Podstawowe informacje

Payroll Analyst II

źródło: MoneyGram International Inc

OFERTA NIEAKTUALNA

Warsaw

Data publikacji:
30-12-2018

Data ostatniej aktualizacji:
16-01-2019

Warunki zatrudnienia:
brak danych, brak danych

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
monsterpolska.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Payroll Analyst II
Payroll Analyst II - (18011333)
Description
 

Job Summary

The Payroll Analyst II is responsible for running and approving payroll. Ensures quality services are provided by external parties. Co-operates with Legal Counsels to make sure all Payrolls are legally compliant. Responds to payroll related inquiries. Identifies process improvement opportunities and assists with implementation. Implements global projects related to payroll.

 

Primary Responsibilities

  • Process payroll each pay period in a timely manner by following standard procedures and checklist.
  • Maintains daily relationships with the external payroll provider.
  • Proactively challenges the Payroll provider if the local legislation is not adhered to or if the quality of services is insufficient.
  • Works closely with the chosen legal advisory company in order to receive the relevant advice.
  • Answers complex employee and manager queries as well as regulatory agencies’ queries.
  • Updates and creates procedures and checklists for the country.
  • Works with Accounting and Treasury for the Payroll accounting and Payroll payments.
  • Responsible for Time Administration for the assigned country.
  • Provides proactive advisory to the business related to payroll costs, personal income tax and social security.
  • Performs other duties as assigned.

 

Qualifications
 

Education

  • Bachelor’s degree or equivalent.

Experience

  • 3+ years Payroll experience.
  • Experience in managing third party vendors.
  • Customer service experience desirable (also internal customers).
  • Change management experience desirable.
  • Kronos knowledge nice to have.

Essential Skills

  • Strong analytical skills.
  • Knowledge of English and one of the following languages: Polish, French, German, Italian, Spanish.
  • Strong communication skills, verbal and written.
  • Proficient in Microsoft Excel.
  • Knowledge of payroll processes/systems.
  • Thorough knowledge of Payroll related legislation (tax, social security, labour law) in one or more countries.
  • Ability to work with a collaborative work style and effectively handle employee inquires.
  • Ability to implement new regulations and/or applications quickly and effectively.
  • Ability to maintain confidentiality and/or sensitive business information.
    *LI-JO30

 

Primary Location: Poland-PL-Warsaw-Warsaw
Work Locations
PL_Corp_Warsaw_13 Konstruktorska 
13 Konstruktorska Street Konstruktorska Business Center, 6th Floor
 Warsaw 02-673
Job: General Accounting
Organization: Finance
: Full-time
Job Posting: Nov 13, 2018, 4:18:43 PM

Sprawdź również inne oferty z branży:

Head Hunter / Partner Rekrutacyjny/ Freelancer
HR WARSZAWA Opis Stanowiska: • Wyszukiwanie Kandydatów Metodą Direct Search Oraz Executive Search • Przeprowadzaniu Procesu Rekrutacji I Selekcji Kandydatów Według Ściśle Określonych Kryteriów; • Tworzenie Arkusza Oceny Kandydatów, Rekomendacji Oraz Weryfikacje Referencji Wymagania: • Doświadczenie W Samodzielnym Prowadzeniu Procesów Rekrutacyjnych Na Stanowiska Niskiego, Średniego I Wysokiego Szczebla Oraz Stanowiska Specjalistyczne; • Bardzo Wysoko Rozwinięte Zdolności Komunikacyjne • Kreatywność, Pozytywne Nastawienie I Orientacja Na Osiąganie Wyników • Znajomość Jęz. Angielskiego, Zdalna

Opis oferty pracy: Head Hunter / Partner Rekrutacyjny / Freelancer Branża: Agencja HR lokalizacja: Polska Opis stanowiska: • wyszukiwanie kandydatów metodą direct search oraz executive search • przeprowadzaniu procesu rekrutacji i selekcji kandydatów według ściśle określonych kryterió"

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Plukon Sieradz Sp. z o.o. Gruszczyce Gm. Błaszki

Opis oferty pracy: Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty ds. kadr i płac. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za realizowanie zgodną z przepisami prawa pracy politykę kadrową i płacową firmy. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań : "

Specjalista ds. zakupów województwa: dolnośląskie, śląskie, wielkopolskie, pomorskie, małopolskie
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Polska Gm. Pilica

Opis oferty pracy: Firma branży motoryzacyjnej, która swoim pracownikom daje olbrzymie możliwości rozwoju i samorealizacji poszukuje: Specjalisty ds. zakupów Województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, wielkopolskie, pomorskie.  Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z ob"

księgową kadrową zatrudnię
anex plus Ustka Pokaż Na Mapie

Opis oferty pracy: znajomość obsługi programu "SYMFONIA": Kadry i Płace , Księgowość i Finanse, obsługa programu PŁATNIK prowadzenie spraw kadrowo- płacowych; Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony jedna zmiana Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 Wynagrodzenie brutto: od "

Specjalista w dziale Kadrowo-Administracyjnym
LUGRA Sp. z o.o. Grevenbroich

Specjalista w dziale Kadrowo-Administracyjnym Grevenbroich Obowiązki: - wspomaganie działu Kadrowo-Płacowego, - obsługa administracyjna biura, - kontakty z Niemieckimi Instytucjami, - obsługa administracyjna kwater pracowniczych. Wymagania: -   b.dobra  znajom"

Staż Dział Personalny HR
Raben Transport Gądki Gm. Kórnik

Opis oferty pracy: Interesujesz się branżą HR, chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie i umiejętności z tego zakresu? Z nami czeka na Ciebie to i o wiele więcej, dzięki zaplanowanemu programowi oraz dedykowanemu Opiekunowi, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej kulturze organizacyjnej i dynamice, kt"