Podstawowe informacje

Specjalista ds. obsługi klienta

AGM

OFERTA NIEAKTUALNA

Wrocław, Dolnośląskie

Data publikacji:
04-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
03-06-2018

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
pracuj.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Specjalista ds. obsługi klienta

Polski producent toreb i akcesoriów motocyklowych poszukuje pracownika, który będzie odpowiedzialny za prowadzenie biura stacjonarnego. Firma AGM jest producentem Toreb Motocyklowych od 20 lat, nasze Torby i akcesoria Motocyklowe cieszą się uznaniem klientów już na całym świecie . Dbamy o wysoką jakość naszych produktów dlatego też klienci mówią o nas "No 1 in Europe!"

Specjalista ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Wrocław

Zadania:

  • osoba będzie odpowiedzialna za kontakt handlowy z klientem
  • uczestnictwo w objazdach po sklepach Harley-Davidson i innych sklepach Motocyklowych na terenie całej Europy

Wymagania:

  • perfekcyjna znajomość dwóch z wymienionych języków : niemiecki, angielski, francuski włoski (B2)
  • umiejętność prowadzenia korespondencji i rozmów handlowych z zagranicznymi klientami
  • obsługa komputera i urządzeń biurowych (swobodne poruszanie się w Internecie)
  • komunikatywność
  • zaradność

Mile widziane:

  • prawo jazdy kat. B

Oferujemy:

  • atrakcyjne wynagrodzenie (podstawa + prowizje)
  • wynagrodzenie od 2500 do 6500 zł netto

Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

AplikujWyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych, zawartych w mojej ofercie pracy, dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 922). Jednocześnie wyrażam zgodę na przetwarzanie przez ogłoszeniodawcę moich danych osobowych na potrzeby przyszłych rekrutacji.

Aplikacje na ofertę należy składać do 03.06.2018

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Referent ds obsługi klienta
MONDI BZWP SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Bystrzyca Kłodzka, Dolnośląskie

Zakres obowiązków: Obsługa klientów. Przyjmowanie, ewidencjonowanie oraz realizowanie zamówień. Monitorowanie należności przeterminowanych. Sporządzanie raportów. Analiza stanów magazynowych. Wymagania: - wykształcenie: wyższe (w tym licencjat) - konieczne; średnie"

Service Desk Agent / Specjalista ds. Obsługi Klienta
Wrocław, Dolnośląskie

Zakres obowiązków: Obsługa klienta w języku niemieckim i angielskim; aktywny kontakt z klientem wew. i zew. przez maila, telefon i chat; obsługa systemów zleceń firmy Hemmersbach oraz jej klientów; otwieranie, zamykanie oraz zarządzanie zgłoszniami klienta; rozwiązywanie problem"

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Farutex Sp. z o.o. Wrocław, Dolnośląskie

Firma Bidfood Farutex, lider w dystrybucji żywności i napojów dla sektora HoReCa w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy Bidcorp, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku: Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce Miejsce pracy: Wrocław Osoba na tym stanowi"

Specjalista ds. obsługi klienta i analizy danych
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. Wrocław, Dolnośląskie

Specjalista ds. obsługi klienta i analizy danych Wrocław 5-11-51017 Dla naszego Klienta, międzynarodowej organizacji zlokalizowanej w centrum Wrocławia poszukujemy Kandydatów: Specjalista ds. obsługi klienta i analizy danych Obowiązki na stanowisku zależą od doświadczenia, "

Specjalista ds. logistyki klienta
VOSS Automotive Polska Sp. z o.o. Nowa Wieś Legnicka (Pow. Legnicki), Dolnośląskie

18 ZAKŁAD PRODUKCYJNY W LEGNICKIEJ STREFIE EKONOMICZNEJ Należymy do Grupy VOSS Automotive zatrudniającej ponad 4000 osób na całym świecie, działającej w sektorze motoryzacyjnym na międzynarodową skalę. Specjalizujemy się w dostarczaniu innowacyjnych i kompleksowych rozwiązań według indywidua"

Kierownik Zespołu ds. Obsługi Klienta
Ryn, Dolnośląskie

Zakres obowiązków: - współpraca w nadzorowaniu i zarządzaniu pracą zespołu Doradców ds. Obsługi Klienta; - monitorowanie przychodzących zapytań (mail, chat, telefon) i zadań, oraz ich dystrybucję do Doradców / Starszych Doradców; - prowadzenie spotkań z pracownikam"