Szczegóły oferty

Sekretarka biura zarządu- specjalista ds. opracowywania projektów (O)

INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

małopolskie, Polska

Data dodania:
2018-05-22

Data pierwszej publikacji:
2018-05-17

Data ostatniej aktualizacji:
2018-05-22

Data wygaśnięcia:
2018-05-30

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Praca okresowa / sezonowa / tymczasowa

Poziom stanowiska:
Specjalista

Zarobki:
od 2100 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Artykuł Sekretarka biura zarządu- specjalista ds. opracowywania projektów (O) - obrazek nagłówkowy

Wymagania:

  • Zgłoś się na ofertę jeśli posiadasz minimum wykształcenie wyższe (w tym licencjat)
  • preferowane wykształcenie wyższe kierunkowe (administracja, zarządzanie), biegła obsługa komputera, bardzo dobra organizacja pracy, komunikatywność, dyspozycyjność, mile widziana znajomość działań samorządowych. Dodatkowym atutem będzie doświadczenie w zakresie przygotowania lub realizacji projektów finansowanych z funduszy strukturalnych UE lub innych lub innych krajowych bądź zagranicznych środków publicznych lub komercyjnych. Praca w Tarnowie w godz. 8:00-16:00, opcjonalnie 2 soboty w miesiącu w godz.: 8.00-16.00
  • wynagrodzenie 2 100 zł brutto w okresie próbnym, następnie ok. 2 500 zł brutto do uzgodnienia. Kontakt: INSTYTUT STRATEGII I WSPÓŁPRACY INTERCHARRETTE Sp. z o.o., tel.: 14 656 27 01, CV przesłać na adres e-mail: biuro.intercharrette@gmail.com

Zakres obowiązków:

  • Obsługa sekretariatu oraz dokumentacji Biura Zarządu, prowadzenie spraw administracyjnych, opracowywanie strategii działania dla firm i samorządów terytorialnych, opracowywanie prezentacji multimedialnych, współpraca z partnerami zewnętrznymi, samorządami terytorialnymi, firmami, organizacjami pozarządowymi, opracowywanie biznes planów, studiów wykonalności, raportów, ekspertyz, przygotowanie, opracowywanie i zarządzanie projektami

Sposób aplikowania:

Aplikacje bezpośrednio do pracodawcy OFERTA NIEAKTUALNA - dane kontaktowe niedostępne!

skierowanie, CV lub bezpośrednio do pracodawcy

Język(i) aplikowania: polski

Aplikując na ofertę we wszelkich dokumentach nie zapomnij o dodaniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. Wsparcia Projektów Zagranicznych
KAEFER SA tarnów, małopolskie

  Firma KAEFER SA znajduje się w strukturach Grupy KAEFER - światowego koncernu technologicznego, reprezentowanego w ponad 50 krajach. Jako wiodący dostawca najbardziej profesjonalnych, kompleksowych usług i rozwiązań dla przemysłu w zakresie izolacji technicznych, przemysłowych oraz prac rusztowaniowych

Sekretarka
Fundacja PROAKTYWNI tarnów, małopolskie

Opis oferty pracy: Staż z możliwością zatrudnienia w zawodzie sekretarki Wymagania: • wykształcenie min. średnie • komunikatywność • podstawowa znajomość obsługi komputera i urządzeń biurowych • umiejętność pracy w grupie • wysoka kultura osobista Zakres obowiązków: • obsługa biura • odbieranie telefonów • obsługa urządzeń biurowych • przyjmowanie i selekcjonowanie korespondencji • przygotowywanie korespondencji do wysyłki Czas trwania stażu – 3 miesiące

Asystentka ds. koordynacji biura - kraków
Ogłoszenie użytkownika OLX kraków, małopolskie

mbiuro to prężnie rozwijająca się firma outsourcingowa, która od 15 lat świadczy kompleksowe usługi dla przedsiębiorców w obszarach administracyjnym, prawnym oraz księgowym. obecnie do stałej współpracy poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania kandydatki na stanowisko asystentki ds. koordynacji biura. praca na cały etat od połowy sierpnia - stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00-16:00 w centrum krakowa

Asystentka ds. koordynacji biura - kraków
Ogłoszenie użytkownika OLX kraków, małopolskie

mbiuro to prężnie rozwijająca się firma outsourcingowa, która od 15 lat świadczy kompleksowe usługi dla przedsiębiorców w obszarach administracyjnym, prawnym oraz księgowym. obecnie do stałej współpracy poszukujemy odpowiedzialnej i godnej zaufania kandydatki na stanowisko asystentki ds. koordynacji biura. praca na cały etat od połowy sierpnia - stałe godziny pracy od poniedziałku do piątku: 8:00-16:00 w centrum krakowa

Sekretarka medyczna
Fundacja PROAKTYWNI tarnów, małopolskie

Opis oferty pracy: Staż z możliwością zatrudnienia w zawodzie sekretarki medycznej. Wymagania: • wykształcenie min. średnie • komunikatywność • obsługa programów Microsoft Word, Excel • umiejętność pracy w grupie • wysoka kultura osobista Zakres obowiązków: • bieżące sprawdzanie dokumentów w zakresie podstawy ubezpieczenia pacjenta

Koordynator projektów
Ogłoszenie użytkownika OLX stary sącz, małopolskie

firma „ekran” producent konstrukcji ekranów kinowych z siedzibą w starym sączu poszukuje kandydata na stanowisko:   koordynator projektów   wymagania : - wykształcenie wyższe techniczne, - biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie, - mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku w branży technicznej lub budowlanej, - rozwinięte zdolności interpersonalne i negocjacyjne, zaangażowanie, - dyspozycyjność - prawo jazdy kategorii b