Szczegóły oferty

Asystent ds. administracyjno-handlowych

OFERTA NIEAKTUALNA

piaseczno, mazowieckie

Data dodania:
2017-12-01

Data pierwszej publikacji:
2017-12-01

Data ostatniej aktualizacji:
1970-01-01

Data wygaśnięcia:
2017-11-17

Warunki zatrudnienia:
Umowa o pracę, Praca okresowa / sezonowa / tymczasowa

Poziom stanowiska:
Asystent / pomocnik

Zarobki:
od 2000 PLN

Pochodzenie oferty:
System EURES

APLIKUJ NA STRONIE OFERTY

Oferty specjalne

Opis oferty pracy

Artykuł Asystent ds. administracyjno-handlowych - obrazek nagłówkowy

Wymagania:

  • Minimalny poziom wykształcenia oczekiwany od kandydatów: średnie ogólnokształcące, typ: handlowe - umiejętności: komunikatywność - języki obce: chiński - w mowie: biegły, w piśmie: biegły

Zakres obowiązków:

  • organizacja pracy biura, dbałość o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin

Aplikowanie według wytycznych:

- kontakt przez Powiatowy Urząd Pracy Powiatowy Urząd Pracy w Piasecznie Szkolna 20 Piaseczno 05-500

Pracodawca wymaga dostarczenia następujących dokumentów: CV

Składanie aplikacji - język: polski Dodatkowy opis: organizacja pracy biura, dbałość o stałą dostępność towarów, zamawianie towarów u dostawców z Chin, negocjowanie warunków handlowych z firmami z Chin

Dokumenty rekrutacyjne powinny być opatrzone klauzulą Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych; tekst jednolity: Dz. U. 2016 r. poz. 922).

Jeśli zainteresowała Cię ta oferta zobacz również:

Asystent Projektanta/Technolog
SMART - HR piaseczno, mazowieckie

SMART-HR - Jesteśmy firmą doradztwa personalnego działającą na śląskim rynku pracy. Pomagamy pracodawcom znaleźć skutecznych pracowników, a kandydatom dajemy możliwość rozwoju zawodowego w sprawdzonych firmach.   Dla naszego Klienta - globalnego dostawcy systemów szalunkowych dla budownictwa komercyjnego

Asystent/manager do biura z doświadczeniem
Natalia piaseczno, mazowieckie

Opis oferty pracy: Praca biurowa na stanowisku asystenta w Piasecznie. (najchętniej z Piaseczna lub okolic) Wymagania: - doświadczenie na podobnym stanowisku w pracy biurowej / administracyjnej lub w działalnościach prawnych (sądy, kancelarie itp.), - dyspozycyjność, - dobra znajomość komputera (pakiet Office; mile widziana znajomość

Specjalista ds. wsparcia serwisowego
TOYOTA Material Handling Polska Sp. z o.o. różne lokalizacje

Toyota Material Handling Polska Sp. z o.o. poszukuje osób na stanowisko: Specjalista ds. wsparcia serwisowego Miejsce pracy: Jaktorów, ul. Potockiego 1 A (sprawdź dojazd) ZADANIA: Wsparcie systemowe ERP (wdrożenia, modyfikacje, optymalizacje) Zarządzanie umowami z Klientami Zarządzanie zleceniami serwisowym (usługa, części) – wszystkie fazy: ofertowanie, zamówienie, informacja o terminie, dostawa, zamknięcie zlecenia, fakturowanie etc

Specjalista ds. szkoleń
Experis piaseczno, mazowieckie

Experis jest globalną firmą doradztwa personalnego, adresowaną do specjalistów i kadry zarządzającej w obszarach: IT, inżynierii oraz finansów. Wykorzystując potencjał kandydatów zapewniamy im wszechstronny rozwój zawodowy, łącząc ich z wiodącymi na rynku pracodawcami. Każdą technologię można kupić, ale prawdziwą wartością w biznesie są ludzie

Specjalista ds. realizacji zamówień
Ogłoszenie użytkownika OLX piaseczno, mazowieckie

praca w sklepie internetowym, branża zabawki dziecięce. poszukujemy specjalisty ds. realizacji zamówień.   główne zadania: ·       obsługa zamówień klientów oraz nadzór nad procesem ich realizacji, ·       wystawiane dokumentów sprzedażowych (wz, fv), ·       kontakt telefoniczny oraz mailowy z klientami sklepu, ·       doradztwo w doborze wyposażenia znajdującego się w ofercie firmy, ·       pakowanie, etykietowanie i przygotowywanie do wysyłki

Konsultant ds. umawiania spotkań
Level Work piaseczno, mazowieckie

Opis oferty pracy: Miejsce pracy: Piaseczno, ul Puławska Konsultant ds. umawiania spotkań Opis stanowiska: • kontakt telefoniczny z klientem biznesowym lub indywidualnym w celu umówienia spotkania; • przestrzeganie procedur i osiąganie założonych celów; • dbanie o wizerunek firmy oraz o wysoką jakości świadczonych usług; Wymagania: