Specjalista ds. koordynacji wolontariatu

Muzeum Historii Polski

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-04-23
Data aktualizacji:
2021-05-12
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
praca.pl

Ogłoszenie numer: 4538694, z dnia 2021-04-20

  Muzeum Historii Polski w Warszawie poszukuje pracownika w Dziale Edukacji na stanowisko:

Specjalista ds. koordynacji wolontariatu

Miejsce pracy: mazowieckie / Warszawa

Nr Ref.: MHP/EDU-W/04/2021

 

Opis stanowiska

Charakterystyka stanowiska : Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za współtworzenie i realizację kompleksowej oferty edukacyjnej muzeum, a w szczególności opracowanie koncepcji działania i koordynację wolontariatu muzealnego, w tym kontakty z wolontariuszami.

 

Zakres obowiązków

  • opracowanie koncepcji i schematu działania wolontariatu w Muzeum Historii Polski
  • koordynacja pracy wolontariuszy,
  • kontakty z wolontariuszami,
  • współpraca z pozostałymi Działami MHP w zakresie potrzeb wolontariackich,
  • prowadzenie zajęć edukacyjnych,
  • opracowywanie i koordynacja programów edukacyjnych,
  • planowanie harmonogramu i budżetu działań,
  • doskonalenie wiedzy z obszaru edukacji historycznej oraz pedagogiki muzealnej.

Wymagania

  • wykształcenie wyższe humanistyczne (kierunki historyczne, polonistyczne, kulturoznawstwo),
  • co najmniej 2-letni staż pracy w instytucji kultury,
  • doświadczenie w pracy z wolontariuszami,
  • znajomość zagadnień z zakresu organizacji wolontariatu,
  • doświadczenie zawodowe w koordynacji projektów,
  • doświadczenie w prowadzeniu zajęć muzealnych,
  • umiejętność pracy metodą projektową, zarządzania budżetem, tworzenia harmonogramu projektu, pracy w zespole projektowym;
  • co najmniej podstawowa znajomość przepisów prawa i procedur dotyczących działań instytucji kultury;
  • umiejętność planowania i organizacji pracy,
  • zdolności organizacyjne,
  • wysoka kultura osobista,
  • umiejętności komunikacyjne i interpersonalne,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • umiejętność pracy pod presją czasu,
  • umiejętność łączenia pracy przy kilku projektach równocześnie,
  • odpowiedzialność i zaangażowanie w wykonywane obowiązki;
  • dobra znajomość pakietu MS Office i Office 365;
  • dobra znajomość języka angielskiego; znajomość drugiego języka obcego będzie dodatkowym atutem.

Oferujemy

  • umowa o pracę, pełny etat,
  • praca w dynamicznie rozwijającej się instytucji kultury,
  • możliwość rozwoju zawodowego,
  • dostęp do świadczeń socjalnych,
  • możliwość skorzystania z pakietu sportowego.

Wymagane dokumenty

  • curriculum vitae
  • list motywacyjny
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych, zawierające formułę o treści: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych przez Muzeum Historii Polski w Warszawie ul. Mokotowska 33/35, w celu przeprowadzenia obecnego procesu rekrutacyjnego zgodnie z ogólnym rozporządzeniem RODO”

Dokumenty prosimy przesyłać w formie elektronicznej na adres: rekrutacja@muzhp.pl w terminie do 20 maja 2021 r., w tytule podając numer referencyjny MHP/EDU-W/04/2021

 

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.

 

Klauzula informacyjna:

  • Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest: Muzeum Historii Polski w Warszawie, ul. Mokotowska 33/35, 00-560 Warszawa;
  • Z inspektorem ochrony danych (IOD) można skontaktować się pod adresem e - mail: daneosobowe@muzhp.pl lub telefonicznie 609 004 176.
  • Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na stanowisko Specjalista i nie będą udostępniane innym odbiorcom oraz i nie będą wykorzystywane do procesów rekrutacji na inne stanowiska o ile nie wyrazi Pani/Pan na to zgody.
  • Odbiorcami Pani/Pana danych osobowych będą osoby odpowiedzialne za przeprowadzenie procesu rekrutacyjnego.
  • Administrator nie będzie przekazywać danych do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej ani przetwarzać danych w sposób zautomatyzowany.
  • Dane osobowe będą przechowywane przez okres 3 miesięcy od dnia zatrudnienia kandydata na stanowisko, po tym okresie zostaną zniszczone.
  • Na podstawie art. 15 -21  RODO, przysługuje Pani/Panu prawo do:
    • żądania dostępu do swoich danych osobowych oraz otrzymania ich kopii, ich sprostowania (poprawiania), uzupełniania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania, a także prawo do przenoszenia danych,
    • cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie (nie wpływa to na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem),
    • wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO) z siedzibą w Warszawie 00-193, ul. Stawki 2.
  • Podanie przez Panią/Pana danych osobowych jest dobrowolne, ale konieczne dla wzięcia udziału w procesie rekrutacyjnym.
  • Podstawą przetwarzania Pani/Pana danych osobowych w toku obecnej rekrutacji odbywa się w oparciu o dobrowolnie wyrażoną zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a) RODO).
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub innej organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w formie profilowania.
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych w procesie rekrutacji.

Poznaj

Muzeum Historii Polski

3

aktualnych ofert pracy

Zobacz na mapie

Podobne oferty pracy

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-04-23
Data aktualizacji:
2021-05-12
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
praca.pl
APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Asystent Project Managera, Kraków

kraków, małopolskie HR Project
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Aktualnie dla naszego klienta z branży elektronicznej poszukujemy Asystenta Project Managera. Obowiązki: Przygotowywanie prostych zestawień i analiz na potrzeby działu; Odpowiadanie na zapytania reklamacyjne i konsumenckie; Przygotowywanie próbek do wysyłki; Kompletowanie dokumentów; Kontakt z fabrykami w Chinach; Sporządzanie notatek na spotkaniach; Wymagania: Język angielski na poziomie zaawansowanym; Znajomość Excela; Komunikatywność

2021-04-15

Kierownik Drukarni

Płock, mazowieckie LEVEL WORK
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe ZAKRES OBOWIĄZKÓW: • zarządzanie i koordynowanie pracy drukarni offsetowej i cyfrowej, • realizacja planów produkcyjnych oraz celów w zakresie wydajności, jakości i terminowości, • monitorowanie procesów produkcyjnych oraz nadzór nad ich realizacją, • zarządzanie 40 osobowym zespołem. WYMAGANIA: minimum 2 letnie doświadczenie na stanowisku kierowniczym w branży poligraficznej, wykształcenie poligraficzne i b

2021-05-04

Pomoc księgowa

Gorzów Wielkopolski, lubuskie Klient GoWork.pl
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Jesteśmy "Agencją Pracy" i zajmujemy się szeroko rozumianym doradztwem personalnym. Dla naszego Klienta - lidera w branży Administracja poszukujemy osób, które są zdecydowane na pozytywną zamianę i chcą kontynuować swoją karierę zawodową wraz z pracodawcą, którego reprezentujemy. Pomoc księgowa Wymagania Czego oczekujemy: - wykształcenia min

2021-03-15

Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji

Łódź, łódzkie Klient GoWork.pl
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Jesteśmy "Agencją Pracy" i zajmujemy się szeroko rozumianym doradztwem personalnym. Dla naszego Klienta - lidera w branży Human Resources poszukujemy osób, które są zdecydowane na pozytywną zamianę i chcą kontynuować swoją karierę zawodową wraz z pracodawcą, którego reprezentujemy. Młodszy Specjalista ds. Rekrutacji Wymagania Czego oczekujemy od kandydatów/ek: - komunikatywnej znajomości jęz

2021-05-07

SPECJALISTA DS. JAKOŚCI I OBSŁUGI PRZETARGU KOWR (UMOWA POPŻ/11/2020)

warszawa, mazowieckie FREEZCO SP.ZO.O.
Umowa o pracę | Praca okresowa / sezonowa / tymczasowa

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zakres obowiązków: NADZÓR NAD JAKOŚCIĄ PRODUKTÓW, KONTROLA PRZEPŁYWU, OBSŁUGA PRZETARGU KOWR Opis oferty: praca stała Zmianowość: jedna zmiana Data rozpoczęcia pracy: 19.05.2021 Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną Zawód: specjalista do spraw zamówień publicznych Praca tymczasowa: NIE Wymiar etatu: 1

2021-04-23

Content Reviewer - Czech Speaking

kraków, małopolskie MAJOREL POLSKA
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Content Reviewer - Czech Speaking Work place: Kraków Join Majorel’s content review team to provide a quality experience to millions of internet users! Majorel’s content review team deliver impact by managing potentially sensitive online social media, web page and advertising content

2021-04-19

Nauczyciel angielskiego

Kalisz, wielkopolskie Centrum Nauki i Biznesu "ŻAK" Sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe

2021-05-04

Koordynator ds. Materiałów Poużytkowych

Ostrów Mazowiecka, mazowieckie FABRYKI MEBLI "FORTE" S.A.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe JAKICH PRACOWNIKÓW SZUKAMY ? Z wykształceniem kierunkowym – w obszarze leśnym, technologii drewna, gospodarki odpadami Z ogólną znajomością przepisów prawa środowiskowego oraz obowiązujących norm i wymagań dot. gospodarki odpadami Ze znajomością rynku drzewnego i odpadowego i znajomość systemów zarządzania ISO i FSC Z doświadczeniem

2021-05-04

Projektant Architektury - Konstrukcji

bydgoszcz, kujawsko-pomorskie PROJ-COMPLEX
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe PROJ-COMPLEX PROJ-COMPLEX Biuro Projektów i Obsługi Inwestycji świadczy usługi w zakresie:   projekty indywidualne i gotowe inwentaryzacje, adaptacje projektów aranżacja wnętrz kosztorysy budowlane przeglądy okresowe budynków usługi budowlane nadzór i kierowanie robotami budowlanymi

2021-04-21

Junior Publisher / Regulatory Affairs Specialist

gdańsk, pomorskie COGNIZANT TECHNOLOGY SOLUTIONS POLAND SP Z O O
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe We are looking for talented people for the role of Junior Publisher / Regulatory Affairs Specialist Gdańsk

2021-04-15