Podstawowe informacje

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Customer Services Polska Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

Szczecin, Zachodniopomorskie

Data publikacji:
19-10-2018

Data ostatniej aktualizacji:
16-01-2019

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 4 PLN/h

Wymagane języki:
niemiecki

Pochodzenie oferty:
lento.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Opis oferty pracy:

Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią Adecco S.A. - oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. Specjalizujemy się w obsłudze klienta niemieckojęzycznego.

Jednym z naszych kontrahentów jest wiodąca niemiecka firma, która pierwsza na świecie wykorzystuje połączenie video do weryfikacji tożsamości klienta.

W związku z dynamicznym rozwojem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
Miejsce pracy: Szczecin
Główne zadania:

• Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia video
• Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta
• Opracowywanie i zapisywanie danych w systemie
• Aktywacja numeru klienta
• Przekazywanie danych do kontrahenta

Wymagamy:

• Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
• Doskonałej percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości
• Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych
• Odpowiedzialności w przetwarzaniu danych osobowych
• Zdolności wykonywania kilku czynności jednocześnie
• Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (w godz. 08:00 - 22:00, pn-ndz)

W zamian gwarantujemy:

• Umowę o pracę (pełen etat, ¾ lub ½ etatu)
• Stałe wynagrodzenie ok. 4.000 pln NETTO
• Pakiet benefitów
• Premię świąteczną oraz nagrody jubileuszowe
• 26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy
• Nowoczesne biuro przy Wałach Chrobrego

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: @ z załączeniem klauzuli o przetwarzaniu danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, ul. Storrady Świętosławy 1B mojego wizerunku oraz moich danych osobowych wymienionych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.) oraz danych osobowych podanych dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

specjalista ds. obsługi klienta
Goleniów, Zachodniopomorskie

unikadr biuro doradztwa personalnego to agencja pracy i instytucja szkoleniowa, działająca na rynku pracy od 1996r. świadczymy usługi z zakresu rekrutacji i doboru personelu, badań psychologicznych, szkoleń oraz doradztwa w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi.   obecnie poszukujemy dla swoje"

specjalista ds. obsługi klienta
Stargard, Zachodniopomorskie

hts stargard sp. z o.o. 73-102 stargard, ul. lotników 51   w związku z dynamicznym rozwojem, spółka hts stargard część notowanej na gpw grupy kapitałowej hollywood s.a. poszukuje kandydatów na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta   opis stanowiska: ·        telefoniczna obsługa stały"

Przedstawiciel ds. obsługi klienta
Profi Credit Dębno, Zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: Międzynarodowa firma z branży finansowej Profi Credit Polska S.A., poszukuje osób na stanowisko: Przedstawiciel ds. obsługi klienta Miejsce działania: Gmina Dębno Szukasz zajęcia stałego lub dodatkowego? Cenisz Sobie niezależność finansową? Szukasz zajęcia z elastycz"

specjalista ds. obsługi klienta (j. niemiecki)
Szczecin, Zachodniopomorskie

csp customer services polska sp. z o.o. jest częścią adecco s.a. - oraz spółką córką adecco business solutions gmbh. na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży business process outsourcing. w związku z nowym projektem dla kontrahenta z branży telekomunikacyjnej pos"

zatrudnię na stanowisko specjalista ds. obsługi klienta
Szczecin, Zachodniopomorskie

dynamicznie rozwijająca się firma z artykułami dziecięcymi zatrudni do pracy na stanowisko : specjalista ds. obsługi klienta   opis obowiązków profesjonalna obsługa, rozmowa z klientem, prezentacja i polecanie produktów, sprzedaż produktów na kasie fiskalnej,   wymagania:   zaangaż"

home.pl sa - młodszy specjalista obsługi klienta
Szczecin, Zachodniopomorskie

od 21 lat działamy w branży it. obecnie jesteśmy największym dostawcą usług internetowych w europie środkowo-wschodniej. zespół biura obsługi klienta przekazał najlepszych pracowników do innych działów w firmie i poszukuje nowych talentów! szukamy osób komunikatywnych, otwartych, pozytywnie nas"