Podstawowe informacje

Opiekun klienta (30-)

OFERTA NIEAKTUALNA

Małopolskie

Data publikacji:
06-10-2017

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
pracownik fizyczny

Zarobki:
minimum 2200 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Opiekun klienta (30-)

Wymagania:

  • Od kandydatów wymagamy, aby posiadali co najmniej wykształcenie średnie ogólnokształcące - pożądane
  • Refundacja części kosztów poniesionych na wynagrodzenia, nagrody oraz składki na ubezpieczenia społeczne skierowanych bezrobotnych do 30 roku życia. Praca na stanowisku: opiekun klienta. wykształcenie średnie lub wyższe, znajomość mediów społecznościowych. Zakres obowiązków: pisanie tekstów reklamowych do mediów społecznościowych. Praca na jedną zmianę w godz. 8:00-16:00 od poniedziałku do piątku. Wynagrodzenie 2 200 zł brutto.

Zakres obowiązków:

  • Pisanie tekstów reklamowych do mediów społecznościowych.

Sposób aplikowania:

- kontakt przez Powiatowy Urząd Pracy Powiatowy Urząd Pracy w Tarnowie Pl. Gen. J.Bema 3 Tarnów 33-100

Skierowanie, CV, dokumenty potwierdzające wykształcenie.

Aplikacje powinny być składane w języku: polski

Dokumenty rekrutacyjne powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 09.11.2017

Sprawdź również inne oferty z branży:

Specjalista ds. obsługi klienta z niderlandzkim
Myworknet Sylwia Ottka Kraków, Małopolskie

MyWorknet to dynamicznie rozwijająca się firma dostarczająca nowoczesne rozwiązania z branży HR. Posiadamy certyfikat Agencji Zatrudnienia nr 19019. Obecnie dla naszego klienta - międzynarodowej firmy działającej w branży FMCG poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. obsł"

Młodszy specjalista z językiem francuskim
Grafton Recruitment Polska Sp. z o.o. Kraków, Małopolskie

Młodszy specjalista z językiem francuskim Kraków Naszym Klientem jest jeden z globalnych liderów w dostarczaniu wysokich usług outsourcingowych, który cieszy się bardzo dobrą opinią na rynku. Zapraszamy Cię do zapoznania się z ofertą naszego Klienta jeżeli: - jesteś absolwente"

Specjalista ds. obsługi klienta
Benhauer Kraków, Małopolskie

SALESmanago to producent oprogramowania klasy Marketing Automation. W najnowszym  raporcie Financial Times FT1000 to 26 najszybciej rosnąca spółka w Europie i najszybciej  rosnąca polska firma. Firma została założona w 2011 i zatrudnia ponad 200 osób w centrali w Krakowie ora"

Pracownik hali - Kraków
Golden Serwis Kraków, Małopolskie

Firma Golden Serwis nr rej. 6644  zajmująca się profesjonalnym wsparciem sprzedaży od 2007 roku w zakresie leasingu pracowniczego, merchandisingu i promocji. Poszukuje pracownika sklepu w Krakowie. Pracownik hali - Kraków Kraków KR Obowiązki - Wykładan"

Pracownik działu obsługi klienta
DORADO CHŁODNIE SP. Z O.O. Ryn, Małopolskie

Zakres obowiązków: Telefoniczna obsługa klienta, fakturowanie, sporządzanie raportów, inne pracy biurowe Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące - konieczne - inne zawody: Doradca klienta - pożądane - pozostałe: wykształcenie min.średnie kierunek dowolny, mile widzi"

Specjalista ds. Obsługi Klienta- UMOWA O PRACĘ!
Toolip HR Sp. z o.o. Kraków, Małopolskie

Obecnie dla naszego Klienta, firmy o ugruntowanej i stabilnej pozycji na rynku poszukujemy kandydatów na stanowisko: Specjalista ds. Obsługi Klienta- infolinia przychodząca Miejsce wykonywania pracy: Kraków Bronowice Specjalista ds. Obsługi Klienta- UMOWA O PRACĘ! Kraków "