Referent
Służba CywilnaBydgoszcz, kujawsko-pomorskie
2021-02-03
2021-02-22
Pełny etat
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Referent do spraw obsługi bieżącej, przetwarzania danych i czynności sprawdzających
w Referacie Obsługi Bezpośredniej (SOB) w Kujawsko-Pomorskim Urzędzie Skarbowym w BydgoszczyWarunki pracy
-
- praca administracyjno-biurowa,
- praca przy obsłudze monitora ekranowego (komputera) powyżej 4 godzin dziennie,
- budynek urzędu bez windy częściowo przystosowany architektonicznie do poruszania się osób z niepełnosprawnością ruchową.
- udziela informacji w zakresie przepisów podatkowych, a także o sposobie załatwiania spraw w urzędzie podatnikom i innym podmiotom, przyjmuje i ewidencjonuje deklaracje podatkowe, wnioski, informacje i inne dokumenty, w tym w formie elektronicznej,
- wprowadza do systemu informatycznego dane szczegółowe z deklaracji podatkowych oraz innych dokumentów,
- dokonuje czynności sprawdzających tj. weryfikuje deklaracje, informacje i zeznania podatkowe pod względem formalnym, rachunkowym i merytorycznym oraz wzywa podatników do złożenia wyjaśnień bądź do usunięcia nieprawidłowości stwierdzonych podczas tej weryfikacji,
- przetwarza dane przesłane za pośrednictwem środków komunikacji elektronicznej,
- tworzy rejestry przypisów i odpisów,
- przygotowuje zaświadczenia,
- prowadzi sprawy związane z kasami rejestrującymi,
- bada zasadność zwrotu podatku/zwrotu nadpłaty, przygotowuje projekty postanowień w sprawach przedłużenia terminu zwrotu.
- wykształcenie: średnie
- Podstawowa znajomość przepisów ustawy Ordynacja podatkowa i innych przepisów prawa podatkowego
- Umiejętność sprawnej obsługi podstawowych programów komputerowych
- Komunikatywność
- Brak pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów oraz brak współpracy z ww. organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- wykształcenie: wyższe ekonomiczne, prawnicze lub administracyjne albo wyższe nieprofilowane i studia podyplomowe w zakresie prawa podatkowego, administracji lub ekonomii
- Umiejętność pracy w zespole
- Odporność na stres
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie dotyczące pracy lub służby w organach bezpieczeństwa państwa lub współpracy z tymi organami (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.)
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
- Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-03
- Decyduje data:stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Izba Administracji Skarbowej w Bydgoszczy
ul. Dr. K. Marcinkowskiego 7
85-056 Bydgoszcz
z dopiskiem „oferta pracy KP US w Bydgoszczy – SOB” (Z)
- ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa
Do składania ofert zachęcamy również osoby niepełnosprawne, które spełniają wymagania określone w niniejszym ogłoszeniu.
Zakres aktów prawnych przewidzianych w naborze:
-
- ustawa z dnia 12 lutego 1992 r. – o podatku dochodowym od osób prawnych,
- ustawa z dnia 29 sierpnia 1997 r. - Ordynacja podatkowa,
- ustawa z dnia 11 marca 2004 r. o podatku od towarów i usług.
Ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego członka korpusu służby cywilnej.
Oferty złożone lub wysłane po terminie nie będą rozpatrywane.
DOKUMENTY ZAWARTE W OFERCIE PRACY, TJ. LIST MOTYWACYJNY, CV ORAZ OŚWIADCZENIA, MUSZĄ BYĆ OPATRZONE WŁASNORĘCZNYM PODPISEM, A DODATKOWO LIST MOTYWACYJNY I OŚWIADCZENIA TAKŻE DATĄ.
Dokumenty przedkładane w języku obcym muszą być przetłumaczone na język polski przez tłumacza przysięgłego.
Wzory oświadczeń dostępne są na stronie www.kujawsko-pomorskie.kas.gov.pl (zakładka: Ogłoszenia → Nabór).
O terminach etapów naboru kandydaci zakwalifikowani zostaną powiadomieni telefonicznie lub drogą elektroniczną – w tym celu zaleca się podanie numeru telefonu i adresu e-mailowego.
Proponowane wynagrodzenie zasadnicze wynosi 3454,33 zł brutto – przy ustalonym mnożniku kwoty bazowej 1,700.
Aplikuj
Podobne oferty pracy
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie
2021-02-03
2021-02-22
Pełny etat
Specjalista
Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail
Senior Consultant/Executive Consultant – zespół zarządzania ryzykiem rynkowym
Warszawa, mazowieckie KPMGJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Senior Consultant/Executive Consultant – zespół zarządzania ryzykiem rynkowym Warszawa umowa o pracę Zespół zajmuje się doradztwem w zakresie zarządzania ryzykiem rynkowym, ryzykiem kredytowym oraz ryzykiem płynności, jak również świadczy usługi dotyczące aspektów regulacyjnych na rynkach finansowych. Dodatkowo, Zespół wspiera swoich klientów w obszarze rachunkowości instrumentów finansowych, rachunkowości zabezpieczeń oraz wyceny instrumentów finansowych
Specjalista ds. BHP
Murowana Goślina, wielkopolskie Grupa ProgresJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wdrażanie zasad w zakresie BHP zgodnie z wytycznymi Grupy i Ochrony Środowiska wg norm OHSAS, Monitorowanie warunków pracy oraz przestrzegania przepisów i zasad, Prowadzenie audytów wewnętrznych w zakresie BHP, Zapewnienie funkcjonowania wdrożonego systemu zarządzania środowiskowego
Project manager it
Bytom, śląskie Klient GoWork.plJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Jesteśmy "Agencją Pracy" i zajmujemy się szeroko rozumianym doradztwem personalnym. Dla naszego Klienta - lidera w branży Inżynieria - Technologie poszukujemy osób, które są zdecydowane na pozytywną zamianę i chcą kontynuować swoją karierę zawodową wraz z pracodawcą, którego reprezentujemy. Project manager it Wymagania Oczekiwany
Analityk sprzedażowy ds. dużych przedsiębiorstw
Poznań, wielkopolskie MBank S.A.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Szukasz możliwości dalszego rozwoju w analizie finansowej? Masz doświadczenie w ocenie sytuacji finansowej przedsiębiorstw? Świetnie - sprawdź, co dla Ciebie przygotowaliśmy! Jakie będą Twoje zadania? ocena aktualnej i prognozowanej sytuacji finansowej przedsiębiorstw w oparciu o narzędzia analizy finansowej, w tym
Dyrektor Placówki Medycznej - Prezes Zarządu
Katowice, śląskie Spółka Holdingu CavatinaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zadania: Zarządzanie operacyjne Centrum Medycznym. Planowanie i realizacja budżetu placówki. Nadzór nad realizacją usług medycznych świadczonych w Centrum Medycznym. Zapewnienie realizacji wysokich standardów obsługi Pacjenta, nadzór nad przestrzeganiem procedur i standardów obsługi. Budowanie dobrych relacji z Klientem. Współpraca z departamentem sprzedaży i marketingiem przy rozwoju marki, tworzeniu produktów oraz udział w akcjach marketingowych
IT Security Project Manager
Warszawa, mazowieckie IQVIA ArgentinaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe The Information Security Project Manager will be a member of the Information Security program delivery function, which is one of the key pillars within the IQVIA Chief Information Security Office (CISO). This role will provide effective execution, coordination and organization for multiple information security projects simultaneously
Junior Category Manager
Warszawa, mazowieckie HRK S.AJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe HRK FMCG specjalizuje się w rekrutacji kadry menedżerskiej i eksperckiej na potrzeby sektora dóbr szybko zbywalnych. Dzięki współpracy z czołowymi firmami branży FMCG naszym Kandydatom proponujemy najatrakcyjniejsze oferty dopasowane do ich kwalifikacji i oczekiwań. Zobacz, co możemy dla Ciebie zrobić: zespół FMCG w HRK . Naszym Klientem jest międzynarodowa firma z branży Consumer Goods
Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika
Warszawa, mazowieckie Michael PageJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika) Producent paneli PV wchodzący na polski rynek Odpowiedzialność za sprzedaż u dystrybutorów Nasz klient to odnosząca sukcesy, dynamiczna i szybko rozwijająca się firma - producent paneli PV, z zachodniej Europy, otwierająca aktualnie swoje biuro w Polsce. - pozyskiwanie nowych dystrybutorów
Manager ds. ESG
Warszawa, mazowieckie Bank PekaoJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Koordynację działań samodzielnej jednostki osadzonej w Departamencie Relacji Inwestorskich i Rozwoju Grupy odpowiedzialenej za realizację działań i będącej centrum kompetencji Banku w zakresie czynników ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego) Przygotowywanie, wdrażanie
Export Manager, Świętokrzyskie
Kielce, świętokrzyskie HR Project SpzooJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Dodane: Niedziela, 13 Grudzień, 2020 18:51 Kategoria: Dam pracę / Praca za granicą Forma pracy: Pełny etat Umowa: Umowa zlecenie Opis oferty pracy:Aktualnie dla naszego klienta poszukujemy Export Managera. Obowiązki: -aktywna sprzedaż i realizacja planów sprzedażowych; -pozyskiwanie nowych dystrybutorów