Samodzielny referent

Służba Cywilna

Kraków, małopolskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-02-19
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Samodzielny referent
Izba Administracji Skarbowej w Krakowie

Dyrektor Izby Administracji Skarbowej poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Samodzielny referent do spraw czynności sprawdzających
w Drugim Dziale Czynności Analitycznych i SprawdzającychWarunki pracy

- praca administracyjno-biurowa, siedząca, wymagająca wymuszonej pozycji,


- praca związana z obsługą monitora ekranowego powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy, wymagająca koncentracji, dokładności,


- obsługa innych urządzeń biurowych,


-obsługa klienta zewnętrznego,


- na stanowisku występuje oświetlenie sztuczne, sufitowe górne oraz naturalne dzienne - okna,


- narzędzia pracy: komputer, drukarka, telefon, faks, kserokopiarka, niszczarka,


- praca w budynku przystosowanym do potrzeb osób niepełnosprawnych

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Dokonuje czynności sprawdzające.
  • Przekazuje wnioski o dokonanie zwrotu podatku od wartości dodanej do właściwych państw członkowskich , po formalnej weryfikacji.
  • Wydaje postanowienia w sprawach przedłużenia terminu zwrotu podatku.
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • Znajomość przepisów prawa związanych z wykonywaniem zadań na oferowanym stanowisku pracy
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niewykonywanie pracy w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020, poz. 2141) ani niewspółpracowanie ze wskazanymi organami bezpieczeństwa państwa
  • Łatwość komunikacji, konieczny jest otwarty stosunek do klienta oraz umiejętność przekazywania informacji w sposób jasny, precyzyjny i zwięzły
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub pracy biurowej
  • wykształcenie: wyższe prawnicze, ekonomiczne, administracyjne lub z zakresu organizacji i zarządzania
  • umiejetność czytania i analizy przepisów prawnych,
  • umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
  • umiejętność redagowania pism
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (t.j. Dz.U. z 2020 poz. 2141) lub współpracy z tymi organami - obowiązek złożenia oświadczenia dotyczy osób urodzonych przed dniem 1 sierpnia 1972 r. Wzór oświadczenia - Dz. U. z 2017 r. poz. 423 lub jest do pobrania na stronie internetowej: http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie w zakładce Ogłoszenia - Nabór - Wzory oświadczeń
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
  • Zgoda na przetwarzanie danych osobowych
  • kopia dokumentów potwierdzających umiejętność obsługi aplikacji biurowych (edytory tekstu, arkusze kalkulacyjne, programy do prezentacji)
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-08
  • Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Izba Administracji Skarbowej w Krakowie, ul. Wiślna 7, 31-007 Kraków, pok. 005, z dopiskiem na kopercie Urząd Skarbowy Kraków-Podgórze - nr ogłoszenia 73504 (koperta powinna być zamknięta) lub w formie elektronicznej przez platformę ePUAP, podpisane kwalifikowanym podpisem elektronicznym (zgodnie z ustawą o podpisie elektronicznym) lub podpisane potwierdzonym Profilem Zaufanym i przesłane na adres skrytki: /9ew9t75coj/nabory (w tytule Pisma należy zamieścić nr ogłoszenia).
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, wynosi co najmniej 6%.
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa

  • Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów.
  • Dziennik podawczy przyjmuje wyłącznie oferty składane w zamkniętych kopertach z oznaczeniem nazwy urzędu oraz numeru ogłoszenia. Numer ogłoszenia należy również podać w ofercie.
  • Oferty, które nie spełniają wymogów formalnych, w tym niekompletne lub wysłane po terminie (dotyczy też uzupełniania ofert) nie będą rozpatrywane.
  • Wszystkie składane oświadczenia powinny zawierać oryginalny podpis i aktualną datę ich sporządzenia. Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej Izby http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie
  • Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu powiadomimy Cię o tym poprzez kontakt wskazany w ofercie. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu.
  • Spełnienie wymagania w zakresie długości doświadczenia zawodowego należy udokumentować kopiami dokumentów jednoznacznie potwierdzającymi zamknięty okres świadczenia pracy (m. in. kopiami świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, zaświadczeń potwierdzających świadczenie pracy w ramach umów cywilnoprawnych lub wolontariatu /staży/ praktyk). Umowy o pracę, umowy cywilnoprawne nie są dokumentami potwierdzającymi okresy doświadczenia zawodowego.
  • Złożone dokumenty nie będą odsyłane, dokumenty będą niszczone po zakończeniu naboru, z uwzględnieniem art. 33 ustawy o służbie cywilnej.
  • Do składania dokumentów zapraszamy osoby niepełnosprawne (z uwzględnieniem informacji dotyczących miejsca i otoczenia organizacyjno-technicznego stanowiska pracy).
  • Członkowie korpusu służby cywilnej podlegają ograniczeniom w prowadzeniu działalności gospodarczej zgodnie z ustawą z dnia 21 sierpnia 1997 r. o ograniczeniu prowadzenia działalności gospodarczej przez osoby pełniące funkcje publiczne. Oferta dostępna jest m.in. na stronie internetowej http://www.malopolskie.kas.gov.pl/izba-administracji-skarbowej-w-krakowie, na tablicy ogłoszeń w siedzibie Izby Administracji Skarbowej w Krakowie ul. Wiślna 7. Dodatkowe informacje uzyskać można w Wydziale Personalnym – tel. 12 25 57 301.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Samodzielny referent

Kraków, małopolskie

Samodzielny referent

Kraków, małopolskie

Samodzielny referent

Kraków, małopolskie

Samodzielny referent

Kraków, małopolskie

STARSZY/SAMODZIELNY REFERENT

kraków, małopolskie

referent

brzesko, małopolskie

Kraków, małopolskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-02-19
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

AML Consulting Manager, Financial Crime Unit

Warszawa, mazowieckie PwC
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Line of Service Advisory Industry/Sector Not Applicable Specialism Advisory - Other Management Level Manager Job Description & Summary The Financial Services industry is operating in an increasingly challenging environment as a result of global economic uncertainty, increasing regulatory demands, and unprecedented pace of operational and technological change

2021-01-23

Project Manager Fit Out

Warszawa, mazowieckie BIGRAM S.A.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Dla naszego Klienta, międzynarodowego inwestora z branży nieruchomości, poszukujemy osoby na stanowisko: Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: AH/PM/1220 Opis stanowiska: • Zarządzanie procesem przygotowania i realizacji projektu budowlanego w zakresie wykończenia wnętrz • Nadzorowanie procesu realizacji na poszczególnych

2021-01-23

Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika

Warszawa, mazowieckie Michael Page
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika) Producent paneli PV wchodzący na polski rynek Odpowiedzialność za sprzedaż u dystrybutorów Nasz klient to odnosząca sukcesy, dynamiczna i szybko rozwijająca się firma - producent paneli PV, z zachodniej Europy, otwierająca aktualnie swoje biuro w Polsce. - pozyskiwanie nowych dystrybutorów

2021-01-18

Junior market manager (m/w/d

Katowice, śląskie Falch GmbH
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe

2021-01-18

Manager ds. ESG

Warszawa, mazowieckie Bank Pekao
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Koordynację działań samodzielnej jednostki osadzonej w Departamencie Relacji Inwestorskich i Rozwoju Grupy odpowiedzialenej za realizację działań i będącej centrum kompetencji Banku w zakresie czynników ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego) Przygotowywanie, wdrażanie

2021-01-18

Specjalista helpdesk

Warszawa, mazowieckie LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE Specjalista helpdesk Miejsce pracy: Warszawa poszukuje kandydatów do pracy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego Do głównych obowiązków należeć będzie: bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

2021-02-22

PMO Manager

Poznań, wielkopolskie Enginar
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmował? Kogo szukamy? Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych (w szczególności: CV) przez administratora danych Enginar Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Warszawie (adres: Al. Jerozolimskie 100, 00-807 Warszawa), agencję zatrudnienia

2021-02-13

Dyrektor Działu Audytu Wewnętrznego

Poznań, wielkopolskie HRK S.A
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę Dla naszego Klienta poszukujemy osoby na stanowisko Dyrektora Działu Audytu Wewnętrzengo. Dyrektor Działu Audytu Wewnętrznego Zadania: Opracowanie rocznego planu audytów dla wszystkich działów firmy, koordynacja

2021-01-08

Export Manager

Ruda Śląska, śląskie Thermosilesia Sp. z o.o. Sp. k
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Dzięki wiedzy i zaangażowaniu pracowników THERMOSILESIA należy do grona liderów dystrybucji urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w Polsce. Przewagę konkurencyjną firmy umacniają profesjonaliści z branży HVAC. Naszym atutem jest również własne centrum logistyczne o powierzchni 4 300 m 2 . W związku z rozbudową naszych struktur

2021-01-08

Manager ds. SBD

Wrocław, dolnośląskie Whirlpool, Inc.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Whirlpool Corporation is consistently recognized by Fortune Magazine as one of the World’s Most Admired Companies. Our values are the driving force behind everything we do. Respect, integrity, diversity and inclusion, teamwork and the spirit of winning propel our teams to excellence. Get to know us and see what it's like to be part of the world's leading major home appliance company

2021-02-01