Podstawowe informacje

Specjalista ds. Obsługi Systemów Lojalnościowych

OFERTA NIEAKTUALNA

Małopolskie

Data publikacji:
23-10-2017

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 4200 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Specjalista ds. Obsługi Systemów Lojalnościowych

Wymagania:

  • Kandydaci muszą posiadać co najmniej wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - języki obce: angielski - w mowie: biegły, w piśmie: biegły
  • rosyjski - w mowie: biegły, w piśmie: biegły
  • wykształcenie wyższe ekonomiczne lub znajomość pakietu MS Office, 2 lata doświadczenia na stanowisku

Zakres obowiązków:

  • obsługa klienta, obsługa zapytań transakcyjnych, wsparcie klienta

W przypadku zainteresowania ofertą aplikuj:

- kontakt przez Powiatowy Urząd Pracy Grodzki Urząd Pracy w Krakowie Wąwozowa 34 Kraków 31-752

.

Składanie aplikacji - język: polski

Aplikując na ofertę we wszelkich dokumentach nie zapomnij o dodaniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 09.11.2017

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. sprzedaży systemów GIS
GISON Sp. z o.o. Kraków, Małopolskie

GISON Sp. z o.o. z Krakowa to jedna z najbardziej rozpoznawalnych polskich marek w dziedzinie rozwiązań geoinformatycznych dla jednostek administracji publicznej (JST). Tworzymy i wdrażamy nowoczesne oprogramowanie oparte na mapach.   Wielobranżowe spojrzenie, działalność doradcza i"

Specjalista ds. Systemów Zarządzania Jakością
Mabuchi Motor Poland Bochnia, Małopolskie

AKRES OBOWIĄZKÓW Kompleksowy nadzór nad dokumentacją jakościową, w tym kompletowanie i dbanie o prawidłowy obieg dokumentacji Przygotowywanie dokumentacji jakościowej i aktualizacja obecnych dokumentów Przeprowadzanie audytów wewnętrznych Przegląd specyficznych wymagań Klienta Udział w proces"

Specjalista ds. obsługi klienta
Met Tarnów, Małopolskie

Opis oferty pracy: Chcesz pracować z najlepszymi i widzieć efekty swojej pracy ? Jeśli lubisz kontakt z ludźmi , rozumiesz ich potrzeby , to właśnie znak , że powinieneś do NAS DOŁĄCZYĆ ! Współpracując z nami Masz gwarancję : • Pracy w jednej z wiodących firm branży ubezpiecz"

Specjalista ds. obsługi klienta
Expert Snu Kraków, Małopolskie

Opis oferty pracy: Salon materacy i łóżek poszukuje doradcy klienta ds. sprzedaży w Krakowie. Jeżeli: Możesz pochwalić się umiejętnością profesjonalnej obsługi klienta Lubisz ludzi - są dla Ciebie ważni i chętnie im pomagasz Poszukujesz swojego miejsca na dłużej Satysfakcjonuje Cię "

Specjalista ds. obsługi klientów
Krn media Sp. z o.o. Kraków, Małopolskie

Opis oferty pracy: KRN media Sp. z o.o. jest wydawcą mediów branżowych związanych z rynkiem nieruchomości i budownictwa. Stawiamy sobie za cel dostarczanie rzetelnych i sprawdzonych informacji w zakresie nieruchomości mieszkaniowych i komercyjnych, technologii budowlanych oraz wydarzeń rynkowych. N"

Specjalista ds. obsługi Klienta
Kosek & Kosek Kraków, Małopolskie

Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta, Firmy produkcyjnej z branży budowlanej, poszukujemy  osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi Klienta Miejsce pracy: Kraków Region: małopolskie Osoba zatrudniona na tym stanowisku, odpowiedzialna będzie za: • kompleksowa obsługa Klientó"