Inspektor wojewódzki

Służba Cywilna

Kraków, małopolskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-01
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Inspektor wojewódzki
Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor wojewódzki do spraw nadzoru merytoryczno-finansowego oraz analiz
w Oddziale do Spraw Budżetu Polityki Społecznej w Wydziale Polityki SpołecznejWarunki pracy

krajowe lub zagraniczne wyjazdy służbowe, zagrożenie korupcją, permanentna obsługa klientów zewnętrznych (spoza administracji, np. obywatele, przedsiębiorstwa) praca w terenie lub przeprowadzanie kontroli w innych urzędach, częste reprezentowanie urzędu na zewnątrz, stres, presja czasu wynikająca z konieczności załatwiania dla ministerstw spraw w bardzo krótkim terminie (nawet kilkugodzinnym) oraz w krótkim okresie czasu (1 dzień) jednoczesne wykonywanie kilku terminowych zadań (zadania i terminy wynikające z ustawy o finansach publicznych)



W przypadku pracy biurowej w siedzibie Urzędu pracodawca zapewnia racjonalne, niezbędne usprawnienia w środowisku pracy w przypadku zatrudnienia osoby niepełnosprawnej. Usprawnienia polegają na dostosowaniu stanowiska pracy do indywidualnych potrzeb osoby niepełnosprawnej wynikających ze zgłoszonego w konkretnej sytuacji stopnia i rodzaju niepełnosprawności. W przypadku niepełnosprawności wynikającej ze schorzenia narządu ruchu zapewniona jest odpowiednia wolna powierzchnia w pomieszczeniu pracy – w uzasadnionych przypadkach powierzchnia manewrowa umożliwiająca poruszanie się przy pomocy wózka inwalidzkiego. Zachowane są wynikające z przepisów prawa budowlanego wymagane parametry kubatury pomieszczeń, ich wysokości, szerokości drzwi (za wyjątkiem części drzwi w budynkach zabytkowych, również z obecnością progów), oświetlenia, a także ergonomii stanowiska pracy (odpowiednie, ergonomiczne siedziska, biurka, komputery i inne sprzęty).


Część pomieszczeń higieniczno - sanitarnych posiada pełne dostosowanie do potrzeb osób niepełnosprawnych. Odległość od stanowiska pracy chronionej do najbliższego ustępu nie przekracza 50 m, a w przypadku konieczności korzystania wyłącznie z pomieszczenia w pełni przystosowanego do potrzeb osób poruszających się na wózku inwalidzkim istnieje możliwość dotarcia do tego rodzaju pomieszczenia przy wykorzystaniu dźwigu osobowego i/lub pochylni.


Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Realizuje budżet Wojewody w zakresie wybranych zagadnień z obszaru polityki społecznej, w tym w szczególności w zakresie inwestycji, między innymi poprzez: dbanie o aktualizację planów finansowych i dokonywanie zmian w planach finansowych, dokonywanie zmian w harmonogramach rocznych, rozliczanie miesięcznych dotacji przekazywanych do jednostek samorządu terytorialnego, analizowanie wniosków składanych potrzeb między innymi przez jednostki samorządu terytorialnego / jednostki podległe / podmioty niepubliczne, przygotowywanie projektów umów, weryfikowanie projektów umów oraz umów przygotowanych przez oddziały merytoryczne, wnioskowanie do Wydziału Finansów i Budżetu o przekazanie miesięcznych dyspozycji przekazania dotacji dla jednostek samorządu terytorialnego / jednostek podległych, opracowywanie wniosków do właściwych ministerstw o uruchomienie środków finansowych w ramach rezerwy ogólnej i rezerw celowych
  • Analizuje wykonanie zadań rzeczowych oraz dochodów i wydatków budżetowych w poszczególnych jednostkach samorządu terytorialnego / w jednostkach podległych / podmiotach niepublicznych
  • Planuje roczny budżet Wojewody w zakresie działania Wydziału (w układzie tradycyjnym w horyzoncie czasowym 2-letnim, w układzie zadaniowym – w horyzoncie czasowym 4-letnim) – poprzez opracowanie założeń do planu, opracowanie planu dochodów i wydatków budżetowych, podział środków finansowych dla Wydziału / jednostek samorządu terytorialnego / jednostek podległych oraz opracowanie rocznego harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych w celu zapewnienia środków finansowych na realizację zadań jednostek samorządu terytorialnego / jednostek podległych oraz opracowanie rocznego harmonogramu dochodów i wydatków budżetowych
  • Kontroluje prawidłowość wykorzystania środków finansowych przez jednostki samorządu terytorialnego / jednostki podległe / podmioty niepubliczne w celu zapewnienia racjonalnego, efektywnego i terminowego wykorzystania środków publicznych oraz realizacji zadań, na które środki te zostały przeznaczone, zgodnie z przepisami prawa i ustalonymi procedurami, między innymi z wykorzystaniem systemu teleinformatycznego (CAS)
  • Zbiera, gromadzi i przetwarza danych, w tym w zakresie rozliczania środków publicznych, poprzez pozyskiwanie i analizowanie informacji z jednostek samorządu terytorialnego/ jednostek podległych / podmiotów niepublicznych w celu opracowania zbiorczych zestawień dla potrzeb statystycznych, analitycznych i planistycznych na potrzeby właściwych ministerstw i innych organów. Przygotowywanie projektów odpowiedzi dotyczących udzielenia informacji publicznej w zakresie realizowanych zadań
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: wyższe
  • znajomość przepisów z zakresu ustaw i przepisów wykonawczych objętych zakresem działania Wydziału, w tym w szczególności ustawy o finansach publicznych, o pomocy społecznej, Kodeks postępowania administracyjnego oraz rozporządzenia w sprawie szczegółowej klasyfikacji dochodów, wydatków, przychodów i rozchodów oraz środków pochodzących ze źródeł zagranicznych, rozporządzenie Rady Ministrów w sprawie szczegółowego sposobu i trybu finansowania inwestycji z budżetu państwa, w tym w powiązaniu z przepisami prawa budowlanego,
  • znajomość przepisów ustawy o służbie cywilnej oraz wiedza z zakresu administracji publicznej
  • dobra znajomości obsługi komputera, w tym pakietu MS Office (Excel) - będzie sprawdzone podczas egzaminu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy: co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w co najmniej jednym z wymienionych obszarów: w administracji publicznej, finansów publicznych lub rachunkowości i księgowości
  • wykształcenie: wyższe o profilu ekonomicznym lub studia wyższe lub podyplomowe z zakresu polityki społecznej
  • znajomość oprogramowania CAS (centralnej aplikacji statystyczna), BUZA (budżet zadaniowy), EZD (elektroniczne zarządzanie dokumentami)
  • umiejętność syntetycznego i analitycznego myślenia
  • obiektywizm
  • komunikatywność, swoboda wypowiedzi
  • umiejętność pracy w sytuacjach stresujących, zwłaszcza pod presją czasu
  • umiejętność negocjacji
  • umiejętność rozwiązywania problemów i działania w sytuacjach nieprzewidywalnych
  • umiejętność pracy w zespole
  • dobra organizacja pracy i zaangażowanie
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-02-12
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Decyduje data wpływu do Urzędu lub na skrzynkę podawczą ePUAP lub mailową.
    Składania dokumentów tylko drogą pocztową lub elektroniczną z dopiskiem w tytule przekazanej wiadomości „Oferta pracy WP-39.2020”
    Małopolski Urząd Wojewódzki w Krakowie
    ul. Basztowa 22, 31-156 Kraków
    lub elektronicznie poprzez skrzynkę podawczą na ePUAP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie /ag9300lhke/skrytka
    lub mailowo na adres Aplikuj
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Osoby, których oferty nie zawierają wszystkich wymaganych dokumentów, w tym prawidłowych oświadczeń, nie będą wpisywane na listę kandydatów spełniających wymogi formalno- prawne. Lista osób spełniających wymagania formalno- prawne oraz informacja dotycząca terminu poprzedzających rozmowę kwalifikacyjną ewentualnych testów sprawdzających wiedzę (w przypadku zakwalifikowania się do dalszego etapu więcej niż 10 osób) zostaną opublikowane na stronie BIP Małopolskiego Urzędu Wojewódzkiego w Krakowie (https://bip.malopolska.pl/muw,m,341901,2021.html oraz wywieszone na tablicy ogłoszeń w siedzibie Urzędu.


Nabór może zostać prowadzony częściowo lub całkowicie zdalnie.


Aplikuj

Podobne oferty pracy

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Inspektor wojewódzki

Kraków, małopolskie

Kraków, małopolskie

Data dodania:
2021-02-03
Data aktualizacji:
2021-03-01
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
Adzuna
APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

SHOPPER MARKETING MANAGER

Warszawa, mazowieckie Grupa HRC Spółka Akcyjna
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Szukamy kandydata do obsadzenia tego stanowiska w atrakcyjnej firmie. Realizacja priorytetów Działu Sprzedaży w powierzonych kananałach sprzedaży poprzez stowrzenie i realizację rocznego planu aktywności shopperowych Uczestniczenie w procesie definiowania i wyboru priorytetowych działań rynkowych w zakresie widoczności w sklepie

2021-01-11

Specjalista helpdesk

Warszawa, mazowieckie LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LOTNICZE POGOTOWIE RATUNKOWE Specjalista helpdesk Miejsce pracy: Warszawa poszukuje kandydatów do pracy w Krajowym Centrum Monitorowania Ratownictwa Medycznego Do głównych obowiązków należeć będzie: bieżące wsparcie użytkowników System Wspomagania Dowodzenia Państwowego Ratownictwa Medycznego

2021-02-22

Java Developer

Szczecin, zachodniopomorskie Power Media
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Praca zdalna: 20% Umiejętności Java - Bardzo dobrze Hibernate - Bardzo dobrze SQL - Dobrze GIT - Dobrze Spring - Początkujący Twoje zadania Do najważniejszych obowiązków będzie należało tworzenie oprogramowania w Javie w ramach współpracy z zespołem programistów. Opracowywane oprogramowanie obejmuje: systemy do przyjmowania i rozliczania zakładów, integrację produktów innych producentów (kasyna, poker roomy, sporty wirtualne itp

2021-02-16

Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika

Warszawa, mazowieckie Michael Page
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Oddziału w Polsce (fotowoltaika) Producent paneli PV wchodzący na polski rynek Odpowiedzialność za sprzedaż u dystrybutorów Nasz klient to odnosząca sukcesy, dynamiczna i szybko rozwijająca się firma - producent paneli PV, z zachodniej Europy, otwierająca aktualnie swoje biuro w Polsce. - pozyskiwanie nowych dystrybutorów

2021-01-18

Junior market manager (m/w/d

Katowice, śląskie Falch GmbH
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe

2021-01-18

Manager ds. ESG

Warszawa, mazowieckie Bank Pekao
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe W naszym zespole będziesz odpowiadać za: Koordynację działań samodzielnej jednostki osadzonej w Departamencie Relacji Inwestorskich i Rozwoju Grupy odpowiedzialenej za realizację działań i będącej centrum kompetencji Banku w zakresie czynników ESG (środowiskowych, społecznych i ładu korporacyjnego) Przygotowywanie, wdrażanie

2021-01-18

Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL

Kraków, małopolskie Trenkwalder
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager/ka Sekcji Działu Międzynarodowego - branża TSL Dodane: Piątek, 18 Grudzień, 2020 13:47 Kategoria: Dam pracę / Inne Forma pracy: Pełny etat Umowa: Umowa o pracę Opis oferty pracy:Trenkwalder jest jednym z liderów w branży HR w Polsce, specjalizując się w rekrutacjach, outsourcingu i doradztwie personalnym

2020-12-27

Specjalista ds. wdrożeń oprogramowania InsERT

Zielonki, małopolskie ESC Spółka Akcyjna
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania? Zbieranie i weryfikacja wymagań klientów oraz przygotowanie analiz przed wdrożeniowych Realizacja projektów wdrożeniowych systemów ERP w tym konfiguracja systemu zgodnie z analizą przed wdrożeniową Szkolenia użytkowników oraz wsparcie po wdrożeniowe Konfigurowanie systemu

2020-10-07

Programista CNC / HAAS (Ronse, Belgia)

Mogilno, kujawsko-pomorskie Randstad Polska
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? programowanie i obsługa frezarek CNC HAAS (sterowniki HAAS) w procesach wytwarzania komponentów do systemów hydraulicznych programowanie bezpośrednio na pulpit (bez zewnętrznego CAM) monitorowanie przebiegu obróbki prefabrykacja mało seryjna (3-5 sztuk) Kogo poszukujemy? Poszukujemy doświadczonych programistów maszyn CNC którzy poszukują nowych wyzwań

2020-10-07

Senior QA Engineer / Legnica

Wrocław, dolnośląskie Business Bridge Group
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czym będziesz się zajmować? Jakie będą Twoje zadania na tym stanowisku: kreowanie i kontrolowanie procesu Quality Assurance realizowanego w różnorodnych projektach prowadzonych przez firmę, wspomaganie oraz kontrolowanie specjalistów junior/mid QA, kontakt z anglojęzycznymi klientami w celu omówienia procesu Quality Assurance, rekrutowanie i zatrudnianie nowych pracowników do działu QA

2020-10-07