Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-26
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Pochodzenie oferty:
Adzuna
Inspektor
Państwowa Agencja Atomistyki w Warszawie

Dyrektor Generalny poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko:
Inspektor do spraw ds. obsługi archiwum zakładowego
w Wydziale Administracyjno-Informatycznym w Departamencie Budżetowo - OrganizacyjnymWarunki pracy

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy


Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin dziennie, obsługa urządzeń biurowych.


Praca w pomieszczeniach magazynowych, w których mogą występować zagrożenia dla zdrowia spowodowane np. niekorzystnym mikroklimatem pomieszczeń, zapyleniem, zagrożeniem biologicznym (grzyby, pleśń).


Budynek główny (siedziba urzędu) posiada wejścia z poziomu „0” dla osób poruszających się na wózkach, poprzez drzwi skrzydłowe ewakuacyjne otwierane przez ochronę budynku. Budynek posiada specjalne toalety dla osób niepełnosprawnych znajdujące się na parterze oraz na wybranych poziomach budynku.


Pozostałe budynki mogą stwarzać problemy dla osób niepełnosprawnych ruchowo (brak podjazdów, niedostosowane windy i toalety, korytarze dzielone drzwiami z samozamykaczami).

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku pracy:
  • Prowadzi zbiory archiwum zakładowego zgodnie z obowiązującymi przepisami i standardami – magazyn archiwalny w Warszawie przy ul. Konwaliowej 7 oraz magazyn archiwalny w Jeleniej Górze przy ul. 1 Maja 43 (kilka razy w roku)
  • Koordynuje proces archiwizacji w PAA oraz raportuje przełożonym o stanie zasobów magazynów archiwalnych, zgodnie z obowiązującymi standardami
  • Bierze udział w tworzeniu, zmianie i uzupełnieniu normatywów archiwalno – kancelaryjnych oraz w opracowaniu wewnętrznych regulacji związanych z archiwizacją dokumentacji
  • Selekcjonuje dokumentację archiwalną (kat. A), która winna zostać przekazana do archiwum państwowego a następnie podejmuje działania przygotowawcze celem przekazania zasobu do archiwum państwowego; selekcjonuje w archiwum zakładowym dokumentację niearchiwalną (kat. B), której okres przechowywania upłynął (zgodnie z normatywami archiwalno-kancelaryjnymi) i przygotowuje wniosek do archiwum państwowego o wydanie zgody na brakowanie; przygotowuje i przekazuje dokumentację do brakowania
  • Weryfikuje i przyjmuje do archiwum zakładowego dokumentację spraw prowadzonych w systemie Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją (EZD PUW) oraz weryfikuje i przyjmuje do archiwum zakładowego dokumentację przyjętą na stan składu chronologicznego i składu informatycznych nośników danych
  • Sporządza roczne sprawozdania z działalności archiwum zakładowego
  • Udziela wyjaśnień z zakresu obsługi archiwum zakładowego pracownikom komórek organizacyjnych PAA, audytorom, kontrolerom wewnętrznym i zewnętrznym, ze szczególnym uwzględnieniem kontroli właściwych archiwów państwowych, sprawujących nadzór nad dokumentacją zgromadzoną w PAA
  • Zastępuje pracowników kancelarii ogólnej PAA
Wymagania związane ze stanowiskiem pracy
  • wykształcenie: średnie
  • Doświadczenie zawodowe / staż pracy: 2 lata doświadczenia / stażu pracy na stanowisku związanym z prowadzeniem spraw archiwum
  • Ukończone szkolenie: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia, zgodny z wymaganiami MPiPS, uprawniający do prowadzenia archiwum zakładowego lub składnicy akt
  • Znajomość i umiejętność stosowania w praktyce przepisów aktów prawnych: ustawy o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach wraz z aktami wykonawczymi
  • Znajomość zasad związanych z archiwizacją dokumentów
  • Umiejętność dobrego organizowania pracy własnej
  • Umiejętność współpracy
  • Skrupulatność, cierpliwość, odpowiedzialność
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych (faks, niszczarka, kserokopiarka) oraz komputera, w tym pakietu MS Office, Internetu
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Wymagania dodatkowe
  • wykształcenie: wyższe preferowane o specjalności archiwistyka, historia lub Studia Podyplomowe z zakresu archiwistyki
  • Umiejętność obsługi programu EZD – PUW (Elektroniczne Zarządzanie Dokumentami Podlaskiego Urzędu Wojewódzkiego)
Dokumenty i oświadczenia niezbędne:
  • CV i list motywacyjny
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy (kserokopie świadectw pracy, zaświadczeń o zatrudnieniu, opisów stanowisk pracy, zakresów czynności, referencji lub kopie innych zaświadczeń potwierdzających okres i obszar doświadczenia zawodowego)
  • Kopie zaświadczenia o ukończeniu szkolenia: Kurs kancelaryjno-archiwalny I stopnia – zgodnego z wymogami MPiPS, uprawniającego do prowadzenia archiwum zakładowego lub składnicy akt
  • Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
  • Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
  • Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
Dokumenty i oświadczenia dodatkowe:
  • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność - w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów
  • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
  • Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów naboru
Termin i miejsce składania dokumentów:
  • Dokumenty należy złożyć do: 2021-06-20
  • Decyduje data:wpływu oferty do urzędu
  • Miejsce składania dokumentów:
    Państwowa Agencja Atomistyki
    Kadry
    ul. Bonifraterska 17
    00-203 Warszawa
    Z dopiskiem na kopercie i w liście motywacyjnym: DBO/WAI/Archiwum

    w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP)
Inne informacje:W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%.
- pierwszeństwo dla osób z niepełnosprawnościami

Uprzejmie informujemy, że dokumenty można składać w formie papierowej lub w formie elektronicznej za pośrednictwem Elektronicznej Platformy Usług Administracji Publicznej (ePUAP). W ofercie należy podać dane kontaktowe: adres e-mail, numer telefonu, adres do korespondencji. W przypadku składania dokumentów pocztą elektroniczną oświadczenia wymagane w ogłoszeniu powinny być własnoręcznie podpisane przez kandydatki / kandydatów i przesłane w formie skanów. Kandydatki / kandydaci dopuszczeni do udziału w naborze są zobowiązani dostarczyć oryginały własnoręcznie podpisanych oświadczeń w czasie rozmowy kwalifikacyjnej.


Oferty otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (decyduje data wpływu oferty do urzędu).


Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.


CV i list motywacyjny oraz wszystkie oświadczenia musza być opatrzone datą i własnoręcznie podpisane, w przeciwnym razie oferta zostanie odrzucona.


Wzory oświadczeń dostępne są na stronie internetowej PAA:


http://bip.paa.gov.pl/paa/praca-w-paa/ogloszenia-o-naborze


Do dokumentów sporządzonych w języku obcym należy dołączyć kopie tłumaczenia tych dokumentów dokonane przez tłumacza przysięgłego.


Kandydaci / kandydatki zakwalifikowani do kolejnego etapu zostaną o powyższym poinformowani telefonicznie lub e-mailem. Nadesłanych dokumentów nie odsyłamy.


Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.


Do składania dokumentów zachęcamy również osoby z ograniczoną sprawnością.

Aplikuj

Podobne oferty pracy

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Inspektor

Warszawa, mazowieckie

Warszawa, mazowieckie

Data dodania:
2021-06-27
Data aktualizacji:
2021-07-26
Warunki zatrudnienia:
Pełny etat
Poziom stanowiska:
Specjalista
Pochodzenie oferty:
Adzuna

Chce otrzymywać oferty pracy na e-mail

Oferty specjalne

DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA.

Warszawa, mazowieckie Astroman Co. Ltd.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Od ilu lat pracuje Pani/Pan na różnych stanowiskach menedżerskich: powyżej 20 lat powyżej 15 lat powyżej 10 lat powyżej 5 lat poniżej 5 lat jeszcze nie byłam/-em menedżerem nie chcę być menedżerem DYREKTOR MARKETINGU - MIĘDZYNARODOWA GRUPA FIRM DORADCZYCH - WARSZAWA. Firma: Dynamicznie rozwijająca się w tej części Europy,

2021-06-22

Chief Accountant / Senior Financial Controller

Kielce, świętokrzyskie PRO Search
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe For our client, we are looking for an employee to the position of: Chief Accountant / Senior Financial Controller Responsibilities: • Preparation of yearly financial statements and CIT return • Statutory reporting: JPK, VAT, Tax, Special Economic Zone, EC Sales, Intrastat • Full Balance Sheet reconciliation and Control •

2020-11-16

IT Customer Experience Communications Analyst

kraków, małopolskie HAYS IT & Telecom
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy IT Customer Experience Communications Analyst Kraków NR REF.: 1150641 Your new company For our Client, well-known international financial institution located in Kraków we are looking for a person interested in the role of IT Customer Experience Communications Analyst. Your

2021-07-06

Specjalista ds. Zamówień Publicznych

Wrocław, dolnośląskie Probudowa.com sp. z o.o.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska Zakres obowiązków: analiza rynku zamówień pod kątem nowych ogłoszeń o postępowaniach, dbanie o aktualność dokumentów firmowych niezbędnych w ofertowaniu, prowadzenie korespondencji z Zamawiającym podczas postępowań przetargowych, przygotowywanie ofert przetargowych, pomoc w bieżących działaniach administracyjnych z zakresu ustawy prawo zamówień publicznych, w ramach realizowanych przez spółkę umów

2021-07-16

Doradca Klienta Detalicznego

Warszawa, mazowieckie Fundacja Grupy Ergo Hestia INTEGRALIA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Fundacja Grupy ERGO Hestia na rzecz integracji zawodowej osób z niepełnosprawnościami Integralia posługująca się certyfikatem Agencji Zatrudnienia w zakresie pośrednictwa pracy na terenie Rzeczypospolitej Polskiej pod numerem 1863/1a aktualnie poszukuje dla swojego Klienta, międzynarodowej firmy z branży finansowej, będącej laureatem wielu prestiżowych nagród, kandydatów z niepełnosprawnościami na stanowisko: Doradca Klienta Detalicznego Nr ref

2021-07-16

Agent Ubezpieczeniowy

Zagorzyce, podkarpackie PZU SA
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Łatwo nawiązujesz kontakty i cenisz sobie niezależność? Myślisz o zmianie pracy lub szukasz dodatkowej? Bądź swoim własnym szefem i pracuj tak, jak Ci wygodnie! Zostań profesjonalnym agentem PZU , oferuj swoim klientom najlepszą jakość obsługi i całą gamę produktów ubezpieczeniowych. Agent Ubezpieczeniowy Miejsce

2021-07-05

Magister farmacji

Opole, opolskie Zdrowit S.A.
Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Zdrowit SA to firma rodzinna wyłącznie z polskim kapitałem, która tworzy swoją historię nieprzerwanie od ponad 2004 roku. Zdrowit to przede wszystkim ludzie, ludzie z pasją. Pasją dbania o zdrowie. Stawiamy na efektywność, otwartość, kompleksowość i szybkość działania. Sukces naszej firmy tworzy ponad tysiąc zaangażowanych pracowników

2021-07-05

Customer consultant with German / Dutch - Remote work

Olsztyn, warmińsko-mazurskie LeasingTeam Group
Pełny etat | Praca zdalna

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe LeasingTeam Professional wspiera polskie i globalne przedsiębiorstwa w pozyskiwaniu kluczowych pracowników i zarządzaniu zasobami ludzkimi. Agencja specjalizuje się w rekrutacjach stałych na stanowiska średniego i wyższego szczebla oraz outsourcingu white-collar. Skutecznie realizuje zlecenia, pracując w oparciu o autorską metodologię ASSET®, która porządkuje działania rekruterów i zwiększa ich efektywność

2021-07-16

Lider Zespołu Programistów

gdańsk, pomorskie TeamQuest Sp. z o.o.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe TeamQuest Sp. z o.o. Nasz Klient to globalny lider na rynku TSL (logistyka morska, lądowa, powietrzna), zatrudniający ponad 70 tysięcy osób na całym świecie. Lider Zespołu Programistów Miejsce pracy: Gdańsk (pomorskie) Numer referencyjny: 52202/jobs

2021-07-06

Starszy Bankier Klienta

kraków, małopolskie Alior Bank S.A.
Umowa o pracę | Pełny etat

Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Opis stanowiska pracy Mamy dla Ciebie ofertę pracy, która polega na: sprzedaży produktów i usług bankowości detalicznej w oddziale banku aktywnym pozyskiwaniu Klientów kompleksowej obsłudze Klientów zgodnie z najwyższymi standardami jakości obsługi Jeżeli jesteś osobą, która: posiada minimum

2021-07-12