inspektor wojewódzki

Kancelaria Prezesa Rady Ministrów

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania:
2020-11-18
Data aktualizacji:
2020-11-20
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

85-950 Bydgoszcz ul.Jagiellońska 3

Ogłoszenie nr 70912 / 06.11.2020

Dołącz do nas jako: inspektor wojewódzki w Wydziale Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Pierwszeństwo dla osób
z niepełnosprawnościami Liczba stanowisk 2 Wymiar etatu 1 Status nabór w toku Miejsce pracy K-P UW ul. Ks.S.Konarskiego 1-3 85-066 Bydgoszcz Ważne do 16 listopada
2020 r.

Czym będziesz się zajmować

Osoba na tym stanowisku:

  • będzie prowadzić postępowania administracyjne i przygotowywać decyzje w sprawach: przedłużania wiz, udzielania zezwoleń: na pobyt czasowy, stały, rezydenta UE, wydania kart pobytu, polskiego dokumentu podróży, polskiego dokumentu tożsamości, tymczasowego polskiego dokumentu podróży i innych,
  • będzie prowadzić rejestrację i ewidencję w „Systemie Pobyt” i VIS danych identyfikacyjno-adresowych cudzoziemca, przyjętych wniosków, wydanych decyzji, odbioru karty pobytu i innych, będzie przeglądać dane dotyczące cudzoziemców oraz wprowadzać dane w zakresie zastrzeżeń dokumentów w Systemie Informacyjnym Schengen, a także pobierać od cudzoziemców odciski linii papilarnych,
  • będzie rozpatrywać wnioski cudzoziemców o przedłużenie im pobytu w ramach ruchu bezwizowego na terytorium RP,
  • będzie prowadzić kontrolę legalności pobytu cudzoziemców na terytorium RP.
Kogo poszukujemy

Potrzebne ci będą (wymagania niezbędne)

  • Wykształcenie: wyższe
  • znajomość przepisów Ustawy o cudzoziemcach,
  • znajomość przepisów Ustawy o wjeździe na terytorium RP, pobycie oraz wyjeździe z tego terytorium obywateli państw członkowskich UE i członków ich rodzin,
  • znajomość ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy (rozdział 16),
  • znajomość przepisów Kodeksu postępowania administracyjnego,
  • umiejętność obsługi komputera i urządzeń biurowych,
  • umiejętność obsługi programów komputerowych, w tym pakietu MS Office,
  • umiejętność redagowania pism urzędowych,
  • umiejętność stosowania prawa w praktyce,
  • dobra organizacja pracy,
  • efektywna komunikacja, współdziałanie w grupie,
  • odporność na stres, asertywność.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dodatkowym atutem będzie (wymagania dodatkowe)
  • Wykształcenie: wyższe administracyjne, prawnicze lub studia podyplomowe w zakresie administracji.
  • znajomość przepisów Ustawy o ochronie danych osobowych,
  • znajomość przepisów Ustawy o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
Dostępność
  • Nasz urząd jest pracodawcą równych szans. Aplikacje rozważane są z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.
  • Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu – złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów ustawy o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

Większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę; czas pracy – zgodnie z przepisami ustawy o służbie cywilnej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

Stanowisko pracy zlokalizowane na V piętrze w pokoju biurowym (budynek B, wejście od ul. ks. S. Konarskiego 1-3 posiada podjazd dla osób niepełnosprawnych, winda, toaleta nie jest odpowiednio dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych). Podstawowe wyposażenie stanowiska to zestaw komputerowy, meble biurowe oraz elektryczne urządzenia biurowe. K-PUW zajmuje kompleks trzech budynków: gmach główny przy ul. Jagiellońskiej 3 (siedziba K-PUW, budynek A) połączony z budynkami B i C przy ul. ks. S. Konarskiego 1-3. Występuje utrudniony lub ograniczony dostęp do części budynków dla osób, które mają problemy z samodzielnym poruszaniem się po schodach. W przemieszczaniu się do budynku A i pomiędzy budynkami Urzędu osobom niepełnosprawnym pomagają pracownicy Urzędu przy pomocy „schodołazu”.

Twoja aplikacja musi zawierać

(dokumenty niezbędne)

  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Własnoręcznie podpisane oświadczenie kandydatki/kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dołącz, jeśli posiadasz
  • Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy
Kancelaria ogólna, pokój 4
ul. ks. S. Konarskiego 1-3, 85-066 Bydgoszcz
z dopiskiem: „inspektor wojewódzki WSOC V.2 – 2 etaty”

  • Dokumenty należy złożyć do: 16.11.2020
  • Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
Przetwarzanie danych osobowych

Dane osobowe są przetwarzane zgodnie z przepisami rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

  • Administrator danych i kontakt do niego: Administratorem danych osobowych jest Wojewoda Kujawsko-Pomorski z siedzibą przy ul. Jagiellońskiej 3 w Bydgoszczy.
  • Kontakt do inspektora ochrony danych: Administrator wyznaczył Inspektora ochrony danych. Kontakt: jgerszewski@bydgoszcz.uw.gov.pl, telefonicznie 52 3497239 lub listownie: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy, ul. Jagiellońska 3, 85-950 Bydgoszcz.
  • Cel przetwarzania danych: przeprowadzenie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej oraz archiwizacja dokumentów po przeprowadzeniu naboru
  • Informacje o odbiorcach danych: Dane osobowe przetwarzane w celu rekrutacji na wolne stanowiska w K-PUW;

    - nie będą udostępniane innym odbiorcom;

    - będą przechowywane nie dłużej niż to wynika z przepisów archiwizacji i procedur wewnętrznych;

    - w przypadku osób niezakwalifikowanych będą przetwarzane nie dłużej niż czas trwania procesu rekrutacyjnego;

    - nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w celu podjęcia decyzji w sprawie indywidualnej.

    Osobie, której dane dotyczą, przysługuje prawo dostępu do swoich danych osobowych, ich sprostowania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego. Kandydatowi biorącemu udział w procesie rekrutacyjnym przysługuje również prawo do:

    - cofnięcia zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jego cofnięciem;

    - usunięcia danych;

    - przeniesienia danych;

    - ograniczenie przetwarzanych danych.

  • Okres przechowywania danych: czas niezbędny do przeprowadzenia naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej (z uwzględnieniem 3 miesięcy, w których dyrektor generalny urzędu ma możliwość wyboru kolejnego wyłonionego kandydata, w przypadku, gdy ponownie zaistnieje konieczność obsadzenia tego samego stanowiska), a następnie przez czas wynikający z przepisów o archiwizacji
  • Uprawnienia:
  • prawo dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii;
  • prawo do sprostowania (poprawiania) swoich danych osobowych;
  • prawo do ograniczenia przetwarzania danych osobowych;
  • prawo do usunięcia danych osobowych; - żądanie realizacji tych praw należy przesłać w formie pisemnej na adres kontaktowy administratora danych, podany powyżej;
  • prawo do wniesienia skargi do organu nadzorczego - Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa).
  • Podstawa prawna przetwarzania danych:
  • art. 6 ust. 1 lit. b RODO ;
  • art. 22 1 Kodeksu pracy , ustawa z dnia 21 listopada 2008 r. o służbie cywilnej oraz ustawa z dnia 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach w zw. z art. 6 ust. 1 lit. c RODO ;
  • art. 6 ust. 1 lit. a RODO oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO .
  • Informacje o wymogu podania danych: Podanie danych osobowych w zakresie wynikającym z art. 22 1 Kodeksu pracy oraz ustawy o służbie cywilnej (m.in. imię, nazwisko, dane kontaktowe, wykształcenie, przebieg dotychczasowego zatrudnienia, wymagania do zatrudnienia w służbie cywilnej) jest dobrowolne, jednak niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru na stanowisko pracy w służbie cywilnej.Podanie innych danych w zakresie nieokreślonym przepisami prawa, zostanie potraktowane jako zgoda na przetwarzanie danych osobowych. Wyrażenie zgody w tym przypadku jest dobrowolne, a zgodę tak wyrażoną można odwołać w dowolnym czasie.Jeżeli podane dane będą obejmowały szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO , konieczna będzie wyraźna zgoda na ich przetwarzanie, która może zostać odwołana w dowolnym czasie.
  • Inne informacje: podane dane nie będą podstawą do zautomatyzowanego podejmowania decyzji; nie będą też profilowane

Jednostka organizacyjna: Kujawsko-Pomorski Urząd Wojewódzki w Bydgoszczy

Udostępnił: Beata Sobyrayska

Komórka organizacyjna: Biuro Kadrowo-Organizacyjne

Ogłoszenia na e-mail Określ jakie ogłoszenia chcesz otrzymywać na swój e-mail i bądź na bieżąco ze wszystkimi prowadzonymi naborami!
Kliknij i przejdź do personalizacji.
Personalizacja newslettera

Masz pytanie? Jeśli masz pytanie lub sugestie dotyczące działania bazy ogłoszeń skontaktuj się
z nami za pomocą formularza dostępnego
po kliknięciu w poniższy przycisk:

Nie przesyłaj tą drogą CV ani pytań dotyczących konkretnych ogłoszeń – kontaktuj się bezpośrednio z urzędem, który ogłosił nabór.

Dla redaktorów ogłoszeń

Jeśli chcesz opublikować ogłoszenie zaloguj się:

Informacje na temat uzyskania lub zmiany uprawnień do logowania znajdziesz po kliknięciu w poniższy przycisk:

Podobne oferty pracy

Inspektor wojewódzki

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Inspektor wojewódzki

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Inspektor

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Inspektor

Radziejów, kujawsko-pomorskie

Inspektor

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie

Data dodania:
2020-11-18
Data aktualizacji:
2020-11-20
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

Dyspozytor Ruchu

warszawa, mazowieckie PGE Dystrybucja S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe PGE Dystrybucja S. A. Oddział Warszawa  poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko: Dyspozytor Ruchu Miejsce pracy: Warszawa Miejsce pracy: Warszawa; Centralna

2020-11-02

Specjalista ds. Rekrutacji

łódź, łódzkie Gi Group Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Aktualnie, w związku z rozwojem naszych struktur wewnętrznych, poszukujemy doświadczonej osoby na stanowisko: Wymagania Zakres zadań: aktywne prowadzenie rekrutacji, głównie w obszarze stanowisk technicznych  redagowanie i publikacja ogłoszeń nawiązywanie

2020-11-03

Inżynier Jakości Procesu (K/M)

wrocław, dolnośląskie Michael Page
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Inżynier jakości procesu (k/m) Wrocław • JN -032020-141333 W związku z dynamicznym rozwojem struktury poszukujemy dla naszego Klienta osoby na stanowisko Inżyniera Jakości (k/m) Informacje o kliencie Naszym Klientem jest nowoczesna firma z branży motoryzacyjnej. Oferująca możliwości

2020-11-05

Customer Support Specialist - German Speaker

kraków, małopolskie Azimo
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Azimo is the better way to transfer money worldwide.   We’re fast, safe, simple and you can do it all online, or on your mobile, to fit in with how we live today. And we were created with the explicit mission of cutting the costs of sending money home. So more money can reach the people, families, communities and even countries that need it

2020-11-02

Księgowa / księgowy

grudziądz, kujawsko-pomorskie Ogłoszenie użytkownika OLX
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe atervin recycling technologies to rozwijająca się firma o globalnym podejściu do biznesu, która z sukcesami działa na wielu płaszczyznach w środowisku międzynarodowym. firmę cechuje ciągły rozwój w oparciu o nowe technologie i branże, dbałość o rozwój pracowników, silna pozycja finansowa, komfort pracy w połączeniu z designerskim spojrzeniem na biznes

2020-11-02

Kierownik zmiany - mińsk mazowiecki

mińsk mazowiecki, mazowieckie Ogłoszenie użytkownika OLX
B2B / Kontrakt | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe poszukujemy osoby na stanowisko: kierownik zmiany miejsce pracy: mińsk mazowiecki zakres obowiązków: - prowadzenie dokumentacji obiektowej, - obsługa monitoringu, - prowadzenie ewidencji strat i dostaw, - sprawdzanie zabezpieczeń, - udzielanie wsparcia pozostałym pracownikom. wymagania: - zaangażowanie, - punktualność, - sumienność, - znajomość obsługi komputera

2020-11-03

Specjalista ds. BHP

krosno odrzańskie, lubuskie Homanit Krosno Odrzańskie Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Firma HOMANIT Krosno Odrzańskie Sp. z o.o. wiodący producent cienkich, wysoko uszlachetnionych płyt HDF/MDF, poszukuje kandydatów do pracy na stanowiska: Specjalista ds. BHP Miejsce pracy: Krosno Odrzańskie Wymiar etatu: pełen etat System pracy: jednozmianowy ( 8:00 - 16:00) Zakres obowiązków:

2020-11-02

Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektu

lublin, lubelskie INSPIRES Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Firma INSPIRES Sp. z o.o. w związku z nowo wygranymi projektami poszukuje kandydatów na stanowisko Specjalisty ds. rozliczeń finansowych projektu. Opis stanowiska: • Sprawozdawczość i rozliczanie projektów dofinansowanych ze środków krajowych bądź unijnych • Opracowywanie założeń finansowych projektów • Nadzór nad budżetem realizowanych

2020-11-09

Spedytor kolejowy / morski z doświadczeniem

gdynia, pomorskie LANGOWSKI LOGISTICS
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LANGOWSKI LOGISTICS Sp. z o.o. Sp. k. to nowoczesna polska firma o zasięgu globalnym specjalizująca się w branży TSL od ponad 15 lat. Wysoką jakość świadczonych usług zapewnia nasz zespół kompetentnych pracowników, który dostarcza najlepszych rozwiązań, dostosowanych do potrzeb nawet najbardziej wymagających zleceniodawców. Obecnie poszukujemy

2020-11-02

Koordynator działu serwisu

kraków, małopolskie ISL Innowacyjne Systemy Logistyczne Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Opis stanowiska koordynacja prac działu serwisu regałów automatycznych optymalizacja procesów obsługi zleceń konsultacje z serwisami dostawców (w języku angielskim) wsparcie działu handlowego w zakresie doradztwa technicznego nadzór nad zespołem serwisantów nadzór nad terminowością

2020-11-05