Podreferendarz

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-04-08
Data aktualizacji:
2021-04-08
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna




Ogłoszenie nr: 76225
Data ukazania się ogłoszenia: 2021-03-24
Kancelaria Prezesa Rady Ministrów w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Podreferendarz

Wymiar etatu: 1

Liczba stanowisk pracy:: 1
Adres urzędu

Miejsce wykonywania pracy:

Warszawa

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
zapewnia właściwy obieg dokumentów wychodzących i wchodzących do Sekretariatu Szefa Służby Cywilnej, w tym: rejestruje sprawy w elektronicznym systemie obiegu dokumentów, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz pozostałą korespondencję do podpisu Szefa Służby Cywilnej,przekazuje pisma, dekretacje i polecenia Szefa Służby Cywilnej odpowiednim pracownikom Departamentu lub do innych komórek organizacyjnych KPRM obsługuje środki łączności oraz sprzęt biurowy, w tym: obsługuje kontakty telefoniczne (łączy rozmowy, właściwie przekierowywuje rozmowy do pracowników merytorycznych), obsługuje komputer (przygotowywuje na polecenie Szefa Służby Cywilnej projekty pism) prowadzi i koordynuje terminarz spotkań Szefa Służby Cywilnej, narad, konferencji oraz upowszechnia te informacje w obrębie Departamentu zapewnia obsługę recepcyjną i techniczno-organizacyjną spotkań Szefa Służby Cywilnej organizowanych w KPRM oraz z udziałem Szefa Służby Cywilnej poza KPRM prowadzi kalendarz nieobecności Szefa Służby Cywilnej i kierownictwa Departamentu zapewnia obsługę administracyjno-gospodarczą sekretariatu Szefa Służby Cywilnej (np. wnioskuje o artykuły biurowe pobierane z magazynu KPRM, zgłasza problemy i awarie sprzętu komputerowego oraz biurowego) archiwizuje i przekazuje akta posiadanych spraw Szefa Służby Cywilnej do Archiwum Akt Jawnych


Warunki pracy
Pracownik wykonuje czynności o charakterze:
- statycznym, związane głównie z pracą przy biurku i komputerze,
- dynamicznym, związane głównie z poruszaniem się po terenie KPRM oraz poza nim.
Większość czynności jest wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę. Czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.
Zadania realizowane na tym stanowisku wiążą się z permanentną obsługą klientów zewnętrznych.
W Al. Ujazdowskich 1/3 w Warszawie znajduje się siedziba Kancelarii.
Pracownik będzie wykonywał pracę w budynku mieszczącym się przy Al. Ujazdowskich 1/3. Do budynku prowadzą trzy wejścia:

wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3, które jest dostosowane dla osób ze szczególnymi potrzebami;
Biuro Przepustek - Al. Ujazdowskie 1/3, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową;
Biuro Podawcze - Al. Szucha 14, które nie jest dostosowane do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową i osób niewidzących lub słabowidzących. Do Kancelarii można dojechać samodzielnie lub środkami komunikacji publicznej. Najłatwiej dojechać autobusem. Przystanek Łazienki Królewskie 01 znajduje się najbliżej wejścia dostosowanego dla osób ze szczególnymi potrzebami. Jest to wejście główne budynku - Aleje Ujazdowskie 1/3. Przy wejściu jest podjazd dla wózków. Na ścianie, po lewej stronie od wejścia głównego, jest przycisk. Można nim wezwać osobę, która pomoże wejść do budynku. Drzwi wejściowe do budynku są przystosowane do przejazdu wózka inwalidzkiego. Nie są one sterowane automatycznie, ale w środku zawsze jest osoba, która pomoże je otworzyć. W budynku, przed schodami do holu głównego jest winda dla osób z niepełnosprawnością ruchową. W holu głównym, po prawej stronie, jest szatnia. Dzięki szerokim korytarzom osoby na wózkach mogą swobodnie poruszać się i wymijać. Windy są wyposażone w barierki i lustra. W windzie przy stołówce działa system dźwiękowy. Osoba, która porusza się na wózku, może dostać się do stołówki przy pomocy platformy przyschodowej. Toalety dla osób z niepełnosprawnością ruchową i poruszających się na wózku, znajdują się: na parterze budynku, w skrzydle A, po lewej i prawej stronie od wejścia głównego, na drugim piętrze skrzydła B. Sale konferencyjne są przystosowane dla osób poruszających się na wózku. Do budynku można wejść z psem asystującym, psem przewodnikiem lub osobą asystującą. Na dziedzińcu Kancelarii jest wyznaczone miejsce postojowe dla osób ze szczególnymi potrzebami. W Kancelarii obowiązuje Instrukcja Ewakuacji Osób z Niepełnosprawnościami. W naszym urzędzie są pętle indukcyjne, znajdują się w: Biurze Przepustek A, budynku przy Al. Ujazdowskich 1/3, Biurze Podawczym (budynek przy Al. Szucha 14). Kancelaria ma też jedną mobilną pętlę indukcyjną (tzw. ,,gabinetową''). Można ją wykorzystać podczas bezpośrednich spotkań z osobą słabosłyszącą.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym. Podstawowe wyposażenie stanowiska to: zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe.






Wymagania związane ze stanowiskiem pracy niezbędne

wykształcenie: średnie

doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
pozostałe wymagania niezbędne:
Powyżej 1,5 roku doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych Znajomość języka angielskiego na poziomie A2 Posiadanie wiedzy w zakresie przepisów dotyczących ochrony danych osobowych oraz podstawowych zagadnień związanych z administracją publiczną, w szczególności w zakresie służby cywilnej Posiadanie kompetencji miękkich: komunikacja, współpraca, organizacja pracy i orientacja na osiąganie celów, radzenie sobie ze stresem, działanie pod presją czasu, rzetelność (w szczególności systematyczność i dokładność) Posiadanie obywatelstwa polskiego Korzystanie z pełni praw publicznych Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
CV i list motywacyjny Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego (np. w celu potwierdzenia długości doświadczenia zawodowego w szczególności: świadectwa pracy, zaświadczenia o zatrudnieniu, referencje wskazujące okres współpracy; w celu potwierdzenia rodzaju doświadczenia zawodowego w szczególności: opisy stanowisk pracy, zakresy obowiązków itp.) kopia dokumentu potwierdzającego znajomość języka angielskiego na poziomie A2 (np. certyfikat znajomości języka, zaświadczenie o ukończeniu szkolenia z języka angielskiego, zaświadczenie o uczestnictwie w kursie językowym) Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Inne dokumenty i oświadczenia:

Termin składania dokumentów:
2021-04-06
Miejsce składania dokumentów:
Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
Inne informacje:

Podobne oferty pracy

Podreferendarz

Warszawa, mazowieckie

Podreferendarz

Warszawa, mazowieckie

Podreferendarz

Warszawa, mazowieckie

Podreferendarz

Warszawa, mazowieckie

podreferendarz

warszawa, mazowieckie

Podreferendarz

Warszawa, mazowieckie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-04-08
Data aktualizacji:
2021-04-08
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Pracownik fizyczny
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
Adzuna
APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Doradca Serwisowy

kostrzyn, wielkopolskie MARATHON INTERNATIONAL SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe MARATHON International to lata doświadczenia na rynku i zespół młodych ludzi specjalizujących się w transporcie i logistyce międzynarodowej. Nasze pojazdy przemierzają całą Europę. Wdrażamy innowacyjne rozwiązania, by dostosować się do potrzeb klientów. Naszym celem jest bycie kluczowym partnerem w zintegrowanej logistyce w Europie dzięki najwyższej jakości usług

2021-03-24

Doradca Techniczno - Handlowy

koszalin, zachodniopomorskie ManpowerGroup Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Doradca Techniczno - Handlowy Miejsce pracy: Koszalin (zachodniopomorskie) | Numer ref. jobs.pl Oferujemy: Stabilne zatrudnienie w dużej firmie z sektora budowlanego Atrakcyjne wynagrodzenie + premie (kwartalna,

2021-03-31

Kierownik Działu Optymalizacji Procesów Sprzedaży

katowice, śląskie ALDI Polska
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Odpowiedzialny i świadomy pracodawca, bogata historia tworzona nieprzerwanie od 1914 roku, zgrany zespół i nieustanna chęć rozwoju. To właśnie my – ALDI, twórca formatu dyskontu, który w Polsce posiada ponad 160 sklepów i ciągle otwiera nowe! Jeżeli chcesz być częścią naszego zespołu i wspólnie z działem Organizacji Sprzedaży

2021-03-23

Przedstawiciel handlowy

Puławy, lubelskie Grupa Inter Cars
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe

2021-04-02

Manager ds. zarządzania zapasami (k/m)

Nowy Dwór Mazowiecki, mazowieckie EcoWipes
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Osoba na stanowisku będzie koordynować działania wewnątrz firmy w celu zapewnienia realizacji celów w zakresie sprzedaży, zapasów oraz redukcji kosztów. Osoba ta będzie wspierała zarządzanie cyklem życia produktów z punktu widzenia łańcucha dostaw dla nowych wdrożeń, przejść oraz wycofania ze sprzedaży. Zakres obowiązków:

2021-03-31

Java Developer - praca zdalna

Zielona Góra, lubuskie Power Media
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Nasz klient jest ekspertem w tworzeniu kompleksowych platform do zakładów wzajemnych. Ich produkty dostarczają funkcje, których nie można znaleźć w produktach u konkurencji. Firma dzięki ścisłej współpracy ze swoimi klientami stale rozwija oprogramowanie bukmacherskie, czyniąc je szybszym, bardziej niezawodnym i łatwiejszym w użyciu. Firma funkcjonuje na na rynku w Szczecinie od 2005 roku

2021-03-10

Lekarz Rodzinny

Chełm, lubelskie RECREW HR
21850 - 23500 PLN

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe OFERTA DLA LEKARZA MEDYCYNY RODZINNEJ 📍 Lokalizacja: POZ Chełm, woj. Lubelskie ( 60 km. od Lublina, 25 km od Krasnegostawu). 📅 Grafik: 2-3 dyżury w tygodniu | Grafik do ustalenia między 8:00 a 18:00 poniedziałek – piątek. 💸 Stawka: 130 zł/h. 📑 Forma współpracy: Kontrakt Gospodarczy

21850 - 23500 PLN
2021-01-20

Płatne praktyki w zespole usług księgowych (Warszawa)

Warszawa, mazowieckie PwC
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe PwC to sieć ponad 250 000 tysięcy pracowników w 158 krajach skupionych na tym, by dostarczać usługi najwyższej jakości w obszarach audytu, doradztwa podatkowego, konsultingu i rozwoju technologii . Dołącz do PwC i zmieniaj z nami zasady gry. W PwC doceniamy i rozwijamy cechy, które definiują nas jako ludzi: ambicja, elastyczność, umiejętność budowania relacji, wnikliwość i zdolności przywódcze

2020-11-04

Inżynier Robotyki

Gorzów Wielkopolski, lubuskie Klient GoWork.pl
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Jesteśmy "Agencją Pracy" i zajmujemy się szeroko rozumianym doradztwem personalnym. Dla naszego Klienta - lidera w branży Inżynieria - Technologie poszukujemy osób, które są zdecydowane na pozytywną zamianę i chcą kontynuować swoją karierę zawodową wraz z pracodawcą, którego reprezentujemy. Inżynier Robotyki Wymagania Wymagania:

2021-03-25

Inspektor weterynaryjny

Żagań, lubuskie Służba Cywilna
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Inspektor weterynaryjny Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Żaganiu Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Inspektor weterynaryjny do spraw ochrony zdrowia zwierząt, zwalczania chorób zakaźnych zwierząt, dobrostanu oraz identyfikacji i rejestracji zwierząt Zespół do spraw zdrowia i ochrony zwierzątWarunki pracy Praca w terenie, obszar powiatu żagańskiego

2021-03-29