Podstawowe informacje

Service Desk Agent/ telefoniczna obsługa klienta

MAXIMA EUROPE SP Z O O

OFERTA NIEAKTUALNA

Kraków, Pomorskie

Data publikacji:
21-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
22-05-2018

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 6000 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Service Desk Agent/ telefoniczna obsługa klienta

Wymagania:

  • Kandydat musi posiadać co najmniej wykształcenie wyższe (w tym licencjat) - języki obce: angielski - w mowie: bardzo dobry, w piśmie: bardzo dobry
  • wykształcenie wyższe, mimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Active Directory, minimum 1 rok doświadczenia z Remedy lub Service Now, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mail: amilej@maximaeurope.com

Zakres obowiązków:

  • - telefoniczne wsparcie i obsługa pracowników i klientów globalnych w zakresie dostępu do identyfikatora aplikacji i haseł
  • - dokumentowanie oraz raportowanie statusu bieżących zapytań dotyczących problemów z dostępem do systemu
  • - zapewnianie wsparcia wielu aplikacji
  • - konieczność zachowania poufnych informacji w sposób profesjonalny

Wytyczne do aplikacji na ofertę:

Aplikacje bezpośrednio do pracodawcy OFERTA NIEAKTUALNA - dane kontaktowe niedostępne!

-

Język(i) aplikowania: polski Dodatkowy opis: Wymagania:wykształcenie wyższe, mimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Active Directory, minimum 1 rok doświadczenia z Remedy lub Service Now, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Miejsce pracy: Gdańsk. Kontakt e-mail: amilej@maximaeurope.com Wymagania:wykształcenie wyższe, mimum 1 rok doświadczenia na podobnym stanowisku, minimum 1 rok doświadczenia w pracy z Active Directory, minimum 1 rok doświadczenia z Remedy lub Service Now, bardzo dobra znajomość języka angielskiego. Miejsce pra

Pamiętaj, że w przypadku dostaracznia dokumentów aplikacyjnych niezbędne jest dodanie klauzuli Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 25.05.2018

Sprawdź również inne oferty z branży:

Pracownik Obsługi Klienta (Krynica Morska)
Poczta Polska S.A. Krynica Morska, Pomorskie

Opis oferty pracy: Pracownik Obsługi Klienta, UP Słupsk 8 U nas zyskasz: umowę o pracę na czas określony (3 miesiące), pensję zawsze na czas i premię miesięczną, trzynastą pensję i dodatek stażowy, dofinansowanie do wypoczynku i wydarzeń kultural"

praca biurowa - przyjmowanie i obsługa zamówień z aptek - kokoszki
Gdańsk, Pomorskie

polska grupa farmaceutyczna s.a.- spółka działająca w ramach grupy kapitałowej pelion*, w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje kandydatów na stanowisko: specjalista ds. zamówień przedstawicielskich opis stanowiska: realizacja zamówień przedstawicieli producentów (zamówienia składan"

młodszy specjalista w zespole contact center
Gdańsk, Pomorskie

plikacji zgody lub zgód na przetwarzanie danych osobowych:  1.     „wyrażam zgodę na przetwarzanie przez cardera spółka z o.o. z siedzibą w gdańsku danych osobowych zawartych                w moim cv lub w innych dokumentach dołączonych do mojego zgłoszenia, dla celów prowadzenia procesu rekrut"

doradca klienta media expert- gdańsk
Gdańsk, Pomorskie

media expert to największa sieć elektromarketów rtv, agd, it i multimediów w polsce – poprzez 400 elektromarketów jesteśmy obecni w ponad 320 polskich miastach na terenie całego kraju. sieć zatrudnia ponad 7 tys. pracowników. w związku z dynamicznym rozwojem firmy poszukujemy pracowników na stanowi"

od zaraz 13 osób -3000 netto ( nie call center)
Gdańsk, Pomorskie

szukamy 13 kreatywnych uśmiechniętych przebojowych pracowników do nowo otwartego biura, w wieku 18-27 lat na stanowisko specjalisty ds obsługi klienta ( opiekun klienta) . do twoich zadań należy;- bezpośrednia obsługa klientów indywidualnych oraz biznesowych - dbanie o prawidłowy obieg dokumentów-"

Praca na infolinii - odbieranie połączeń
CCIG Gdynia, Pomorskie

Opis oferty pracy: Jesteś otwarty/a na nowe wyzwania? Nie ma dla Ciebie rzeczy trudnych? Jeśli studiujesz, ale masz też trochę czasu wolnego i w sumie szukasz pracy, gdzie chcesz wygodnie siedzieć przy swoim stanowisku - zajrzyj do nas :) Dołącz jako specjalista ds. telefonicznej obsługi Klie"