Podstawowe informacje

HR ADVISOR

źródło: Carlson Wagonlit Travel

OFERTA NIEAKTUALNA

Warsaw

Data publikacji:
14-12-2018

Data ostatniej aktualizacji:
17-01-2019

Warunki zatrudnienia:
brak danych, brak danych

Poziom stanowiska:
specjalista

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
monsterpolska.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - HR ADVISOR
Description



As HR Advisor you will answer various queries by email/phone and provide timely information & resolution regarding various HR policies and practices (both global and country specific) within the agreed SLAs.



As HR Advisor you also play a strategic role in improving internal clients’ experience coaching employees to make the most of our HR tools (Self-service intranet, HR Connect etc.), which may involve helping them navigate through the information gathering process/ problem solving approach as their queries are answered. You will act as a champion of standard global & country specific policies across the EMEA countries where CWT has operations & redirects complex queries to subject matter experts.



Job Responsibilities:


  • Management of HR databases
  • Take responsibility for delivering a high quality professional HR service and advice to employees; being first point of contact for them and managing their queries related to a wide range of HR administration processes, benefits management, HR tools and other
  • Receiving and answering questions relating to: Individual or group benefits, entitlements, beneficiary/ dependent information,
  • Organizational chart in HR Connect, UID creation or duplicity, Updating of work/assignment information in HR Connect; etc
  • Dealing with requests for Employment Certificates, Address Proofs, Confirmation Letters, historic leave application/ adjustment, Background Verifications, etc.
  • Identifying trends in queries being handled and creating Knowledge Base Articles/ FAQ documents for other Contact Center Associates and Employees to refer.
  • Providing guidance and navigation support to managers and employees to find answers in self-service
  • Collaborate with key stakeholders - HRBP's and managers
  • Be compliant with all Data Protection regulation and any other internal policies
  • Make recommendations for improvements in HR Admin processes and practices


What do we offer?


  • A stable work environment in an international company, the market leader in travel management
  • Full-time employment contract
  • An interesting and varied role with the use of foreign languages on a daily basis
  • The possibility to develop and grow in a global corporation
  • Benefit package: private medical care and life insurance, co-financing of sport card, lunch card, financial incentives, other benefits from social fund

Qualifications

Skills you should have:


  • Fluent Italian and English
  • Customer – oriented & problem solving mindset
  • Knowledge of Italian Employment & Labor Law will be an asset
  • Previous experience in HR area will be an asset
  • Good interpersonal & communication skills (verbal & written)
  • Ability to deal with sensitive & confidential information
  • Excellent knowledge of MS Office and Excel
  • Knowledge of Customer Record Management (CRM) tools & HR Software systems (preferably Oracle) will be an asset

Sprawdź również inne oferty z branży:

Head Hunter / Partner Rekrutacyjny/ Freelancer
HR WARSZAWA Opis Stanowiska: • Wyszukiwanie Kandydatów Metodą Direct Search Oraz Executive Search • Przeprowadzaniu Procesu Rekrutacji I Selekcji Kandydatów Według Ściśle Określonych Kryteriów; • Tworzenie Arkusza Oceny Kandydatów, Rekomendacji Oraz Weryfikacje Referencji Wymagania: • Doświadczenie W Samodzielnym Prowadzeniu Procesów Rekrutacyjnych Na Stanowiska Niskiego, Średniego I Wysokiego Szczebla Oraz Stanowiska Specjalistyczne; • Bardzo Wysoko Rozwinięte Zdolności Komunikacyjne • Kreatywność, Pozytywne Nastawienie I Orientacja Na Osiąganie Wyników • Znajomość Jęz. Angielskiego, Zdalna

Opis oferty pracy: Head Hunter / Partner Rekrutacyjny / Freelancer Branża: Agencja HR lokalizacja: Polska Opis stanowiska: • wyszukiwanie kandydatów metodą direct search oraz executive search • przeprowadzaniu procesu rekrutacji i selekcji kandydatów według ściśle określonych kryterió"

SPECJALISTA DS KADR I PŁAC
Plukon Sieradz Sp. z o.o. Gruszczyce Gm. Błaszki

Opis oferty pracy: Firma Plukon Sieradz Sp. z o.o. poszukuje Specjalisty ds. kadr i płac. Osoba zatrudniona na tym stanowisku będzie odpowiedzialna m.in. za realizowanie zgodną z przepisami prawa pracy politykę kadrową i płacową firmy. Co będzie należało do Twoich obowiązków i zadań : "

Specjalista ds. zakupów województwa: dolnośląskie, śląskie, wielkopolskie, pomorskie, małopolskie
Instytut Rozwoju Kapitału Ludzkiego Polska Gm. Pilica

Opis oferty pracy: Firma branży motoryzacyjnej, która swoim pracownikom daje olbrzymie możliwości rozwoju i samorealizacji poszukuje: Specjalisty ds. zakupów Województwa: małopolskie, śląskie, dolnośląskie, wielkopolskie, pomorskie.  Osoba na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za kontakt z ob"

księgową kadrową zatrudnię
anex plus Ustka Pokaż Na Mapie

Opis oferty pracy: znajomość obsługi programu "SYMFONIA": Kadry i Płace , Księgowość i Finanse, obsługa programu PŁATNIK prowadzenie spraw kadrowo- płacowych; Rodzaj umowy: Umowa o pracę na czas określony jedna zmiana Liczba godzin pracy w tygodniu: 40 Wynagrodzenie brutto: od "

Specjalista w dziale Kadrowo-Administracyjnym
LUGRA Sp. z o.o. Grevenbroich

Specjalista w dziale Kadrowo-Administracyjnym Grevenbroich Obowiązki: - wspomaganie działu Kadrowo-Płacowego, - obsługa administracyjna biura, - kontakty z Niemieckimi Instytucjami, - obsługa administracyjna kwater pracowniczych. Wymagania: -   b.dobra  znajom"

Staż Dział Personalny HR
Raben Transport Gądki Gm. Kórnik

Opis oferty pracy: Interesujesz się branżą HR, chcesz zdobyć praktyczne doświadczenie i umiejętności z tego zakresu? Z nami czeka na Ciebie to i o wiele więcej, dzięki zaplanowanemu programowi oraz dedykowanemu Opiekunowi, który pomoże Ci odnaleźć się w naszej kulturze organizacyjnej i dynamice, kt"