Podstawowe informacje

Referent w Dziale Obsługi Klienta

JOBS.PL S.A.

OFERTA NIEAKTUALNA

Warszawa, Mazowieckie

Data publikacji:
26-10-2018

Data ostatniej aktualizacji:
17-11-2018

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Wymagane języki:
angielski

Pochodzenie oferty:
gowork.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Referent w Dziale Obsługi Klienta

Ogólnopolska, prężnie rozwijająca się firma z branży ochrony poszukuje kandydatów na stanowisko Referent w Dziale Obsługi Klienta.

Referent w Dziale Obsługi Klienta

Warszawa

Obowiązki

  • Odbieranie połączeń przychodzących,
  • Współpraca z działami operacyjnymi firmy,
  • Przyjmowanie reklamacji od Klientów,
  • Wsparcie administracyjne działu.

Wymagania

  • Komunikatywność,
  • Możliwość szybkiego podjęcia pracy,
  • Chęci do pracy,
  • Biegła obsługa komputera,
  • Mile widziana znajomość języka angielskiego w stopniu umożliwiającym swobodną komunikację

Oferujemy

  • Pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,
  • Po okresie próbnym zatrudnienie na podstawie umowy o prace,
  • Szkolenie i możliwość rozwoju zawodowego oraz zdobycia nowych doświadczeń,
  • Pracę od poniedziałku do piątku, w dogodnej lokalizacji na Mokotowie.


Aplikuj

 

W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych Dz. U. 2016 r. poz. 922"

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Referent w Dziale Obsługi Klienta
Solid Security Warszawa, Mazowieckie

Opis oferty pracy: Opis stanowiska: • Odbieranie połączeń przychodzących, • Współpraca z działami operacyjnymi firmy, • Przyjmowanie reklamacji od Klientów, • Wsparcie administracyjne działu. Wymagania: • Komunikatywność, • Możliwość szybkiego podjęcia pracy, • Chęci do pra"

Referent w Dziale Obsługi Klienta
JOBS.PL S.A. Warszawa, Mazowieckie

Ogólnopolska, prężnie rozwijająca się firma z branży ochrony poszukuje kandydatów na stanowisko Referent w Dziale Obsługi Klienta. Referent w Dziale Obsługi Klienta Warszawa Obowiązki Odbieranie połączeń przychodzących, Współpraca z działami operacyjnymi firmy, Prz"

Referent w Dziale Obsługi Klienta
SOLID SECURITY Sp. z o.o. Warszawa, Mazowieckie

Ogólnopolska, prężnie rozwijająca się firma z branży ochrony poszukuje kandydatów na stanowisko Referent w Dziale Obsługi Klienta.   Referent w Dziale Obsługi Klienta Numer referencyjny: jobs.pl Miejsce pracy: Warszawa (mazowieck"

Asystent w Dziale Obsługi Klienta
PHU Jubiler Sp. z o.o. Warszawa, Mazowieckie

Pasja, zaangażowanie i radość tworzenia! Te cechy najlepiej opisują zespół ludzi, którzy pełni zapału i pozytywnej energii są częścią firmy PHU JUBILER działającej na rynku polskim od ponad 50 lat. PHU Jubiler jest właścicielem sieci ponad 120 butików SWISS zlokalizowanych w najlepszych centr"

Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta
TB Żywe Oferty Pracy Warszawa, Mazowieckie

«TB Żywe Oferty Pracy» publikuje ofertę w imieniu portalu rekrutacyjnego Homeglobal Po kliknięciu "Aplikuj" złożą Państwo aplikację bezpośrednio w portalu Homeglobal. Zapraszamy! Koordynator kampanii w Dziale Obsługi Klienta Warszawa W związku z dynamicznym rozwojem struktur, p"

Specjalista ds. Obsługi Klienta w dziale Eksperckim
Leasingteam Professional Warszawa, Mazowieckie

Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta jednego z największych operatorów telefonii komórkowej w Polsce poszukujemy Specjalisty ds. obsługi Klienta w Dziale Eksperckim. Zakres obowiązków: - Bieżące wsparcie Klienta w ramach I linii kontaktu; - Kontakt backofficowy z Klientem(email,media sp"