamacji
Polkomtel Sp. z o.o. Warszawa, mazowieckie
Doradca ds. reklamacji Miejsce pracy: Warszawa Nr Ref. W/AL/DR/IC Twoje zadania: Kompleksowa obsługa reklamacyjna Klientów sieci Plus Udzielanie odpowiedzi na zgłoszenia Klientów w formie pisemnej (list, e-mail) i telefonicznej Troska o zadowolenie Klienta i dobry wizerunek firmy Nasze oczekiwania: Wykształcenie min