Szczegóły oferty

Referent do spraw kadr i księgowości

Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Rzgowie

OFERTA NIEAKTUALNA

rzgów, łódzkie

Data dodania:
2017-10-09

Data pierwszej publikacji:
2017-10-09

Data ostatniej aktualizacji:
1970-01-01

Data wygaśnięcia:
2017-11-17

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Praca okresowa / sezonowa / tymczasowa

Poziom stanowiska:
Specjalista

Zarobki:
od 2600 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Artykuł Referent do spraw kadr i księgowości - obrazek nagłówkowy

Wymagania:

  • Kandydaci muszą posiadać co najmniej wykształcenie średnie ogólnokształcące
  • wyższe (w tym licencjat) - pożądane - umiejętności: staż pracy 1 rok, staż: 1 lat
  • prowadzenie ewidencji pracowników i akt osobowych
  • znajomość zasad księgowości budżetowej

Zakres obowiązków:

  • Praca administracyjno - biurowa, praca przy komputerze - obsługa programów: MS Excel, Płatnik, Kadry i Płace, opracowywanie dokumentów finansowych, sporządzanie not księgowych, prowadzenie ewidencji analitycznej wydatków budżetowych Wymagane wykształcenie średnie lub wyższe: kierunek administracja, ekonomia, finanse i rachunkowość

Aplikuj według następujących wytycznych:

Zgłoszenia bezpośrednio do pracodawcy

Skierowanie

Język(i) aplikowania: polski

Aplikując na ofertę nie zapomnij o dodaniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Osoba do sprzątania obiektu fitness
Ogłoszenie użytkownika OLX rzgów, łódzkie

human club tworzymy miejsce, w którym najważniejszy jest człowiek i holistyczne podejście do jego życiowej kondycji, rozumianej jako nierozerwalne połączenie sfer fizycznej i mentalnej.   do naszego zespołu poszukujemy osoby do pracy na stanowisko: osoba do sprzątania – umowa zlecenie praca w godzinach 6-12 lub/i 15-21. do zadań