Szczegóły oferty

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)

Customer Services Polska Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

szczecin, zachodniopomorskie

Data dodania:
2018-10-23

Data pierwszej publikacji:
2018-10-19

Data ostatniej aktualizacji:
2019-01-16

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Wymagane języki:
niemiecki

Pochodzenie oferty:
lento.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Artykuł Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki) - obrazek nagłówkowy

Customer Services Polska Sp. z o.o. jest częścią Adecco S.A. - oraz spółką córką Adecco Business Solutions GmbH. Na zlecenie międzynarodowych firm świadczymy kompleksowe usługi z branży Business Process Outsourcing. Specjalizujemy się w obsłudze klienta niemieckojęzycznego.

Jednym z naszych kontrahentów jest wiodąca niemiecka firma, która pierwsza na świecie wykorzystuje połączenie video do weryfikacji tożsamości klienta.

W związku z dynamicznym rozwojem nowego projektu poszukujemy osób na stanowisko:

Specjalista ds. obsługi klienta (j.niemiecki)
Miejsce pracy: Szczecin
Główne zadania:

• Rozmowa z klientem w języku niemieckim podczas połączenia video
• Weryfikacja dokumentów tożsamości klienta
• Opracowywanie i zapisywanie danych w systemie
• Aktywacja numeru klienta
• Przekazywanie danych do kontrahenta

Wymagamy:

• Dobrej znajomości języka niemieckiego na poziomie min. B2
• Doskonałej percepcji wzrokowej oraz spostrzegawczości
• Wysokiej kultury osobistej i umiejętności interpersonalnych
• Odpowiedzialności w przetwarzaniu danych osobowych
• Zdolności wykonywania kilku czynności jednocześnie
• Dyspozycyjności do pracy w systemie zmianowym (w godz. 08:00 - 22:00, pn-ndz)

W zamian gwarantujemy:

• Umowę o pracę (pełen etat, ¾ lub ½ etatu)
• Stałe wynagrodzenie ok. 4.000 pln NETTO
• Pakiet benefitów
• Premię świąteczną oraz nagrody jubileuszowe
• 26 dni urlopu wypoczynkowego niezależnie od stażu pracy
• Nowoczesne biuro przy Wałach Chrobrego

Aplikacje prosimy przesyłać na adres: @ z załączeniem klauzuli o przetwarzaniu danych:

„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez CSP Customer Services Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Szczecinie, kod pocztowy 71-602, ul. Storrady Świętosławy 1B mojego wizerunku oraz moich danych osobowych wymienionych w art. 221 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502 z póź. zm.) oraz danych osobowych podanych dobrowolnie m.in. hobby, numer telefonu, adres e-mail w przesłanych przeze mnie dokumentach aplikacyjnych dla potrzeb niezbędnych do realizacji obecnego oraz przyszłych procesów rekrutacyjnych”.

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Pracownik Działu Obsługi Klienta
JOBZONE.PL szczecin, zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: JOBZONE.PL to agencja pracy i doradztwa personalnego zarejestrowana w KRAZ pod numerem 10320. Posiadamy 20-letnie doświadczenie na rynku pracy oraz wykwalifikowany personel służący dużą fachowością i wsparciem na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Specjalizujemy się głównie w rekrutacji fachowców na rynek norweski. Naszymi partnerami są rzetelne i sprawdzone firmy, dlatego też gwarantujemy naszym Kandydatom stabilne i bezpieczne zatrudnienie

Pracownik obsługi klienta
JOBZONE szczecin, zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: JOBZONE.PL to agencja pracy i doradztwa personalnego zarejestrowana w KRAZ pod numerem 10320. Posiadamy 20-letnie doświadczenie na rynku pracy oraz wykwalifikowany personel służący dużą fachowością i wsparciem na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Specjalizujemy się głównie w rekrutacji fachowców na rynek norweski. Naszymi partnerami są rzetelne i sprawdzone firmy, dlatego też gwarantujemy naszym Kandydatom stabilne i bezpieczne zatrudnienie

Specjalista ds. obsługi telefonicznej Klientów (bez sprzedaży)
Grupa Solid Security Sp. z o. o. szczecin, zachodniopomorskie

Miejsce pracy: Szczecin Specjalista ds. obsługi telefonicznej Klientów (bez sprzedaży) Jeżeli chodzi o wymagania : Obsługa programu komputerowego do odbierania sygnałów alarmowych Kontakt telefoniczny z Klientami w zakresie odbieranych sygnałów z obiektów monitorowanych (połączenia przychodzące i wychodzące

Pracownik działu obsługi klienta
Strefa pracy szczecin, zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: Pracownik działu obsługi klienta Miejsce pracy: Szczecin, Polska Obowiązki: • Bieżąca obsługa klienta • Pomoc klientom w rozwiązywaniu problemów z posiadanymi przez nich usługami czy produktami • Przygotowanie ofert handlowych dla klientów • Nadzór nad dostarczaniem towaru do klienta • Wprowadzić dane do systemu

Pilnie poszukiwany pracownik działu obsługi klienta
JOBZONE.PL szczecin, zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: JOBZONE.PL to agencja pracy i doradztwa personalnego zarejestrowana w KRAZ pod numerem 10320. Posiadamy 20-letnie doświadczenie na rynku pracy oraz wykwalifikowany personel służący dużą fachowością i wsparciem na każdym etapie procesu rekrutacyjnego. Specjalizujemy się głównie w rekrutacji fachowców na rynek norweski. Naszymi partnerami są rzetelne i sprawdzone firmy, dlatego też gwarantujemy naszym Kandydatom stabilne i bezpieczne zatrudnienie

Konsultant Obsługi Klienta - dla osoby niepełnosprawnej
PION szczecin, zachodniopomorskie

Opis oferty pracy: Szukamy pracowników to obsługi telefonicznej infolinii przychodzącej, którzy będą wspierali Klienta oraz oferowali dodatkowe usługi. Szukamy ludzi z pasją i chęcią rozwoju. Dobrze jak masz, ale nie musisz mieć, doświadczenia w obsłudze klienta. Ważne jest dla nas, żebyś miał zapał do pracy i nauki oraz potrafił pracować w zespole