Szczegóły oferty

Inżynier wsparcia technicznego (biegły jęz. angielski)

TeamQuest Sp. z o.o.

OFERTA NIEAKTUALNA

warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2019-02-10

Data pierwszej publikacji:
2019-02-08

Data ostatniej aktualizacji:
2019-03-10

Data wygaśnięcia:
2019-03-10

Warunki zatrudnienia:
Umowa zlecenie/dzieło, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Wymagane języki:
angielski

Pochodzenie oferty:
jobs.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

TeamQuest Sp. z o.o.

Dla szwedzkiej firmy obecnej na rynku od 30 lat, dostarczającej innowacyjne rozwiązania oraz autorskie oprogramowanie dla branży telecom, współpracującej z największymi operatorami sieciowymi na całym świecie, obsługującej Klientów w ponad 40 krajach. Firmy dostarczającej między innymi systemy bilingowe czy rozwiązania dotyczące usług dodanych, posiadającej w tej chwili około 16 autorskich produktów, szukamy osoby na stanowisko:

Inżynier wsparcia technicznego (biegły jęz. angielski)

Miejsce pracy: Warszawa (mazowieckie)

Nr ref: 33590/jobs.pl

Forma zatrudnienia: Pełny etat


Wymagania:

  • Min. 5 lat doświadczenia na analogicznym stanowisku w branży telecom
  • Oracle DB, w kontekście systemów telekomunikacyjnych
  • Rozwiązywanie problemów i dostrajanie Oracle

Oracle Storage, na przykład systemy ASM

  • Doświadczenie w instalowaniu i aktualizowaniu baz danych Oracle
  • Doświadczenie w pracy z Oracle 12.1 i nowszymi wersjami
  • Doświadczenie w pracy z systemami opartymi na systemach Unix / Linux
  • Znajomość i doświadczenie z systemami OCS / Prepaid lub systemami VAS (takimi jak SMSC, MMSC, USSD, WAP GW, IVR, poczta głosowa, Collect Call itp.)
  • Biegła znajomość języka angielskiego (zarówno w mowie jak i w piśmie)
  • Pozytywne nastawienie
  • Dobra organizacja pracy


Oferujemy:

  • Dołączenie do 9 osobowego zespołu wsparcia w Warszawskim biurze
  • Wyjazd do Sztokholmu do Centrali firmy w celu odbycia profesjonalnego wprowadzenia i przeszkolenia w dziale R&D
  • Współpracę na podstawie B2B z płatnym urlopem (25 dni)
  • Możliwość współpracy na podstawie umowy o pracę
  • Praca w centrum Warszawy w biurze obejmującym około 280m2, będącym przestrzenią dla 25 pracowników
  • Biuro z przestrzenią do relaksu, w tym sofą oraz rzutkami
  • Parking samochodowy oraz rowerowy
  • Poranne biurowe przekąski
  • Budżet sportowy do wykorzystania w ciągu roku
  • Praca z międzynarodowym zespole
  • Okazjonalna praca zdalna
  • Wyjścia integracyjne, w tym rodzinne, eventy
  • W czwartki wyznaczony czas na wspólną kawę
  • W piątki "beer o'clock"
  • Work-life-balance
  • Sprawny, maksymalnie 2-etapowy proces rekrutacyjny


Obowiązki:

  • Dołączenie do 9 osobowego zespołu wsparcia w Warszawie i rozpoczęcie pracy pośród około 25 pracowników biura
  • Wyjazd do Centrali do Szwecji, do Sztokholmu na odpowiednie szkolenie w dziale Wsparcia, R&D i Inżynieringu
  • Praca z zewnętrznymi Klientami z branży telecom
  • Otrzymywanie i rejestrowanie zgłoszeń od Klientów z całego świata
  • Profesjonalnie wsparcie techniczne międzynarodowych Klientów, pisanie raportów, rozwiązywanie bieżących problemów oprogramowania
  • Praca w stałych godzinach
  • Na przestrzeni całego roku około 3-4 tygodnie pracy w trybie 24/7
  • Gotowość do pracy maksymalnie 2-3x w miesiącu na nocne zmiany

Uprzejmie informujemy, że odpowiemy tylko na wybrane aplikacje.

TeamQuest został wpisany do rejestru podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia przez Marszałka Województwa Mazowieckiego pod numerem 11118.

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Inżynier Wsparcia Technicznego- technika sanitarna
Devire warszawa, mazowieckie

Inżynier Wsparcia Technicznego- technika sanitarna Numer referencyjny: jobs.pl Lokalizacja: Warszawa (mazowieckie) W związku z dalszym rozwojem firmy, dla jednego z Klientów z branży HVAC poszukujemy osoby na stanowisko: Inżynier Wsparcia Technicznego- technika sanitarna.  Osoba na tym stanowisku będzie odpowiedzialna za: Wsparcie  klientów i zespołu handlowego

Konsultant ds. Obsługi Klienta (jęz. angielski)
UBP Consulting warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Naszym klientem jest międzynarodowa instytucja finansowa obsługująca z Polski kilka zagranicznych rynków, m.in. Wielką Brytanię Zakres obowiązków: Obcojęzyczna telefoniczna obsługa Klienta sekcji - windykacja, nie sprzedaż; Obsługa połączeń wychodzących i przychodzących, Udzielanie informacji dotyczących produktów firmy

Specjalista ds. Wsparcia Operacyjnego - j. angielski
Cee Experts warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: CEE Experts to firma specjalizująca się w rekrutacji utalentowanych osób ze znajomością języków obcych na stanowiska w różnorodnych działach międzynarodowych firm. Naszymi klientami są znane korporacje oraz polskie firmy będące synonimem sukcesu w swojej branży. Opis stanowiska: • wsparcie procesu kompleksowej obsługi klientów

Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Technicznego (Pion IT)
TUiR/TUnŻ Warta S.A. warszawa, mazowieckie

Obecnie poszukujemy kandydatów na stanowisko: Asystent / Asystentka ds. Wsparcia Technicznego (Pion IT) Miejsce pracy: Warszawa Nr ref.: Cwu/ZS/04/19 Do zadań osoby na tym stanowisku należeć będzie: wsparcie techniczne użytkowników w zakresie środowiska pracy, dbanie o prawidłowe funkcjonowanie sprzętów m

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. czeskim
People warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta - światowego lidera, zapewniającego rozwiązania „connected commerce”, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem czeskim Przekonaj się, że praca z klientem nie musi być nudna! Mamy dla Ciebie propozycję! Co byś powiedział na: • rozpoczynanie każdego dnia

Specjalista ds. wsparcia technicznego z j. hiszpańskim
People warszawa, mazowieckie

Opis oferty pracy: Dla naszego Klienta - światowego lidera, zapewniającego rozwiązania „connected commerce”, poszukujemy osoby na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia technicznego z językiem hiszpańskim Przekonaj się, że praca z klientem nie musi być nudna! Mamy dla Ciebie propozycję! Co byś powiedział na: • rozpoczynanie każdego