Podstawowe informacje

KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

OFERTA NIEAKTUALNA

Gdańsk, Pomorskie

Data publikacji:
16-05-2018

Data ostatniej aktualizacji:
16-06-2018

Warunki zatrudnienia:
praca okresowa / sezonowa / tymczasowa, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
minimum 14 PLN/h

Pochodzenie oferty:
System EURES

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - KONSULTANT DS. TELEFONICZNEJ OBSŁUGI KLIENTA

Wymagania:

  • Minimalny poziom wykształcenia oczekiwany od kandydatów: brak lub niepełne podstawowe - umiejętności: obsługa komputera MS Ofice
  • chęci do pracy, umiejetność obsługi komputera, dobra dykcja.Możliwość całego lub 1/2 etatu.Miejsce pracy: Gdańsk.Kontakt: katarzyna.kosmalska@grupaprogres.pl lub 665 663 886

Zakres obowiązków:

  • wykonywanie lub odbieranie połączeń od Klientów sieci komórkowej. Udzielanie im informacji na temat przedłużania umów, kompleksowa obsługa zapytań klientów zgodnie ze standardami firmy

Wytyczne do aplikacji:

- kontakt przez Powiatowy Urząd Pracy Gdański Urząd Pracy 3 Maja 9 Gdańsk 80-802 OFERTA NIEAKTUALNA - dane kontaktowe niedostępne!

Brak danych.

Aplikacje powinny być składane w języku: polski Dodatkowy opis: Wymagana znajomość j. polskiego: w mowie: dobry, w piśmie: dobry

Aplikując na ofertę nie zapomnij o dodaniu klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Aplikacje na ofertę należy składać do 18.06.2018

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Pomorskie

Zakres obowiązków: WYKONYWANIE LUB ODBIERANIE POŁĄCZEŃ OD KLIENTÓW SIECI KOMÓRKOWYCH, ODPOWIADANIE NA ZAPYTANIA I PRZEDSTAWIANIE NOWYCH OFERT, KOMPLEKSOWA OBSŁUGA KLIENTA ZGODNIE ZE STANDARDAMI FIRMY, Wymagania: - wykształcenie: średnie ogólnokształcące - konieczne - pozo"

KONSULTANT DS. OBSŁUGI KLIENTA
Pomorskie

Zakres obowiązków: WYKONYWANIE / ODBIERANIE POŁĄCZEŃ, BUDOWANIE I UTRZYMYWANIE POZYTYWNYCH RELACJI Z KLIENTAMI, DBANIE O DOBRY WIZERUNEK FIRMY, UDZIELANIE INFORMACJI KLIENTOM, REJESTROWANIE ZGŁOSZEŃ W SYSTEMIE KOMPUTEROWYM, AKTYWOWANIE / DEAKTYWOWANIE USŁUG NA KONTACH KLIENTÓW Wymagani"

Specjalista ds. Obsługi Klienta
PRZETWÓRSTWO TWORZYW SZTUCZNYCH "PLAST-BOX" SPÓŁKA AKCYJNA Słupsk, Pomorskie

Zakres obowiązków: obsługa procesu logistyki sprzedaży; zabezpieczenie funkcjonowania efektywnego łańcucha dostaw; wspieranie działu sprzedaży w relacjach ze stałymi oraz potencjalnymi klientami firmy. Umowa na okres próbny 3 miesiące, następnie na czas określony i nieokreślony; godzin"

Specjalista ds. obsługi klienta - dział sprzedaży
"CURVER POLAND" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ" Słupsk, Pomorskie

Zakres obowiązków: Bieżące zadania: • Zapewnienie kompleksowej i terminowej realizacji zamówień • Budowanie pozytywnego wizerunku firmy poprzez działania sprzedażowe i posprzedażowe • Przyjmowanie i rozpatrywanie reklamacji • Telefoniczna i mailowa obsługa klientów • Wspó"

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - obszar kredytów hipotecznych
ALIOR BANK Gdańsk, Pomorskie

Młodszy Specjalista ds. Obsługi Klienta - obszar kredytów hipotecznych oferujmy Ci pracę związaną z odbieraniem połączeń przychodzących – jednak to to nie jest topowa praca na infolinii! płatne szkolenie przygotuje Ciebie do pracy z unikatowym produktem – kredytem hipoteczn"