Podstawowe informacje

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Star-Typ Sport Sp z o. o.

OFERTA NIEAKTUALNA

Żory, Śląskie

Data publikacji:
21-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
29-11-2018

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 2150 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Młodszy specjalista ds. obsługi klienta

Wymagania:

  • Pożądany poziom wykształcenia u kandydatów: zasadnicze zawodowe - umiejętności: Obsługa urządzeń biurowych
  • obsługa komputera
  • system pracy dwa dni po 11 godzin, dwa dni wolne praca pn.-nd. wynagrodzenie+ premia uznaniowa+firma pokrywa 80% kosztów karnetu MULTISPORT dokumenty aplikacyjne proszę przesyłąć na adres elzbieta.branczewska@sts.pl

Zakres obowiązków:

  • porzyjmowanie zakładów bukmacherskich

Wytyczne do aplikacji:

Aplikacje bezpośrednio do pracodawcy OFERTA NIEAKTUALNA - dane kontaktowe niedostępne!

C.V.

Język(i) aplikowania: polski

Prosimy o pamiętanie, że we wszelkich dokumentach rekrutacyjnych niezbędne jest dodanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 20.07.2018

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta
Seology Sp. z o.o. Gliwice, Śląskie

Opis oferty pracy: Firma Seology Sp. z o.o. to zespół ekspertów marketingu internetowego, zajmujących się budowaniem wyników sprzedażowych swoich klientów. Naszym partnerom zapewniamy kompleksową obsługę działań e-marketingowych: pozycjonowanie serwisów, przeprowadzanie zaawansowanych audytów i opt"

Młodszy specjalista ds. obsługi klienta
SINE QUA NON Sosnowiec, Śląskie

Opis oferty pracy: Poszukujemy pracowników do pracy w nowo otwartej firmie na Floriańskiej 11, w Sosnowcu. Aplikując do nas zostaniesz Doradcą Klienta! Pracując na tym stanowisku zdobędziesz wiedzę i umiejętności, które z pewnością wykorzystasz w dalszej karierze zawodowej. Twoim zadaniem n"

specjalista ds. obsługi klienta
Łaziska, Śląskie

najważniejsze zadania:   współpraca z odpowiednim przedstawicielem handlowym pracującym w terenie, przyjmowanie zamówień telefonicznych i mailowych od klientów, z którymi przedstawiciel nawiązał kontakt biznesowy. wsparcie przedstawiciela handlowego w przygotowaniu ofert, kalkulacji, zamówie"

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Cieszyn, Śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsięb"

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Bielsko-Biała, Śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsięb"

Specjalista ds. obsługi klienta
ManpowerGroup Sp. z o.o. Jastrzębie-Zdrój, Śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia - numer certyfikatu 412) to światowy lider w dziedzinie HR o ponad 60-cio letniej tradycji. Nasza firma jest obecna w 82 krajach, na terenie Polski mamy 50 oddziałów. Współpracujemy z 400 000 klientów rocznie, w tym małymi i średnimi przedsięb"