Szczegóły oferty

Menedżer ds. Obsługi klienta Private Banking

Opoka TFI S.A.

OFERTA NIEAKTUALNA

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2018-10-30

Data pierwszej publikacji:
2018-10-22

Data ostatniej aktualizacji:
2018-11-26

Data wygaśnięcia:
2018-11-22

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Kierownik / manager / lider

Pochodzenie oferty:
pracuj.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Opoka TFI to niezależna, w 100% prywatna i rodzinna firma inwestycyjna, która od 2007 roku specjalizuje się w aktywnym zarządzaniu funduszami inwestycyjnymi zamkniętymi. Jesteśmy także jednym z najbardziej stabilnych na rynku zespołów zarządzających.
 
Przez aktywne zarządzanie rozumiemy inwestowanie w portfel płynnych instrumentów finansowych. Jesteśmy zdeterminowani, by osiągać najlepsze wyniki inwestycyjne dla naszych klientów. Uważamy, że celu tego nie osiągniemy kupując obligacje korporacyjne, produkty strukturyzowane lub sekurytyzacyjne ani też ulegając inwestycyjnym modom na rynku akcji, które często prowadzą do nieostrożnego nabywania niepłynnych lub przewartościowanych aktywów.
 
Dynamiczne zmiany regulacyjne i rynkowe zachodzące w branży TFI to spore ryzyka, ale także otwarcie nowych szans. Kluczem do sukcesu TFI niezwiązanych z dużymi grupami kapitałowymi będą bardzo dobre wyniki, płynny portfel i odejście od stereotypowego myślenia o dystrybucji. W związku z tym poszukujemy kandydatów na stanowisko:
Menedżer ds. Obsługi klienta Private Banking

Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za:

  • Udział w projektach mających na celu pozyskanie klientów detalicznych i korporacyjnych,
  • Utrzymywanie relacji z klientami.

Od kandydatów oczekujemy:

  • Najwyższych standardów etycznych
  • Wiedzy z zakresu zasad funkcjonowania rynków finansowych
  • Znajomości regulacji rynku finansowego w Polsce
  • Wysokiej motywacji do działania
  • Umiejętności analitycznego myślenia
  • Doświadczenia zawodowego w sektorze finansowym.

Oferujemy:

  • Umowę o pracę
  • Atrakcyjne wynagrodzenie

Prosimy o przesyłanie ofert poprzez przycisk „Aplikuj”.

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Specjalista ds. obsługi klienta
Tennis Room warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Showroom z ekskluzywną modą sportową zatrudni sympatyczną i odpowiedzialną osobę do obsługi klienta na miejscu i ofert handlowych z Internetu, potrafiącą zaangażować się w wykonywanie zadań. Status studenta mile widziany. Wymagania: Zaangażowanie w wykonywanie zadań. Umiejętność rozmowy z klientem. Niekorzystanie z Facebooka do celów prywatnych

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Solid S.A. warszawa, mazowieckie

Miejsce pracy: Warszawa Specjalista ds. Obsługi Klienta Zakres obowiązków: Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji Współpraca z firmami podwykonawczymi w zakresie złożonych reklamacji Obsługa infolinii ( połaczenia przychodzące) – udzielanie informacji na temat przesyłek Obsługa skrzynki mailowej Wysyłanie

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Teleperformance Polska warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Jesteśmy światowym liderem w outsourcingu usług contact center. Od 1978 roku na świecie, a od 1997 roku także w Polsce, dostarczamy naszym Partnerom najwyższą jakość w wielojęzycznej i wielokanałowej obsłudze klienta. Obecnie dla naszego klienta, marki Premium branży FMCG poszukujemy Kandydatów na stanowisko: Specjalista ds

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Dolfi 1920 Services Sp.z o.o. warszawa, mazowieckie

Firma Dolfi1920 jest liderem w Europie w zakresie obsługi roszczeń związanych ze szkodami powstałymi podczas podróży lotniczych. Nasza misja to dostarczenie Klientom najwyższej jakości usług i rozwiązań, za pośrednictwem różnych kanałów kontaktu, m.in.: telefonu, korespondencji mailowej czy poprzez aplikację What’s App. Dołącz do świata

Specjalista ds. Obsługi Klienta
Coty Eastern Europe warszawa, mazowieckie

Coty is one of the world’s largest beauty companies with a purpose to celebrate and liberate the diversity of consumers’ beauty. With our strong entrepreneurial heritage we created an iconic portfolio of leading beauty brands, which made Coty a global leader in fragrance, strong number two in professional salon hair color & styling, and number three in color cosmetics

Specjalista ds. Obsługi Klienta
LYRECO Polska SA sokołów,warszawa (mazowieckie)

Wiodący dostawca artykułów do biura i miejsc pracy 9 000 pracowników w Europie i Azji  Ponad 10 000 10 000 produktów w tym połowa ekologicznych 2 mld euro obrotów Grupy 250 000 przesyłek dostarczanych dziennie na całym świecie Jesteśmy zawsze blisko naszych Klientów, aby ułatwić ich codzienną pracę. Zapraszamy Cię do naszego biura położonego 20 minut od centrum Warszawy, w którym znajdziesz m