Podstawowe informacje

Pracownik administracyjny

OLMET SP. Z O.O. S.K

OFERTA NIEAKTUALNA

Rybnik, Śląskie

Data publikacji:
16-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
04-06-2018

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
pracownik fizyczny

Zarobki:
minimum 2100 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Pracownik administracyjny

Wymagania:

  • Od kandydatów wymagamy, aby posiadali co najmniej wykształcenie średnie ogólnokształcące - umiejętności: obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa komputera
  • obsługa kas fiskalnych

Zakres obowiązków:

  • Wymagane wykształcenie średnie, doświadczenie powyżej 3 lat, znajomość obsługi komputera, urządzeń biurowych, kas fiskalnych. Charakterystyka pracy: obsługa klienta. Godziny pracy oraz wynagrodzenie do uzgodnienia. Kontakt z pracodawcą telefoniczny oraz e-mailowy rybnik@olmet.pl

Sposób aplikowania:

Aplikuj bezpośrednio do pracodawcy OFERTA NIEAKTUALNA - dane kontaktowe niedostępne!

Aplikacja na ofertę powinna zawierać: CV

Język składanych dokumentów: polski

Osoby wysyłające dokumenty aplikacyjne powinny pamiętać o konieczności opatrzenia ich klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 16.06.2018

Sprawdź również inne oferty z branży:

oferta pracy na stanowisku prawnika (chorzów)
Racibórz, Śląskie

kancelaria adwokaci i radcowie prawni korczyński, larski, durek spółka partnerska poszukuje studenta min. 3 roku prawa lub absolwenta studiów prawniczych do pracy na stanowisku prawnika.   miejsce pracy: chorzów   od kandydatów oczekujemy: wysokiej kultury osobistej zaangażowania oraz dob"

Specjalista ds. obsługi biura z j. francuskim (m/k)
CPL EU Śląskie

{"companyInfo":{"yearFounded":0,"name":"CPL EU","profileUrl":"","isLogoEnabled":true,"logo":{"alt":"","src":"https://securemedia.newjobs.com/clu/xcpl/xcplbgwplx/joblogo.gif","dataFull":"https://securemedia.newjobs.com/clu/xcpl/xcplbgwplx/joblogo.gif"},"companyHeader":"Spec"

Pracownik biurowy - Specjalista ds. Rekrutacji
Fach Work Sp.zo.o. Sp. kom. Tarnowskie Góry, Śląskie

Opis oferty pracy: Charakter pracy:  Prowadzenie procesów rekrutacyjnych – branża budowlana (zamieszczanie ogłoszeń, selekcja i rekrutacja, pozyskiwanie nowych kandydatów, prowadzenie rozmów z kandydatami, tworzenie profili kandydatów),  Weryfikacja poziomu znajomości języka niemieckiego kand"

Wprowadzanie umów do systemu - praca biurowa
Sine Qua Non Sosnowiec, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma z siedzibą w Sosnowcu posuzkuje osoby do pracy biurowej - wprowadzanie umów do systemu. Opis stanowiska pracy: - Praca w biurze od poniedziałku do piątku - Wprowadzanie danych klienta do systemu, celem utworzenia umowy abonenckiej, - Praca przy komputerze na w"

Asystent/ka ds. projektowania i sprzedaży
Abakon Sp. zo.o. Spółka Komandytowa Bielsko-Biała, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma budowlana Abakon od piętnastu lat buduje domy z ekologicznych i trwałych prefabrykatów keramzytowych. Działamy na całym Śląsku, w Małopolsce, na Dolnym Śląsku, woj. Łódzkim i Mazowieckim. W związku z ciągłym rozwojem naszej firmy, poszukujemy pracownika do działu handl"

specjalista ds kadr 1/2 etatu - bez doświadczenia.
Tychy, Śląskie

dla naszego klienta poszukujemy osoby do działu kadr na 1/2 etatu.   wymagania: dokładność, skrupulatność, podstawowa wiedza z zakresu prowadzenia akt osobowych, chęć do pracy.   oferujemy: umowę o prace tymczasową na pół etatu, możliwość rozwoju zawodowego i zdobycia cennego doświadcze"