Szczegóły oferty

IT Service Desk Specialist

Devire.

kraków, małopolskie

Data dodania:
2019-03-24

Data pierwszej publikacji:
2019-03-21

Data ostatniej aktualizacji:
2019-04-17

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Wymagane języki:
angielski

Pochodzenie oferty:
gowork.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

IT Service Desk Specialist

Kraków
DEJG06079



 

W związku z rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego międzynarodowego klienta poszukujemy kolejnych osób do zespołu.

Osoba zatrudniona jako IT Service Desk Specialist będzie odpowiedzialna za:

  • pierwszą linię wsparcia dla wszystkich usług (aplikacji i systemów) dostarczanych w firmie,
  • współpracę z lokalnymi, regionalnymi i globalnymi zespołami IT,
  • instalacje, administrowanie, utrzymanie i udokumentowanie usługi zgodnie ze standardami firmy,
  • sugerowanie wprowadzenia poprawek systemowych, jeśli byłyby potrzebne,
  • kontakt z zespołami regionalnymi oraz globalnymi podczas realizacji projektów,
  • główny kontakt dla wszystkich użytkowników, zwłaszcza poza Polską,

Wymagania:

  • doświadczenie na analogicznym stanowisku lub pokrewnym (1'st Level Support Specialist, Service Desk Specialist, IT Specialist)
  • podstawowe zrozumienie typowych aplikacji, w szczególności Office 365, 
  • dobra znajomość administrowania systemami operacyjnymi Windows dla klientów i serwerów
  • umiejętność pracy pod presją czasu, 
  • doświadczenie w pracy w międzynarodowym środowisku, 
  • zorientowanie na klienta, 
  • dobre umiejętności komunikacyjne, 
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem), 
  • gotowość do podróży służbowych do innych europejskich lokalizacji firmy,

W zamian możemy zaoferować:

  • wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia i umiejętności,
  • interesujący pakiet benefitów pozapłacowych i płacowych (dofinansowanie do wczasów,posiłków w pracy),
  • opiekę medyczną,
  • pakiet OK system,


Aplikuj

 

Prosimy o dopisanie następującej klauzuli: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb procesu rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922.)."

www.devire.pl

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

IT Service Desk Specialist
Devire kraków, małopolskie

IT Service Desk Specialist Numer referencyjny: jobs.pl Lokalizacja: Kraków (małopolskie)   W związku z rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego międzynarodowego klienta poszukujemy kolejnych osób do zespołu. Osoba zatrudniona jako IT Service Desk Specialist będzie odpowiedzialna za:

Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o. kraków, małopolskie

TeamQuest Sp. z o.o. Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu

Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o. kraków, małopolskie

TeamQuest Sp. z o.o. Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu

Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o. kraków, małopolskie

TeamQuest Sp. z o.o. Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu

Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o. kraków, małopolskie

TeamQuest Sp. z o.o. Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu

Wsparcie działu IT/Help Desk
TeamQuest Sp. z o.o. kraków, małopolskie

TeamQuest Sp. z o.o. Dla firmy tworzącej oprogramowanie wyłącznie na rynek niemiecki i działającej na nim od 1997 roku, która tworzy systemy IT, (Takie jak:zarządzanie portem kontenerowym wraz z rozładunkiem i załadunkiem statków, system rezerwacji biletów np. dla muzeów, system do sprzedaży, produkcji i serwisu