Szczegóły oferty

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce

Farutex Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

wrocław, dolnośląskie, Polska

Data dodania:
2018-10-12

Data pierwszej publikacji:
2018-10-11

Data ostatniej aktualizacji:
2018-11-11

Data wygaśnięcia:
2018-11-10

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Pochodzenie oferty:
pracuj.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Firma Bidfood Farutex, lider w dystrybucji żywności i napojów dla sektora HoReCa w Polsce, należąca do międzynarodowej grupy Bidcorp, poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku:

Specjalista ds. obsługi klienta e-commerce
Miejsce pracy: Wrocław

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:
 
  • współpracę z zespołem specjalistów odpowiedzialnych za działanie e-sklepu
  • współpracę z przedstawicielami handlowymi w celu rozwoju i promowania kanału sprzedaży on-line
  • wsparcie Działu Obsługi Klienta
  • kompleksową obsługę klienta e-commerce

Od kandydatów oczekujemy:
 
  • znajomości zasad funkcjonowania sklepu internetowego i sprzedaży on-line
  • doświadczenia w sprzedaży i/lub obsłudze klienta
  • umiejętności pracy w zespole
  • zaangażowania w realizację codziennych zadań
  • umiejętności komunikacji i budowania długotrwałych relacji z klientami

Mile widziane doświadczenie w branży Horeca.

Aplikacje prosimy składać za pomocą opcji APLIKUJ
 
Klikając w przycisk „Aplikuj”, „Aplikuj teraz” lub w inny sposób wysyłając zgłoszenie rekrutacyjne do Farutex Sp. z o.o. (Pracodawca, administrator danych), zgadzasz się na przetwarzanie przez pracodawcę Twoich danych osobowych zawartych w zgłoszeniu rekrutacyjnym w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu.

W każdym czasie możesz cofnąć zgodę, kontaktując się z nami pod adresem [email protected]

Twoje dane osobowe wskazane w Kodeksie pracy lub w innych ustawach szczegółowych (według wymogów ogłoszenia) przetwarzamy w oparciu o przepisy prawa i ich podanie jest konieczne do wzięcia udziału w rekrutacji. Pozostałe dane osobowe (np. wizerunek) przetwarzamy na podstawie Twojej dobrowolnej zgody, którą wyraziłaś/ wyraziłeś, wysyłając nam swoje zgłoszenie rekrutacyjne i ich podanie nie ma wpływu na możliwość udziału w rekrutacji.

Możemy przetwarzać Twoje dane osobowe zawarte w zgłoszeniu rekrutacyjnym także w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony przed roszczeniami, jeżeli roszczenia dotyczą prowadzonej przez nas rekrutacji. W tym celu będziemy przetwarzać Twoje dane osobowe w oparciu o nasz prawnie uzasadniony interes, polegający na ustaleniu, dochodzeniu lub obrony przed roszczeniami w postępowaniu przed sądami lub organami państwowymi.

Masz prawo dostępu do swoich danych, w tym uzyskania ich kopii, sprostowania danych, żądania ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania, wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania oraz przeniesienia podanych danych (na których przetwarzanie wyraziłaś/ wyraziłeś zgodę) do innego administratora danych. Masz także prawo do wniesienia skargi do Generalnego Inspektora Ochrony Danych Osobowych (w przyszłości: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych). Cofnięcie zgody pozostaje bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.

Twoje dane osobowe przetwarzamy w celu prowadzenia rekrutacji na stanowisko wskazane w ogłoszeniu przez okres 4 miesięcy.

Twoje dane osobowe możemy przekazać dostawcom usługi publikacji ogłoszeń o pracę, dostawcom systemów do zarządzania rekrutacjami, dostawcom usług IT, takich jak hosting, oraz dostawcom systemów informatycznych.

Nie przekazujemy Twoich danych osobowych poza Europejski Obszar Gospodarczy.

W razie pytań możesz się z nami skontaktować pod adresem [email protected]

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Grafton Recruitment wrocław, dolnośląskie

Specjalista ds. obsługi klienta Miejsce pracy: Wrocław 5-26-53473 Naszym Klientem jest międzynarodowe centrum biznesowe ulokowane we Wrocławiu, które ściśle współpracuje z klientami zagranicznymi z Francji i Niemiec. W związku z ciągłym rozwojem organizacji poszukujemy ambitnych osób gotowych do codziennej pracy z językami obcymi

Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie użytkownika OLX wrocław, dolnośląskie

nie musisz znać portugalskiego ani mówić biegle po chińsku. wystarczy, że mówisz do rzeczy. jeśli do tego potrafisz przekonać nieprzekonanych – ta oferta jest dla ciebie!   specjalista ds. obsługi klienta w kaczmarski group   do twoich obowiązków będzie należeć: nawiązywanie i utrzymywanie relacji z klientami biznesowymi rozpoznawanie

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Abakon wrocław, dolnośląskie

Opis oferty pracy: Jeśli: - interesujesz się budownictwem, architekturą - masz zmysł przestrzenny - myślisz nieszablonowo - jesteś sumienny - chcesz się uczyć, rozwijać, realizować swoje pasje - posiadasz doświadczenie w obsłudze klienta - nie boisz się rozmów telefonicznych „na zimno” - dbasz o własną estetykę zewnętrzną i estetykę

Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie użytkownika OLX wrocław, dolnośląskie

multi-form to dynamicznie rozwijająca się firma w zakresie sprzedaży podłóg, drzwi oraz akcesorii wykończeniowych na terenie całej polski. aktualnie poszukujemy pracowników na stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta. miejsce pracy: wrocław zakres obowiązków: - profesjonalna obsługa klienta wg standardów firmy - prowadzenie dokumentacji

Specjalista ds. obsługi klienta
Atut wrocław, dolnośląskie

Opis oferty pracy: Opis stanowiska:  Kompleksowa i profesjonalna obsługa słuchaczy zgodna ze standardami przyjętymi w szkole  Dbałość o prawidłowy obieg dokumentów w biurze  Przyjmowanie wpłat i wypłat od słuchaczy  Nadzór nad utrzymaniem czystości i estetyki biura oddziału  Umiejętność pozyskiwania nowych klientów  Umiejętność

Specjalista ds. obsługi klienta
Ogłoszenie użytkownika OLX wrocław, dolnośląskie

aplikuj na stanowisko: specjalista ds. obsługi klienta obowiązki - telefoniczna obsługa klienta oraz kontakt e-mailowy z klientami - współpraca z działem sprzedaży w zakresie planowania spotkań z klientami - wprowadzanie danych do systemu - przygotowywanie raportów - wsparcie w sporządzaniu dokumentów – umowy, pisma, oferty