Szczegóły oferty

Specjalista ds. obsługi klienta

ManpowerGroup Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

cieszyn, śląskie

Data dodania:
2019-02-28

Data pierwszej publikacji:
2019-02-15

Data ostatniej aktualizacji:
2019-03-24

Data wygaśnięcia:
2019-03-17

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Pochodzenie oferty:
jobs.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami.

Poszukujemy zarówno osób z doświadczeniem, jak i młodych bez większego doświadczenia, zaangażowanych, chętnych do pracy i podnoszenia swoich kwalifikacji.

Specjalista ds. obsługi klienta

Numer referencyjny: SOK/037/JKA/jobs.pl
Miejsce pracy: Cieszyn (śląskie)
Miejsce pracy: Ostrawa (Czechy)

Kluczowe zadania:
  • Kontaktowanie polskich klientów z wewnętrznej bazy
  • Opieka nad istniejącymi klientami w zakresie poruszania się po platformie internetowej firmy
  • Współpraca z innymi działami
  • Aktualizowanie wewnętrznej bazy danych

Wymagania:

  • Motywacja i chęć do rozwoju w branży brokerskiej
  • Gotowość do podjęcia pracy w Ostrawie (nie ma konieczności relokacji za granicę)
  • Doświadczenie w pracy z klientem (mile widziane)
  • Komunikatywność, umiejętność pracy w zespole oraz odporność na stres

Oferujemy:

  • Umowę o pracę podpisywaną bezpośrednio z pracodawcą (czas określony -> czas nieokreślony)
  • Profesjonalne szkolenie wdrożeniowe + coaching on the job z trenerem
  • Pakiet relokacyjny lub dofinansowanie do dojazdów (według preferencji Kandydata)
  • Z góry opłacona karta parkingowa
  • Konkurencyjne wynagrodzenie wzbogacone o system premiowy
  • Atrakcyjny pakiet benefitów pozapłacowych (pakiet sportowy, masaże, świeże owoce, dodatkowy bonus za dress code, prezenty urodzinowe i jubileuszowe)
  • Dużo wydarzeń integracyjnych (imprezy firmowe, śniadania firmowe, wyjazdy teamowe)
  • Liczne konkursy wewnętrzne z atrakcyjnymi nagrodami (m. in. wyjazdy do spa, nagrody pieniężne i rzeczowe, bilety na koncert globalnych gwiazd muzyki)
  • Inwestycje w rozwój zawodowy (szkolenia sprzedażowe)
  • Możliwość awansu w strukturach organizacji
Oferta dotyczy pracy stałej.

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. cieszyn, śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. cieszyn, śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. cieszyn, śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. cieszyn, śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsiębiorstwami ze wszystkich sektorów, a także największymi światowymi korporacjami

Specjalista ds. Technicznej Obsługi Klienta z j. Czeskim
Talenthouse HR Advisory cieszyn, śląskie

Opis oferty pracy: Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta - firmy z wieloletnim doświadczeniem na rynku europejskim, dostarczającej kompleksowe usługi opieki posprzedażnej (wsparcie techniczne, reklamacje, naprawy, odnawianie produktów), użytkownikom elektroniki konsumenckiej, sprzętu IT, urządzeń małego i dużego AGD - poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds

Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język czeski
TB Żywe Oferty Pracy cieszyn, śląskie

«TB Żywe Oferty Pracy» publikuje ofertę w imieniu portalu rekrutacyjnego Homeglobal Po kliknięciu "Aplikuj" złożą Państwo aplikację bezpośrednio w portalu Homeglobal. Zapraszamy! Specjalista ds. obsługi klienta i sprzedaży - język czeski Cieszyn W związku z dynamicznym rozwojem prowadzimy projekty rekrutacyjne do Działu Obsługi Klienta w języku czeskim