Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów

Służba Cywilna

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-26
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Radca Szefa Kancelarii Prezesa Rady Ministrów
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Radca szefa kancelarii prezesa rady ministrów do spraw analizy biznesowej
w Zespole do spraw Rozwoju Oprogramowania Departamentu Rozwoju UsługWarunki pracy

Pracownik wykonuje czynności o charakterze:



  • statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
  • dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.

Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.


Siedziba Kancelarii znajduje się w Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie.


Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy ul. Królewskiej 27. Budynek czterokondygnacyjny, częściowo dostosowany do potrzeb osób poruszających się na wózkach inwalidzkich: wejście główne do budynku jest dostosowane dla osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących, węzły sanitarne w przestrzeni ogólnodostępnej przystosowane dla osób z niepełnosprawnościami ruchowymi, usytuowane na każdej kondygnacji budynku. W budynku brak windy.


Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • dokonuje przeglądu i analiz procesów biznesowych oraz projektowanych rozwiązań w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, zarządza zmianami wynikającymi z prac analitycznych i monitoruje zgodność wymagań biznesowych z obowiązującym bądź tworzonym przez zespół legislacyjny prawem w celu zapewnienia najwyższej jakości projektowanych rozwiązań;
  • opracowuje i weryfikuje dokumentację analityczną przygotowywaną w ramach projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa, przygotowuje i weryfikuje modele biznesowe, business cases w projekcie e-Doręczenia;
  • wykonuje prace niezbędne do przygotowania zleceń w ramach umowy z wykonawcą, uczestniczy w uzgodnieniach wymaganych w procesie wytwórczym oraz w odbiorze produktów będących przedmiotem zleceń w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • współpracuje z interesariuszami oraz wykonawcami projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa w celu zapewnienia maksymalizacji korzyści i wartości płynących z wdrożenia i rozwoju systemu. Analizuje opracowane warianty rozwiązań;
  • przygotowuje dokumentację projektową wymaganą odpowiednio do realizowanego etapu projektu „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestniczy w opracowaniu planu wdrożeń i testów, a także uczestniczy w testach akceptacyjnych w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
  • uczestniczy w monitorowaniu i identyfikowaniu ryzyka w obszarze odpowiedzialności oraz proponuje działania będące odpowiedzią na zidentyfikowane ryzyka w projekcie „e-Doręczenia – usługa rejestrowanego doręczenia elektronicznego w Polsce” realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Polska Cyfrowa;
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: wyższe
  • Powyżej 3 lat doświadczenia w obszarze IT
  • Wiedza z zakresu: modelowania i optymalizacji procesów biznesowych realizowanych w projektowanych lub funkcjonujących systemach teleinformatycznych, znajomość BPMN i UML, znajomość metodyki pozyskiwania oraz specyfikowania wymagań biznesowych, znajomość podstawowa baz danych.
  • Umiejętności z zakresu: obsługi narzędzi modelowania analitycznego (np. Enterprise Architect)
  • Kompetencje miękkie: organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, współpraca, komunikacja, radzenie sobie w sytuacjach kryzysowych, myślenie analityczne.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • Powyżej 2 lat doświadczenia zawodowego w obszarze analizy biznesowej z zakresu IT
  • Przeszkolenie z obszaru analizy biznesowo-systemowej
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie B1
  • Umiejętności z zakresu: znajomość narzędzi wspierających realizację projektów, m.in. JIRA, Confluence, Share Point
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego niezbędnego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających rodzaj i długość wymaganego dodatkowego doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.)
  • Kopia dokumentu potwierdzającego udział w szkoleniu z obszaru analizy biznesowej
  • Kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (np. certyfikat znajomości języka, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z języka angielskiego, zaświadczenie o uczestnictwie w kursie językowym)
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-21
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Kancelaria Prezesa Rady Ministrów
    Biuro Kadr i Rozwoju Zawodowego
    Al. Ujazdowskie 1/3, 00-583 Warszawa
    z dopiskiem: BIP: 79123, BKRZ.ZRZK.2100.7.18.44.2021 pok. 234.

    Dokumenty można składać osobiście – Dziennik Podawczy, al. Szucha 14, Warszawa (pn.-pt., 8.15-16.15).
    Polecamy aplikowanie przez ePUAP lub na adres Aplikuj

    Uwaga: załączniki znajdujące się w udostępnionej w Internecie przestrzeni dyskowej (w popularnych chmurach) nie będą pobierane.
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Oferty otrzymane lub uzupełniane po terminie nie będą rozpatrywane.


W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną wymagane w ogłoszeniu oświadczenia muszą być podpisane własnoręcznie i przesłane w formie skanów. Kandydatki/kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń przed rozpoczęciem rozmowy kwalifikacyjnej.


W przypadku składania ofert w formie papierowej weryfikacja spełniania przez kandydatki/kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie dokumentów wymienionych w części „TWOJA APLIKACJA MUSI ZAWIERAĆ (DOKUMENTY NIEZBĘDNE”.


Wzory oświadczeń obowiązujących przy naborach do pracy w KPRM dostępne są tutaj:


https://www.gov.pl/attachment/e9916e12-79c1-4d59-91b8-2ea8fdce7425


Zachęcamy do zapoznania się z informacjami dotyczącymi zasad organizacji naboru, które są dostępne tutaj:


https://www.gov.pl/web/premier/oferty-pracy-w-kprm


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z niepełnosprawnościami.


Osoby zakwalifikowane do dalszych etapów naboru zostaną powiadomione e-mailem o ich terminie (w przypadku nieposiadania e-maila telefonicznie).


Przewidujemy możliwość przeprowadzenia naboru częściowo zdalnie.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Radca prawny

Warszawa, mazowieckie

Radca prawny

Warszawa, mazowieckie

Radca Prawny

warszawa, mazowieckie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-26
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Dyrektor / członek zarządu
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA.

Warszawa, mazowieckie Astroman Co. Ltd.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich: powyżej 20 lat powyżej 15 lat powyżej 10 lat powyżej 5 lat poniżej 5 lat jeszcze nie byłam/-em menedżerem nie chcę być menedżerem DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA. Firma: Dynamicznie rozwijająca się w tej części Europy,

2021-06-22

Chief Accountant / Senior Financial Controller

Kielce, świętokrzyskie PRO Search
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe For our client, we are looking for an employee to the position of: Chief Accountant / Senior Financial Controller Responsibilities: • Preparation of yearly financial statements and CIT return • Statutory reporting: JPK, VAT, Tax, Special Economic Zone, EC Sales, Intrastat • Full Balance Sheet reconciliation and Control •

2020-11-16

IT Customer Experience Communications Analyst

kraków, małopolskie HAYS IT & Telecom
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy IT Customer Experience Communications Analyst Kraków NR REF.: 1150641 Your new company For our Client, well-known international financial institution located in Kraków we are looking for a person interested in the role of IT Customer Experience Communications Analyst. Your

2021-07-06

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wrocław, dolnośląskie Probudowa.com sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, w ramach realizowanych przez spółkę umów

2021-07-16

Doradca Klienta Detalicznego

Warszawa, mazowieckie Fundacja Grupy Ergo Hestia INTEGRALIA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia posługująca się certyfikatem Agencji Zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem 1863/1a aktualnie poszukuje dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, będącej laureatem wielu prestiżowych nagród, kandydatów z niepełnosprawnościami na stanowisko: Doradca Klienta Detalicznego Nr ref

2021-07-16

Agent Ubezpieczeniowy

Zagorzyce, podkarpackie PZU SA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Łatwo nawiązujesz kontakty i cenisz sobie niezależność? Myślisz o zmianie pracy lub szukasz dodatkowej? Bądź swoim własnym szefem i pracuj tak, jak Ci wygodnie! Zostań profesjonalnym agentem PZU , oferuj swoim klientom najlepszą jakość obsługi i całą gamę produktów ubezpieczeniowych. Agent Ubezpieczeniowy Miejsce

2021-07-05

Magister farmacji

Opole, opolskie Zdrowit S.A.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zdrowit SA to firma rodzinna wyłącznie z polskim kapitałem, która tworzy swoją historię nieprzerwanie od ponad 2004 roku. Zdrowit to przede wszystkim ludzie, ludzie z pasją. Pasją dbania o zdrowie. Stawiamy na efektywność, otwartość, kompleksowość i szybkość działania. Sukces naszej firmy tworzy ponad tysiąc zaangażowanych pracowników

2021-07-05

Customer consultant with German / Dutch - Remote work

Olsztyn, warmińsko-mazurskie LeasingTeam Group
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność

2021-07-16

Lider Zespołu Programistów

gdańsk, pomorskie TeamQuest Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe TeamQuest Sp. z o.o. Nasz Klient to globalny lider na rynku TSL (logistyka morska, lądowa, powietrzna), zatrudniający ponad 70 tysięcy osób na całym świecie. Lider Zespołu Programistów Miejsce pracy: Gdańsk (pomorskie) Numer referencyjny: 52202/jobs

2021-07-06

Starszy Bankier Klienta

kraków, małopolskie Alior Bank S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na: sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku aktywnym pozyskiwaniu Klientów kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi Jeżeli jesteś osobą, która: posiada minimum

2021-07-12