Młodszy Specjalista w dziale Zarządzania Wiedzą i Analiz

KPMG

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2019-11-26
Data aktualizacji:
2019-12-29
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
praca.pl

We are 207 000 awesome and ambitious people who create reality.

Osoba z generacji KPMG wie, że jej praca ma sens, wnosi konkretną wartość i daje poczucie samorealizacji oraz spełnienia. Jest niezależna, ambitna, chłonna wiedzy i świadoma siebie oraz swoich umiejętności. Dokładnie wie, dokąd zmierza zawodowo. Decyduje o tym, co wybiera, zamiast biernie korzystać z tego, co dostaje. Jest otwarta na dialog, ale nie boi się wyrażać własnego zdania i ma realny wpływ na otaczającą rzeczywistość. Podejmuje wyzwania, chce być dostrzegana, a nie przezroczysta dla otoczenia. Ceni naturalność i autentyczność, ale z drugiej strony potrafi umiejętnie kreować swój wizerunek. To często indywidualista, który żyje według własnych zasad wśród innych ludzi z zasadami.

big thinkers wanted



aktualnie poszukujemy

Młodszego Specjalisty w dziale Zarządzania Wiedzą i Analiz
Warszawa
Czym zajmuje się zespół?

 

Wewnętrzny Dział Zarządzania Wiedzą i Analiz w KPMG zajmuje się wsparciem biznesu poprzez dostarczanie różnego typu informacji rynkowych, raportów, zestawień i analiz. Współpracuje ze wszystkimi działami firmy, a pracownicy zatrudnieni w dziale muszą być na bieżąco z trendami rynku, nowinkami technologicznymi oraz raportami gospodarczymi i ekonomicznymi. Dołącz do obszaru zarządzania wiedzą, wyszukuj informacje wspierające działanie biznesu KPMG i uczestnicz w realizacji innowacyjnych projektów.

 

W KPMG możesz pracować w:
  • audyt
    ogólny
  • audyt
    instytucji
    finansowych
  • doradztwo
    podatkowe
  • usługi
    doradcze
  • kancelaria
    prawnicza
    D. Dobkowski
  • usługi
    księgowe
Zakres
obowiązków:
  • wyszukiwanie i zbieranie danych z wewnętrznych i zewnętrznych baz danych analizę informacji, w tym przygotowywanie zestawień i prezentacji wspierających działanie biznesu KPMG
  • współpracę zarówno z departamentami wewnętrznymi, jak i instytucjami zewnętrznymi
  • administrację i przeprowadzanie szkoleń z wewnętrznych baz danych dostępnych dla pracowników
  • udział w wielu strategicznych projektach z zakresu zarządzania wiedzą w organizacji
  • wsparcie bieżących działań zespołu
Od kandydatów
oczekujemy
  • wyższego wykształcenia – preferowane kierunki: ekonomia, finanse, zarządzanie, statystyka, ekonometria lub pokrewne
  • min. 1 rok doświadczenia na stanowisku researchera lub podobnym
  • bardzo dobrej znajomości języka angielskiego w mowie i piśmie
  • umiejętności sprawnego wyszukiwania i syntetycznego przedstawiania informacji
  • analitycznego i logicznego myślenia umiejętności komunikacyjnych i interpersonalnych
  • biegłej znajomości pakietu MS Office (w szczególności arkusza kalkulacyjnego Excel, Power Point)
  • dokładności, samodzielności i bardzo dobrej organizacji pracy
Dlaczego warto
pracować w KPMG ?
  • konkurencyjne wynagrodzenie
  • prestiż
  • stała możliwość nauki i rozwoju
  • stabilne zatrudnienie
  • dobra
    atmosfera
  • szacunek do indywidualności
  • zbalansowany czas pracy
  • jasna ścieżka kariery
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • ciekawe i innowacyjne projekty

• wolontariat pracowniczy • program Corporate Wellness Care&Stay • nowoczesna przestrzeń biurowa • masaże w biurze • 15 dofinansowanych sekcji sportowych • imprezy integracyjne • świeże owoce • ubezpieczenie na życie • bilety do kina i teatru • karta multisport • prywatna opieka zdrowotna • przyjazne wprowadzenie do firmy • wsparcie kolegów i przełożonych

aplikuj!

generationkpmg.pl

kariera.kpmg.pl

KPMG Sp. z o.o., Dział Human Resources, ul. Inflancka 4A, 00-189 Warszawa

© 2019 KPMG Sp. z o.o. jest polską spółką z ograniczoną odpowiedzialnością i członkiem sieci KPMG składającej się z niezależnych spółek członkowskich stowarzyszonych z KPMG International Cooperative („KPMG International”), podmiotem prawa szwajcarskiego. Wszelkie prawa zastrzeżone.

Poznaj

KPMG

30

aktualnych ofert pracy

Zobacz na mapie

Poznaj KPMG

W codziennej pracy każdego dnia pomagamy Klientom stawiać czoła skomplikowanym biznesowym wyzwaniom. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu naszych pracowników jesteśmy cenionym i zaufanym partnerem biznesowym. Siła KPMG tkwi w ludziach - właśnie dlatego przyjazne środowisko pracy, w którym pracownicy mogą w pełni rozwijać się i wykorzystywać swój potencjał jest naszym priorytetem.

Więcej

Opinie o pracodawcy

Praktykant, Advisory

Obecnie odbywam praktyki w dziale Advisory. Od samego początku byłam przypisana do ciekawych projektów z różnych dziedzin. Zadania w zespole są podzielone i ustalane na początku każdej nowego projektu. Po kilku latach studiów, podczas których zdobyłam wiedzę teoretyczną chciałem w końcu nabyć praktycznych umiejętności. Udało się, teraz zdobywam je codziennie.

Asystent, Podatki

W KPMG jestem pierwszorocznym Asystentem w dziale Podatków. Wielu moich znajomych myśli, że to nudna praca biurowa, a tak nie jest. Moja praca ma charakter projektowy. Dzięki temu, w kilka miesięcy, poznałem wiele firm i branż, w których działają. Moim zdaniem jest to nieoceniona wiedza.

Więcej

Podobne oferty pracy

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2019-11-26
Data aktualizacji:
2019-12-29
Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Wymagane języki:
angielski
Pochodzenie oferty:
praca.pl

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Doradca klienta w salonie z obuwiem i galanterią skórzaną - mivo

warszawa, mazowieckie Ogłoszenie użytkownika OLX
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe poszukujemy doradcy klienta do naszego showroomu mivo w c.h. blue city   jeżeli jesteś uśmiechnięty i komunikatywny - szukamy właśnie ciebie!   do twoich obowiązków należeć będzie: - profesjonalna i zgodna ze standardami firmy obsługa klienta; - badanie potrzeb klientów oraz budowanie długotrwałych relacji z nimi; - dbanie

2020-07-29

Specjalista ds. serwisu

szczecin, zachodniopomorskie Wacker Neuson Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Wacker Neuson Sp. z o.o. Grupa Wacker Neuson jest międzynarodową firmą i wiodącym producentem lekkich i kompaktowych urządzeń z ponad 50 oddziałami i 140 stacjami sprzedaży i serwisu na świecie. Grupa oferuje swoim klientom szeroką gamę produktów, szeroką gamę usług i skuteczną obsługę części zamiennych. W Polsce reprezentowana jest przez Wacker Neuson Sp

2020-07-13

inspektor weterynaryjny

ostrzeszów, wielkopolskie Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrzeszowie
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrzeszowie Powiatowy Lekarz Weterynarii poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: inspektor weterynaryjny do spraw IRZ i CC (Identyfikacji i Rejestracji Zwierząt oraz wymogów wzajemnej zgodności) Zespół ds. Bezpieczeństwa Żywności, pasz i utylizacji Powiatowy Inspektorat Weterynarii w Ostrzeszowie ul

2020-07-12

Zastępca Kierownika Sklepu

wejherowo, pomorskie GREENPOINT S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zastępca Kierownika Sklepu Miejsce pracy: Wejherowo TYP : Umowa o pracę Jesteś osobą energiczną i kreatywną. Interesujesz się modą. Lubisz kontakt ludźmi. Cenisz sobie pracę zespołową w partnerskiej atmosferze a jakość obsługi Klienta stanowi dla Ciebie wysoką wartość. Dołącz do naszego zespołu i rozwijaj wspólnie z nami markę Greenpoint

2020-07-18

Administrator baz danych o produktach - e-commerce, sektor B2B

warszawa, mazowieckie "ABIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Umowa zlecenie/dzieło | Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe "ABIS" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ Administrator baz danych o produktach - e-commerce, sektor B2B Miejsce pracy: Warszawa   Od ponad 25 lat działamy na rynku zaopatrzenia firm w produkty usprawniające codzienną pracę w biurze. Jesteśmy pionierem i liderem e-commerce w naszej branży!   Do Twoich

2020-07-13

Kierownik salonu change - zielona góra

zielona góra, lubuskie Ogłoszenie użytkownika OLX
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe dobrze wiemy, że kobiety różnią się od siebie osobowością, kształtem i rozmiarem, a kobiecość ma wiele twarzy. każda kobieta jest na swój sposób wyjątkowa, dlatego projektujemy bieliznę, która dzięki różnorodności stylów i rozmiarów podkreśla to piękno.   change to międzynarodowa marka bieliźniarska, posiadająca ponad 200 salonów na świecie

2020-07-19

Kierownik zmiany

słubice, lubuskie ManpowerGroup Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Kierownik zmiany Miejsce pracy: Słubice (mazowieckie) | Numer ref. jobs.pl Oferujemy: Zatrudnienie bezpośrednio u klienta, pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie, pakiet świadczeń pozapłacowych: ubezpieczenie grupowe, ZFŚS, możliwość zakwaterowania, dopłaty do dojazdów do pracy

2020-07-07

Independent accountant

cały region, dolnośląskie Grafton Recruitment Sp. z o.o.
6000 - 8500 PLN
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy 5-7-57484 Wynagrodzenie: 6000 - 8500 PLN For our Client, an industrial Company, we are currently seeking candidates for the position: Independent accountant City: Jawor Responsibilities: - Creating process expenses reports, - Processing incoming and outcoming transactions, - Executing

6000 - 8500 PLN
2020-07-13

Lead Java Developer

wrocław, dolnośląskie TAP.TALENT
od 7000 PLN
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Our software is not developed for the IT industry; it is in-house software only, which is exclusively used within the company, developed for what our colleagues need! Accordingly, we use various programming languages, such as PHP, Java EE or C#. As an IT company, we use state-of-the-art technologies like continuous integration

od 7000 PLN
2020-07-15

SAP Logistics Consultant

kraków, małopolskie Michael Page
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy SAP Logistics Consultant / IT Application Analyst Global is a member of the Global ERP Team. The position is involved in day to day global application support and project activities. This person is also the primary contact for IT Operations Manager Customer Relationship for all global application issues and requirements

2020-07-13