Szczegóły oferty

Deskside Support Technician

KLDiscovery Ontrack Sp. z o. o.

OFERTA NIEAKTUALNA

katowice, śląskie

Data dodania:
2020-02-19

Data pierwszej publikacji:
2020-02-19

Data ostatniej aktualizacji:
2020-03-15

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Pełny etat

Poziom stanowiska:
Specjalista

Wymagane języki:
angielski

Pochodzenie oferty:
praca.pl

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

KLDiscovery Ontrack is a technology software and services company serving both the Data Recovery and Legal Technologies markets. As the world’s largest Data Recovery Company, KLDiscovery Ontrack boasts international in-lab services with Clean Room facilities as well virtual on-site services through Remote Data Recovery. KLDiscovery Ontrack ‘s Legal Technologies group (Electronic Discovery, Paper Discovery, Computer Forensics) assists attorneys, businesses and investigators with the collection, organization and preparation of data for review and analysis in legal matters, regulatory filings, and investigations

Deskside Support Technician

 

The Desktop Support Technician / Analyst will be the primary escalation point for all Desktop, Wireless Device, Printer and Laptop issues and queries in addition to providing second line support to approximately 140 employees within KLDiscovery Ontrack’s Katowice office. The individual will work as part of a larger virtual team to acknowledge, route, escalate and resolve incidents that impact business users. The individual will be required to provide support via the telephone, physical desk-side visits and by using remote administration tools. This role may also be required to provide support to any of the global KLDiscovery locations, both technical support and ticket coordination. Some ad-hoc international travel may be required.

 
Requirements:
  • Experience on a similar position in technology-related field

  • Fluent English (B2-C1, written and spoken)

  • Demonstrable experience of desktop/laptop hardware troubleshooting and configuration

  • Good understanding of Windows 10, Microsoft Office, Microsoft Outlook troubleshooting, support and set up

  • Active Directory administration, Network Printing troubleshooting skills

  • Good understanding of Wireless Devices, Mobile phones, Wireless Network connectivity troubleshooting, support, and set up

  • Demonstrated experience of working in an ITIL environment with familiarity with Change, Incident and Problem Management

  • Excellent problem solving and communication skills

  • Good time management skills and ability to set priorities

We Offer:
  • International working environment which combines innovative services with cutting-edge technology
  • Friendly, fast paced atmosphere with opportunities to expand your skills
  • Attractive package of benefits including medical care
  • Opportunity to be heard and influence change within IT processes and technology

Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji w j. angielskim za pomocą przycisku APLIKUJ TERAZ .

Prosimy o dodanie w aplikacji klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie danych osobowych zawartych w niniejszym dokumencie przez firmę KLDiscovery Ontrack Sp. z o.o. do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych (Dz. Ustaw z 2018, poz. 1000) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO)".

KLDiscovery is a technology software and services company serving both the Data Recovery and Legal Technologies markets. As the world’s largest Data Recovery company, Ontrack boasts international in-lab services with clean room facilities as well virtual on-site services through Remote Data Recovery. KLDiscovery’s Legal Technologies group (Electronic Discovery, Paper Discovery, Computer Forensics) assists attorneys, businesses and investigators with the collection, organization and preparation of data for review and analysis in legal matters, regulatory filings, and investigations. More details about our company on: www.ontrack.com | www.kldiscovery.com

„Zgodnie z art. 24 ust. 1 ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) informuję, iż administratorem danych osobowych przekazanych przez Panią/Pana dobrowolnie w celu przeprowadzenia rekrutacji jest Kroll Ontrack Sp. z o.o. z siedzibą w Katowicach przy ul. Jana III Sobieskiego 11. Dane osobowe będą udostępnianie tylko i wyłącznie podmiotom upoważnionym na podstawie przepisów prawa. Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania”.

Poznaj

KLDiscovery Ontrack Sp. z o. o.

5

aktualnych ofert pracy

Zobacz na mapie

Dlaczego warto?

Z pewnością znasz nas jako ekspertów w zakresie odzyskiwania danych, jednak to nie wszystko! Tworzymy również rozwiązania eDiscovery stosowane na całym świecie aby okiełznać Big Data, z którym borykają się firmy.

Dostarczamy usługi i technologię wspierającą zarządzanie danymi na dużą skalę (tzw. Big Data), m.in.: przetwarzanie, analizę, wyszukiwanie, odzyskiwanie i zabezpieczanie. Jesteśmy autorami unikatowych narzędzi obsługujących tysiące formatów danych w niemalże każdym języku używanym na świecie.

Więcej

Proces rekrutacji

Krok Rozmowa telefoniczna
Krok Spotkanie
Krok Informacja zwrotna
Więcej

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Batch Scheduling Lead Technician
Capgemini Polska Sp. z o.o. katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy Who are we looking for?   Good knowledge of Unix/Linux OS family operating systems Very good knowledge of a scheduling tool (Control-M 9, CA Workload Automation AE) Good verbal & written English Basic SQL knowledge Criminal record certificate   Nice to have:  

IT Support Analyst with French
Cyclad Sp. z o.o. katowice, śląskie

Opis stanowiska pracy Informacje o projekcie: Branża: IT Rodzaj projektu: service desk Lokalizacja: Katowice, centrum Harmonogram pracy: biznesowe godziny (pn-pt 8h) Wymagany język francuski - min. B2 i angielski - B1 Wynagrodzenie: 4500 brutto Zakres projektu: Pełna obsługa zapytań związanych z procesami

Specjalista w Dziale Support (Enova)
TMF Group katowice, śląskie

TMF Group to globalna firma outsourcingowa posiadająca 125 biur w ponad 83 krajach, zatrudniająca ponad 7000 pracowników. W środowisku nieustannie postępującej globalizacji świadczymy profesjonalne usługi wspierając naszych klientów w prowadzeniu działalności lokalnej lub globalnej. Niezależnie od tego, czy klienci wchodzą na nowe

Customer Service Support Coordinator
ManpowerGroup Sp. z o.o. katowice, śląskie

Manpower to globalna firma o ponad 70 letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku Jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem Jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej Ich kwalifikacjom i doświadczeniu

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN
Hays Office katowice, śląskie

TECHNICAL SUPPORT SPECIALIST WITH GERMAN Katowice NR REF.: 1136287 Design solutions to drive safe living and quality of life Opportunity for a Technical Support Specialist to join Honeywell Building Technologies in Katowice (Poland) during this exciting time of expansion for our business. As a member of the Technical Support team, you will provide first level technical support to customers using Honeywell Building products

Customer Service Support Coordinator
ManpowerGroup Sp. z o.o. katowice, śląskie

Manpower (Agencja zatrudnienia nr 412) to globalna firma o ponad 70-letnim doświadczeniu, działająca w 82 krajach. Na polskim rynku jesteśmy od 2001 roku i obecnie posiadamy prawie 35 oddziałów w całym kraju. Naszym celem jest otwieranie przed kandydatami nowych możliwości, pomoc w znalezieniu pracy odpowiadającej ich kwalifikacjom i doświadczeniu