HR-rådgiver i Kirkens SOS
KIRKENS SOS LANDSSEKRETARIATETØnsker du en nøkkelrolle i en samfunnsnyttig organisasjon? Kirkens SOS søker en erfaren HR rådgiver til en ny fast stilling i 100 %.
Arbeidsoppgaver:
Bygge opp og forvalte personalarkiv og personalrutiner for ansatte
Hovedansvar for å utvikle HR-maler
Rekruttering av nye medarbeidere
Tariffavtaler og lønnsforhandlinger
Kompetanseutvikling, trivsels- og miljøtiltak
Etablere og videreutvikle personalhåndbok for Kirkens SOS
Bidra i arbeidet med intern kommunikasjon og kulturbygging
Rådgivning og lederstøtte til generalsekretær og ledere
Saksbehandler og sekretær for arbeidsmiljøutvalget og kontaktutvalget
Avhengig av bakgrunn og kompetanse vil det kunne tillegges andre administrative oppgaver
Ønskede kvalifikasjoner:
Relevant utdannelse på bachelornivå, fortrinnsvis innen HR-feltet
Erfaring fra HR-arbeid og organisasjonsutvikling
God oversikt og innsikt i gjeldende lov- og avtaleverk
Organisasjonserfaring eller kjennskap til frivillighet en fordel
Generelt god kjennskap til og interesse for digitale løsninger
God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
Personlige egenskaper:
Du har initiativ og ser oppgaver som må tas tak i
Du er god på å organisere, er systematiker og god på å prioritere
Du er opptatt av dine medmennesker, funger godt i lagarbeid og folk trives rundt deg
Du er selvstendig, selvgående og dyktig på å finne gode løsninger så målene blir nådd
Du er tydelig, nøyaktig i ditt arbeid og tar stolthet i å levere kvalitet innen gitte tidsfrister
Du er komfortabel med å fremme Kirkens SOS grunnleggende verdier som frivillighet, åpenhet, tilgjengelighet og anonymitet.
Kirkens SOS tilbyr:
En unik mulighet i en samfunnsnyttig organisasjon
En nøkkelrolle i videreutviklingen av en enhetlig struktur innen personalforvaltning og HMS
Hyggelig arbeidsmiljø med faglige, dyktige og engasjerte kollegaer over hele landet i en solid organisasjon med ordnede forhold
Lønn etter avtale
Gode pensjons- og forsikringsordninger
Stillingen søkes via FINN - se lenke.
Om arbeidsgiveren:
Kirkens SOS i Norge ble etablert i 1974 og er en landsforening med 11 lokale SOS-sentre, over 50 ansatte og ca. 1150 frivillige. Vi har et nasjonalt sekretariat som skal styrke de lokale sentrene. Vi er tilgjengelig hele døgnet, året rundt, på telefon, chat eller SOS-meldinger for mennesker som opplever følelsesmessige og eksistensielle kriser. Vår oppgave er å se, støtte og styrke de som kontakter oss, og gi håp til mennesker som er i en utsatt situasjon. Krisetjenesten er en selvmordsforebyggende tjeneste som i 2020 besvarte over 164.000 henvendelser. Den som tar kontakt kan være anonym. Det er et mål at alle som kontakter Kirkens SOS skal kjenne seg anerkjent, bli møtt med omsorg og oppleve seg styrket gjennom samtalen. Vi tar utgangspunkt i at alle mennesker har lik verdi. Vi møter de som tar kontakt med aksept, respekt og støtte som bekrefter deres menneskeverd.
Podobne oferty pracy
Rådgiver
NorwegiaVizir søker: Erfaren HR Rådgiver
NorwegiaChce otrzymywać oferty pracy na e-mail
Referent
Warszawa, mazowieckie Służba CywilnaJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Referent Izba Administracji Skarbowej w Warszawie Dyrektor poszukuje kandydatów\kandydatek na stanowisko: Referent do spraw czynności analitycznych i sprawdzających w Czwartym Referacie Czynności Analitycznych i Sprawdzających Warunki pracy Stanowisko pracy jest zlokalizowane w budynku z szerokimi ciągami komunikacyjnymi
Doradca Energetyczny ds. OZE
Czernikowo, kujawsko-pomorskie Columbus Elite S.A.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Czujesz się świetnie w działaniach terenowych a praca za biurkiem zdecydowanie nie jest dla Ciebie? Chcesz pracować w branży odpowiedzialnej społecznie? Doradca Energetyczny ds. OZE Ta praca jest dla Ciebie jeśli: Masz prawo jazdy kat. B, Potrafisz i lubisz rozmawiać z ludźmi, Samodzielnie i efektywnie zarządzasz
Business Consultant
Wrocław, dolnośląskie Arrow ElectronicsJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe ABOUT US By the time you’ve had your morning coffee, it’s likely you’ve already interacted with Arrow at least 5 times. The work Arrow does, goes into everything from cars to coffee makers. If it takes a charge or sends a signal, chances are, Arrow was part of building it. Our employees live in a world of Five Years Out where new technologies, new materials, new ideas and new electronics will make life not only different but better
Praca zdalna - Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi klienta biznesowego z j. czeskim
Białystok, podlaskie L.M. GROUP POLAND Sp. z o.o.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Praca zdalna - Młodszy/a Specjalista/ka ds. obsługi klienta biznesowego z j. czeskim Aktualnie dla naszego Klienta z branży BPO/SSC poszukujemy utalentowanych osób ze znajomością języków obcych gotowych rozpocząć lub kontynuować swoją karierę zawodową w międzynarodowych strukturach. Praca zdalna - Młodszy/a Specjalista/ka ds
Specjalista ds. Operacyjnych (k/m)
Warszawa, mazowieckie Axpo Polska Sp z o. o.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Specjalista ds. Operacyjnych (k/m) Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Fakturowanie oraz przygotowywanie rozliczeń z wykorzystaniem systemów operacyjnych i systemu księgowo – bilingowego Współpraca oraz kompleksowa obsługa klientów strategicznych Przygotowanie raportów, analiz i zestawień bieżących oraz okresowych z wykorzystaniem
Doradca klienta / Sprzedawca w salonie optycznym
Warszawa, mazowieckie Avenir Medical Poland Sp. z o.o.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Doradca klienta / Sprzedawca w salonie optycznym Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków aktywne nawiązywanie kontaktu z Klientem; bezpośrednia obsługa Klienta i profesjonalne doradztwo produktowe; podstawowe prace rachunkowe (fiskalizacja, raportowanie, wystawianie dowodów sprzedaży); dbałość o ekspozycję i nienaganny aspekt wizualny salonu; kreowanie profesjonalnego wizerunku sieci
Główny/a Księgowy/a
Bydgoszcz, kujawsko-pomorskie Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego Stomil S.A.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Administratorem Państwa danych osobowych są Bydgoskie Zakłady Przemysłu Gumowego „STOMIL” Spółka Akcyjna, ul. Toruńska 155. 85-950 Bydgoszcz, NIP: 554-031-04-39. Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: iod@stomil.bydgoszcz.pl.Celem przetwarzania danych jaki realizuje Administrator jest rekrutacja. Dane mogą być udostępniane podmiotom rekrutującym oraz podmiotom prowadzącym portale rekrutacyjne lub usługi nadzoru nad oprogramowaniem służącym do przetwarzania danych
Manager Sprzedaży
Warszawa, mazowieckie MARZANNA SKRABA CHMIELOWIECJesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Manager Sprzedaży Miejsce pracy: Warszawa Twój zakres obowiązków Zarządzanie zespołem sprzedaży Nasze wymagania Wyższe wykształcenie, minimum licencjat Znajomość pakietu MS office Samodyscyplina, odpowiedzialność i rzetelność w działaniu Umiejętności sprzedażowe, analityczne oraz negocjacyjne Masz doświadczenie w zarządzaniu
Project Manager R&D
Nowy Tomyśl, wielkopolskie PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA Sp. z o.o.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Project Manager R&D Miejsce pracy: Nowy Tomyśl Twój zakres obowiązków Koordynacja pracy zespołu, który projektuje, testuje i wdraża do produkcji seryjnej nowe produkty stosowane do realizacji połączeń w szafach sterowniczych Prezentacja koncepcji projektów przed Zarządem firmy(konstrukcja, nakłady inwestycyjne, harmonogram, ocena opłacalności
Specjalista ds. żywienia zwierząt
Wyszków, mazowieckie AGRIFIRM POLSKA Sp. z o.o.Jesteśmy prężnie rozwijającym się zespołem ludzi z pasją, w pełni zaangażowanych w projekty, które realizujemy. Posiadamy dziewięć funkcjonujących obiektów handlowo-usługowych, cztery kolejne są w fazie realizacji. Realizujemy inwestycje w formie terminali paliwo-chemicznych i przeładunkowych na tzw. Nowym Jedwabnym Szklaku, przy wschodniej granicy kraju oraz planujemy poszerzenie działalności o nowe inwestycje mieszkaniowe Specjalista ds. żywienia zwierząt Miejsce pracy: Wyszków Twój zakres obowiązków Pozyskiwanie klientów w łańcuchu biznesowym Profesjonalne doradztwo klientom w oparciu o wiedzę żywieniową Sprzedaż produktów dla bydła Budowanie wizerunku firmy Agrifirm jako partnera biznesowego Nasze wymagania Wykształcenie wyższe rolnicze