Podstawowe informacje

Financial Manager

Legend HR Advisors

Śląskie

Data publikacji:
15-10-2018

Data ostatniej aktualizacji:
12-11-2018

Warunki zatrudnienia:
pełny etat, umowa o pracę

Poziom stanowiska:
kierownik / manager / lider

Zarobki:
brak danych

Pochodzenie oferty:
pracuj.pl

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Praca - Financial Manager

For our Client, international automotive company, cooperating with leading car manufacturers, currently we are looking for motivated candidates for the position of:

FINANCIAL MANAGERNumer referencyjny: ref. FM/2018/ISS

Responsibilities:

  • Manage the finance department
  • Ensure quality of financial reporting and interpret financial information to managerial staff while recommending further courses of action
  • Manage the preparation of the company’s budget and business plan
  • Advise and coordinate on investment activities
  • Analyze costs, pricing, variable contributions, sales results and the company’s actual performance compared to the business plans
  • Plan and follow company cash flow
  • Oversee operations of the finance department, set goals and objectives, and design a framework for these to be met
  • Coordinate activities with accounting shared service center
  • Follow up receivables and payables
  • Liase with auditors to ensure appropriate monitoring of company accounting is maintained
  • Correspond with various other departments, discussing company plans and agreeing on future paths to be taken

Requirements:

  • Proven experience as a Financial Manager / Financial Controller
  • Experience in the financial sector with previous possible roles such as financial analyst (manufacturing company)
  • Proficient user of finance software, ideally SAP
  • Strong interpersonal, communication and presentation skills
  • Able to manage, guide and lead employees to ensure appropriate financial processes are being used
  • A solid understanding of International Financial Reporting Standards
  • Knowledge of statutory legislation and regulations
  • BS/MA degree in Finance, Accounting or Economics
  • Professional qualification such as ACCA or CIMA similar will be considered a plus
  • Knowledge of LEAN management will be considered a plus

Our Client offer:

  • Stable employment under a contract of employment,
  • The opportunity to gain valuable experience in a company with an established position in the market,
  • Company car and benefits package
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania.

Załączając swoje CV prosimy o dopisanie klauzuli:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu rekrutacji zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. a Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).”.Informacja Administratora danych:1. Administratorem Pana/Pani danych osobowych jest Legend HR Advisors Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie przy ul. Postępu 18B, kod pocztowy 02-676 (dalej: Administrator). Dane kontaktowe Inspektora Ochrony Danych: [email protected]2. Pana/Pani dane osobowe będą przetwarzane dla celów rekrutacji w Legend HR Advisors Sp. z o.o.. Podstawą prawną przetwarzania Pana/Pani osobowych jest:a)       wypełnienie obowiązków prawnych ciążących na Administratorze, zgodnie z art. 22¹ § 1 Kodeksu pracy (art. 6 ust. 1 lit. c Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. tzw. ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych, dalej: RODO), wobec czego ich podanie jest obowiązkowe, a ich niepodanie uniemożliwia udział w procesie rekrutacji;b)       ustalenie, dochodzenie lub obrona roszczeń pomiędzy Panem/Panią a Administratorem (podstawa prawa: art. 6 ust. 1 lit. f RODO).3. Administrator może ujawnić Pana/Pani dane osobowe podmiotom świadczącym na rzecz Administratora usługi prawne. Administrator może powierzyć przetwarzanie Pana/Pani danych osobowych:a)       podmiotom Legend HR Advisors Sp. z o.o.b)       dostawcom usług lub produktów działającym w jego imieniu, w szczególności podmiotom świadczącym dla Administratora usługi IT, HR, serwisowe, agencyjne, administracyjne.4. Pana/Pani dane osobowe będą przechowywane przez Administratora przez okres 6 miesięcy po zakończeniu procesu rekrutacji.5. Posiada Pan/Pani prawo żądania:a)       dostępu do treści swoich danych - w granicach art. 15 RODO,b)       ich sprostowania – w granicach art. 16 RODO,c)        ich usunięcia - w granicach art. 17 RODO,d)       ograniczenia przetwarzania - w granicach art. 18 RODO,e)        przenoszenia danych - w granicach art. 20 RODO,f)         wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pana/Pani danych osobowych opartego na art. 6 ust. 1 lit. f) RODO - w granicach art. 21 RODO.W przypadku przetwarzania danych osobowych na podstawie zgody może Pan/Pani cofnąć zgodę w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem.6. Realizacja praw, o których mowa powyżej, może odbywać się poprzez wskazanie swoich żądań przesłane Inspektorowi Ochrony Danych na adres e-mail: [email protected]7.Przysługuje Panu/Pani również prawo wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/Pani, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy RODO.Legend HR Advisors Sp. z o.o.

ul. Postępu 18 B
02-676 Warszawa
tel. +48 22 87 45 000
email: [email protected]www.LHRA.pl

ul. Mariacka 7
40-014 Katowice
tel. +48 32 608 11 11
fax. +48 32 608 11 12
email: [email protected]

Aplikacje na ofertę należy składać do 14.11.2018

Sprawdź również inne oferty z branży:

Pośrednik finansowy
BARBARA BLAUT NIEZALEŻNY OPERATOR FINANSOWY CENTRUM 9 Kozy, Śląskie

Zakres obowiązków: - Samodzielne zarządzanie placówką. Obsługa urządzeń biurowych. Obsługa klienta, sprzedaż produktów finansowych. Wprowadzanie wniosków do systemów bankowych. - Wynagrodzenie: 2100 zł/brutto. Praca na umowę o pracę na początek na okres prób"

analityk w sektorze finansowym
Katowice, Śląskie

pro-people to doświadczony i zaangażowany zespół specjalistów w dziedzinie pozyskiwania i zarządzania personelem. obecnie dla naszego klienta z sektora finansowego poszukujemy kandydatów na stanowisko: analityk miejsce pracy: katowice zada"

Specjalista ds. Finansowania Handlu Zagranicznego
FAMUR S.A. Katowice, Śląskie

Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: pozyskiwanie i organizowanie finansowania kontraktów międzynarodowych analiza produktów finansowania i zabezpieczania transakcji negocjowanie warunków finansowania z kontrahentami, instytucjami finansowymi i ubezpieczeniowymi b"

Specjalista ds. kadr i płac
Przedsiębiorstwo Savpol Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością sp.k. Gliwice, Śląskie

Przedsiębiorstwo „SAVPOL” Spółka z Ograniczoną Odpowiedzialnością S.K lider w dystrybucji surowców i urządzeń dla sektora piekarniczo-cukierniczego, lodziarskiego i gastronomicznego w związku z dynamicznym rozwojem poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. kadr i płac Miej"

Doradca Firm
PKO Bank Polski SA Katowice, Śląskie

DORADCA FIRM Oddziały na terenie Polski Jeżeli łatwo nawiązujesz kontakty, lubisz wyzwania i jesteś przedsiębiorczy, a Twój kapitał to: doświadczenie w pracy związanej ze sprzedażą lub obsługą klientów instytucjonalnych umiejętność rozpoznawania potrzeb klientów i "

Młodszy Specjalista/Młodsza Specjalistka ds. Księgowości
AWBUD Design & Build Zawiercie, Śląskie

AWBUD Design & Build to firma świadcząca zintegrowaną usługę realizacji inwestycji dla klientów sektora przemysłu oraz sektorów użyteczności publicznej, budownictwa ogólnego i infrastruktury ochrony środowiska. W ramach pełnego pakietu usług oferujemy klientom zarządzanie planowanymi"