Podstawowe informacje

Specjalista ds. obsługi klienta

Spółdzielcza Kasa Oszczędnościowo Kredytowa PIAST

OFERTA NIEAKTUALNA

Tychy, Śląskie

Data publikacji:
09-10-2017

Data ostatniej aktualizacji:
01-12-2017

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 2500 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Specjalista ds. obsługi klienta

Wymagania:

  • Minimalny poziom wykształcenia oczekiwany od kandydatów: średnie ogólnokształcące - umiejętności: komunikatywność , wysoka kultura osobista
  • znajomość pakietu MS Office
  • zaangażowanie
  • dobra organizacja pracy
  • upór i nastawienie na realizację celów

Zakres obowiązków:

  • aktywna sprzedaż produktów i usług finansowych, realizowanie założonych planów sprzedażowych, współudział w organizowaniu działań marketingowych na rynku lokalnym.

Wytyczne do aplikacji:

Zgłaszaj się bezpośrednio do pracodawcy

Wymagane dostarczenie następujących dokumentów: CV

Aplikacje powinny być składane w języku: polski

Osoby wysyłające dokumenty aplikacyjne powinny pamiętać o konieczności opatrzenia ich klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 03.11.2017

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Nova Centrum Edukacyjne Gliwice, Śląskie

Opis oferty pracy: NOVA Centrum Edukacyjne Sp. z o.o. Ogólnopolska firma specjalizująca się w usługach edukacyjno-szkoleniowych poszukuje osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta Zakres obowiązków: - sprzedaż produktów, realizacja założonych planów sprzedażowych - poz"

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Jastrzębie-Zdrój, Śląskie

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także "

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Bielsko-Biała, Śląskie

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także "

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Jastrzębie-Zdrój, Śląskie

Manpower to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także "

specjalista ds. obsługi klienta
Katowice, Śląskie

dynamicznie rozwijająca się firma na polskim rynku protego , zajmującą się pełną obsługą finansową w związku z ciągłym rozwojem poszukuje pracowników na stanowisko doradca klienta biznesowego. siedziba naszej firmy mieści się w nowoczesnym, biurze w katowicach na terenie cieszącej się prestiżem był"

Specjalista ds. obsługi klienta
HRK S.A Katowice, Śląskie

W związku z rozwojem Naszego Klienta, lidera w dziedzinie technologii bezpieczeństwa, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. obsługi klienta Katowice JWN/JWN/2018/20/5 Zadania: Prowadzenie wysokiej jakości i kompleksowej obsługi zagranicznego klienta "