Szczegóły oferty

Główny Specjalista ds. kadr i płac

FLORENTYNA

pleszew, wielkopolskie

Data dodania:
2019-11-06

Data pierwszej publikacji:
2019-10-22

Data ostatniej aktualizacji:
2019-12-04

Warunki zatrudnienia:
Umowa zlecenie/dzieło, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Pochodzenie oferty:
lento.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Zakres obowiązków:
• samodzielne naliczanie wynagrodzeń, świadczeń pracowniczych, składek ZUS, zaliczek na podatek dochodowy,
• przygotowanie deklaracji do ZUS, US, GUS i PFRON itp.
• sporządzanie list płac dla kilku wydziałów, analiza rozliczeń czasu pracy,
• bycie osobą pierwszego kontaktu dla pracowników w zakresie wyjaśniania spraw dotyczących płac, zaświadczenia o zatrudnieniu i wynagrodzeniu, dokumentacja do celów zasiłkowych i emerytalno-rentowych,
• przygotowywanie dokumentów do zatrudnienia cudzoziemców
• prowadzenie umów kontraktowych
• administrowanie dokumentacją płacową, odpowiedzialność za ewidencję dokumentacji płacowej,
• obsługa programu Płatnik
• sporządzanie informacji o rocznych dochodach dla wszystkich pracowników i przekazywanie ich do właściwych urzędów skarbowych,
• prowadzanie, rejestrowanie i weryfikowanie zbiorczych danych źródłowych dotyczących czasu pracy (godziny pracy, urlopy, zwolnienia lekarskie),
• kontrola delegacji służbowych,
• weryfikacja umów cywilnoprawnych,
• aktywna współpraca z pozostałymi działami podczas przygotowywania miesięcznych, kwartalnych i rocznych sprawozdań,
• kontakt z instytucjami zewnętrznymi (ZUS, US, komornik).
• nadzór nad prawidłowością i rzetelnością obliczania składek na ubezpieczenia społeczne i innych składek,
• nadzór nad prawidłowością naliczania zależnych zaliczek na podatek dochodowy od osób fizycznych.
Oczekujemy:
• wykształcenia wyższe (HR, kadry-płace, finanse, ekonomia),
• doświadczenia na stanowisku księgowej/księgowego, specjalisty ds. płac min. 3 lata,
• rozliczanie dofinansowań dla osób niepełnosprawnych będzie dodatkowym atutem
• znajomość naliczania wynagrodzeń oraz ewidencji czasu pracy,
• bardzo dobrej praktycznej znajomości przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych, podatku dochodowego od osób fizycznych oraz dokumentacji kadrowej,
• praktyczna znajomość obsługi programu Płatnik, w tym praktyczna znajomość zasad sporządzania korekt dokumentów rozliczeniowych do ZUS,
• praktycznej znajomości obsługi systemów ERP (preferowana znajomość IFS Applications),
• bardzo dobrej znajomości obsługi komputera w zakresie MS Office (w szczególności MS Excel),
• dbałości o wysoką jakość wykonywanej pracy, dokładności, skrupulatności i umiejętności analitycznego myślenia,
• umiejętności podejmowania samodzielnych decyzji i rozwiązywania problemów,
• bardzo dobrej organizacji pracy własnej,

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Brak aktualnych ofert o podobnym charakterze do wyświetlanej oferty