Specjalista ds. analityk (analiza i projektowanie systemów konsularnych)

Ministerstwo Spraw Zagranicznych w Warszawie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-17
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna

ZAKRES OBOWIĄZKÓW:

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

1. Krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe.

2. Nietypowe godziny pracy (w tym dyżury).

3. Zagrożenie korupcją.

4. Permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Praca administracyjno-biurowa przy komputerze z monitorem ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, wymagająca obsługi również innych urządzeń biurowych. Długotrwałe skupianie wzroku
na tej samej płaszczyźnie. Stanowisko pracy zorganizowane w pomieszczeniu biurowym. Bariery architektoniczne: możliwość ograniczonego poruszania się po budynku – obecność wind, brak podjazdów, drzwi z samozamykaczami.

W związku z wyjazdami służbowymi, otoczenie i warunki pracy mogą być różne.

  • Monitoruje i analizuje funkcjonujące w resorcie spraw zagranicznych rozwiązania i procedury w zakresie systemów teleinformatycznych i aplikacji użytkowych oraz wpływ zmian przepisów prawa i organizacji procesów pracy na funkcjonalność i działanie systemów i aplikacji.
  • Przeprowadza analizę dostępnych na rynku nowych technologii systemowo-sieciowych. Pozyskuje i wymienia informacje w ramach współpracy z wykonawcami, partnerami handlowymi i instytucjami zewnętrznymi w ramach zespołów roboczych.
  • Bierze udział w planowaniu kierunków rozwoju i modernizacji systemów i sieci teleinformatycznych w Centrali MSZ i w placówkach zagranicznych. Inicjuje projekty rozbudowy i modyfikacji systemów teleinformatycznych i aplikacji użytkowych. Przygotowuje założenia, przedstawia projekty rozwiązań, opracowuje plany i harmonogramy modyfikacji oraz dokumentację.
  • Koordynuje wdrażanie, rozliczanie i raportowanie projektów informatycznych w resorcie spraw zagranicznych. Opracowuje i konsultuje architekturę rozwiązania, analizy funkcjonalne i pozafunkcjonalne, opracowuje dokumentację projektową i powykonawczą.
  • Przygotowuje i prowadzi wdrożenia systemów i aplikacji użytkowych w Centrali MSZ i w placówkach zagranicznych. Opracowuje dokumentację wdrożeniową, szkoleniową, procedury eksploatacyjne, instaluje i konfiguruje systemy i aplikacje, szkoli i świadczy usługi wsparcia technicznego.
  • Analizuje, testuje, naprawia zgłoszone awarie i błędy w funkcjonowaniu systemów i aplikacji użytkowych w resorcie spraw zagranicznych, rozwiązuje problemy techniczne, funkcjonalne i merytoryczne użytkowników. Analizuje raporty systemów i aplikacji.
  • Koordynuje prace rozwojowe eksploatowanych systemów i aplikacji, dostosowuje systemy do zwiększających się wymagań i potrzeb oraz do zmian organizacji procesów wspomaganych przez eksploatowane systemy.
  • Uczestniczy w obsłudze postępowań na udzielenie zamówienia publicznego poprzez opracowanie i weryfikację dokumentacji niezbędnej do realizacji zamówień publicznych. Definiuje wymagania, opracowuje analizy oraz uczestniczy w pracach komisji przetargowej.

WYMAGANIA:
  • wykształcenie: wyższe lub równorzędne
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego powyżej 2 lat w obszarze projektowania lub budowy, lub administrowania systemami teleinformatycznymi lub w obszarze zarządzania usługami informatycznymi lub bezpieczeństwa teleinformatycznego
  • Przeszkolenie w zakresie administrowania rozwiązaniami serwerowymi Microsoft lub Linux lub systemami sieciowymi
  • Poświadczenie bezpieczeństwa upoważniające do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą „tajne”, „UE i NATO Secret” lub zgoda na poddanie się postępowaniu sprawdzającemu
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2
  • Znajomość aktów prawnych: Prawo zamówień publicznych, ustawa o ochronie informacji niejawnych, rozporządzenie w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).
  • Wiedza merytoryczna w zakresie: administrowania systemami teleinformatycznymi, zarządzania usługami informatycznymi
  • Umiejętności: współpracy, negocjacji, analitycznego myślenia.
  • Zorientowanie na osiąganie celów
  • Orientacja na klienta, samodzielność i inicjatywa
  • Dyspozycyjność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe lub równorzędne o profilu: informatyka lub elektronika i telekomunikacja lub elektrotechnika lub automatyka i robotyka lub wyższe bez wymaganego profilu i studia podyplomowe w ww. zakresie
  • doświadczenia zawodowego powyżej 1 roku w zarządzaniu projektami
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie C1
  • Przeszkolenie w zakresie: - zarządzania usługami i organizacją utrzymania systemów IT, ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) na poziomie Foundation; - administrowania systemami baz danych MS SQL lub MariaDB lub PostgreSQL.
  • Znajomość ustawy o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne, normy PN-ISO/IEC 27001 system zarządzania bezpieczeństwem informacji
  • Wiedza z zakresu zarządzania usługami i organizacją utrzymania systemów IT, w tym: stosowania biblioteki ITIL® (Information Technology Infrastructure Library) na poziomie wyższym niż Foundation, analizy procesów zarządzania IT wewnątrz organizacji

OFERUJEMY:
  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Telepraca
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość przyjścia do pracy z dzieckiem
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Podobne oferty pracy

Analityk Systemów IT

Warszawa, mazowieckie

Analityk ds. Systemów IT

Warszawa, mazowieckie

Analityk systemów ryzyka

Warszawa, mazowieckie

Analityk systemów IT

Warszawa, mazowieckie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-17
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA.

Warszawa, mazowieckie Astroman Co. Ltd.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich: powyżej 20 lat powyżej 15 lat powyżej 10 lat powyżej 5 lat poniżej 5 lat jeszcze nie byłam/-em menedżerem nie chcę być menedżerem DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA. Firma: Dynamicznie rozwijająca się w tej części Europy,

2021-06-22

Chief Accountant / Senior Financial Controller

Kielce, świętokrzyskie PRO Search
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe For our client, we are looking for an employee to the position of: Chief Accountant / Senior Financial Controller Responsibilities: • Preparation of yearly financial statements and CIT return • Statutory reporting: JPK, VAT, Tax, Special Economic Zone, EC Sales, Intrastat • Full Balance Sheet reconciliation and Control •

2020-11-16

IT Customer Experience Communications Analyst

kraków, małopolskie HAYS IT & Telecom
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy IT Customer Experience Communications Analyst Kraków NR REF.: 1150641 Your new company For our Client, well-known international financial institution located in Kraków we are looking for a person interested in the role of IT Customer Experience Communications Analyst. Your

2021-07-06

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wrocław, dolnośląskie Probudowa.com sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, w ramach realizowanych przez spółkę umów

2021-07-16

Doradca Klienta Detalicznego

Warszawa, mazowieckie Fundacja Grupy Ergo Hestia INTEGRALIA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia posługująca się certyfikatem Agencji Zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem 1863/1a aktualnie poszukuje dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, będącej laureatem wielu prestiżowych nagród, kandydatów z niepełnosprawnościami na stanowisko: Doradca Klienta Detalicznego Nr ref

2021-07-16

Agent Ubezpieczeniowy

Zagorzyce, podkarpackie PZU SA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Łatwo nawiązujesz kontakty i cenisz sobie niezależność? Myślisz o zmianie pracy lub szukasz dodatkowej? Bądź swoim własnym szefem i pracuj tak, jak Ci wygodnie! Zostań profesjonalnym agentem PZU , oferuj swoim klientom najlepszą jakość obsługi i całą gamę produktów ubezpieczeniowych. Agent Ubezpieczeniowy Miejsce

2021-07-05

Magister farmacji

Opole, opolskie Zdrowit S.A.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zdrowit SA to firma rodzinna wyłącznie z polskim kapitałem, która tworzy swoją historię nieprzerwanie od ponad 2004 roku. Zdrowit to przede wszystkim ludzie, ludzie z pasją. Pasją dbania o zdrowie. Stawiamy na efektywność, otwartość, kompleksowość i szybkość działania. Sukces naszej firmy tworzy ponad tysiąc zaangażowanych pracowników

2021-07-05

Customer consultant with German / Dutch - Remote work

Olsztyn, warmińsko-mazurskie LeasingTeam Group
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność

2021-07-16

Lider Zespołu Programistów

gdańsk, pomorskie TeamQuest Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe TeamQuest Sp. z o.o. Nasz Klient to globalny lider na rynku TSL (logistyka morska, lądowa, powietrzna), zatrudniający ponad 70 tysięcy osób na całym świecie. Lider Zespołu Programistów Miejsce pracy: Gdańsk (pomorskie) Numer referencyjny: 52202/jobs

2021-07-06

Starszy Bankier Klienta

kraków, małopolskie Alior Bank S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na: sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku aktywnym pozyskiwaniu Klientów kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi Jeżeli jesteś osobą, która: posiada minimum

2021-07-12